Lada Niva
Re: Lada Niva 1,7i
ano, ale většinou se to do horní hranice vejde
malej traktorista v malým traktoru
- Mirek LKT
- Příspěvky: 4529
- Registrován: pon pro 01, 2008 9:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Lada Niva 1,7i
Před prodejem to technickou prošlo a teď už je to na novém majiteli
Kde ostatní končí , my začínáme ...LKT
Re: Lada Niva 1,7i
Tak co, jak řádíte ve sněhu? Já si asi k autu přikoupím wapku, už mě to umývání nebaví
Zetor crystal 12011 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 42&t=82270
štepkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=61022
Co si člověk neudělá, to nemá!!!
štepkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=61022
Co si člověk neudělá, to nemá!!!
Re: Lada Niva 1,7i
Jenže my nemáme offa, ale Suvééčko:D
Zetor crystal 12011 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 42&t=82270
štepkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=61022
Co si člověk neudělá, to nemá!!!
štepkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=61022
Co si člověk neudělá, to nemá!!!
-
- Příspěvky: 496
- Registrován: stř lis 19, 2008 10:19 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Lada Niva 1,7i
nivku sem taky měl,a většina lidí včetně mě jí za off považuje.teda až na tvrzení v reklamě-pořadny offroad jen pro vyvolene
DACIA DUSTER
DACIA DUSTER
neuznavam slovo "nejde",všechno jde něco holt na h....
Re: Lada Niva 1,7i
Lada Niva Pick-up v České republice
http://www.madeinrussia.cz/news/novinka ... blice-541/
http://www.madeinrussia.cz/news/novinka ... lecab-547/
http://www.madeinrussia.cz/news/novinka ... blice-541/
http://www.madeinrussia.cz/news/novinka ... lecab-547/
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Lada u nás s nepřípustným jménem prokázala své kvality, dočká se další verze
http://www.autoforum.cz/predstaveni/lad ... -internetu
Bronto 212140 – Dinosaurus do terénu
https://www.garaz.cz/clanek/bronto-2121 ... &source=hp
http://www.autoforum.cz/predstaveni/lad ... -internetu
Bronto 212140 – Dinosaurus do terénu
https://www.garaz.cz/clanek/bronto-2121 ... &source=hp
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Lada Niva 1,7i
Normálně půjde koupit dál, nemějte strach.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Niva 1,7i
Tak tak, AMC vam to dovezie. Normy to splni, takze netreba sa bat. Akurat hrdzaviwt to bude stale rovnako. A snad k9necne v 2022 pride nova verzia nivy.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Lada Niva 1,7i
Uvidime co bude dalej. Predajcovia budu predavat pokym budu zasobi ak niejake maju. Lebo napriklad v lete otec na Ladu 4X4 Taiga musel cakat 7 tyzdnov. Vraj vypredany aj centralny sklad Lada v BA. Ci odvtedy stihli nieco naskladnit neviem.
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Niva 1,7i
No 7 tyzdnou je nic. Ja som cakal skoro pol roka :P
Slovlada uz tu nic oficialne nedovezie. {max zabezpecuju diely a servis)
Rusi momentalne nemaju zaujem saskovat na trhu EU. Stalo by ich to vela penazi, zatial maju odbyt inde. A uvidi sa ako to tu s elektromobilami dopadne. Potom sa uvidi ci sa este vratia na trh.
Jediny kto tu mome talne dovaza auta je tato firma.
http://www.madeinrussia.cz/
Slovlada uz tu nic oficialne nedovezie. {max zabezpecuju diely a servis)
Rusi momentalne nemaju zaujem saskovat na trhu EU. Stalo by ich to vela penazi, zatial maju odbyt inde. A uvidi sa ako to tu s elektromobilami dopadne. Potom sa uvidi ci sa este vratia na trh.
Jediny kto tu mome talne dovaza auta je tato firma.
http://www.madeinrussia.cz/
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Lada Niva 1,7i
V lete ked to otec kupoval tak napr. na vybavu Urban bola cakacia doba cca. 4 mesiace. Nastastie ze tych dielov je na Nivky dost
Re: Lada Niva 1,7i
https://www.auto.cz/martin-vaculik-test ... ala-136712
Lada Niva 5-door
Pětidveřová Lada Niva 2131 je univerzální terénní automobil, vycházející z klasické třídveřové Nivy. Niva 5-door se svým rozvorem 2700 mm nabízí neuvěřitelně prostorný interiér a zavazadlový prostor o objemu 420 až 780 litrů. Vůz má samonosnou pětidveřovou karoserii typu kombi a obě nápravy na vinutých pružinách. Přední náprava je nezávisle zavěšená, s příčným stabilizátorem, zadní náprava tuhá. Díky delšímu rozvoru automobil poskytuje o mnoho více jízdního komfortu. Velkou předností Nivy je její nízká provozní hmotnost a malé rozměry. Lada Niva 2131 vyniká zejména při nasazení ve velmi náročných podmínkách při zachování nízkých provozních nákladů.
Pohonnou jednotkou je osvědčená benzínová sedmnáctistovka, vybavená vstřikováním Bosch. Tento motor s rozvody OHC je schopný v provozu za jakýchkoliv podmínek - v krutých mrazech, při vysokých teplotách, po úpravách dokonce i pod vodou. Křivky výkonu a kroutícího momentu společně s převodovým poměrem diferenciálů umožňují bezproblémovou průjezdnost náročným terénem. Tento typ motoru umožňuje dodatečnou montáž alternativního pohonu LPG.
Motor nově splňuje emisní normu Euro 6d TEMP-EVAP-ISC (2018/1832DG). Emise CO2 dle WLTP jsou 243 g/km a kombinovaná spotřeba 10,3 l/100 km (pětidveřová verze 245 g/km a 10,4 l/100 km).
Model 2020 prošel řadou změn, především v interiéru. Zvenčí se změnil design litých kol, varianta Urban (s plastovými nárazníky) dostala přední mlhovky a pětidveřový model má nový typ zrcátek s hranatějším tvarem, který se před dvěma lety objevil už na třídveřové verzi. Hlavní změnou je nová palubní deska s moderními ovladači převzatými z modelu Lada Priora 2. generace (předchůdce Lady Vesta). Nový interiér je pohlednější, má ergonomické rozmístění ovládacích prvků, vyšší kvalitu materiálů a zvětšuje vzdušnost kabiny. Ventilace a klimatizace se nově ovládají otočnými ovladači. Větrák má čtyři rychlosti místo stávajících dvou a je tišší, přibyly výdechy vedoucí vzduch na nohy.
Nový přístrojový štít nese plnohodnotný palubní počítač od aliančního partnera Renault. Ukazuje mimo jiné průměrnou nebo okamžitou spotřebu, průměrnou rychlost, množství spotřebovaného benzinu, orientační dojezd na zbývající palivo, napětí palubní sítě nebo teplotu. Přihrádka před spolujezdcem je díky nové koncepci palubní desky větší a prakticky dělená na dvě části. Stropní osvětlení využívá technologii LED. Standardní výbava je rozšířená o systém eCall. Nově je také strop čalouněný tkaninou.
https://www.lada-uaz.cz/lada-niva-5-door
Lada Niva 5-door
Pětidveřová Lada Niva 2131 je univerzální terénní automobil, vycházející z klasické třídveřové Nivy. Niva 5-door se svým rozvorem 2700 mm nabízí neuvěřitelně prostorný interiér a zavazadlový prostor o objemu 420 až 780 litrů. Vůz má samonosnou pětidveřovou karoserii typu kombi a obě nápravy na vinutých pružinách. Přední náprava je nezávisle zavěšená, s příčným stabilizátorem, zadní náprava tuhá. Díky delšímu rozvoru automobil poskytuje o mnoho více jízdního komfortu. Velkou předností Nivy je její nízká provozní hmotnost a malé rozměry. Lada Niva 2131 vyniká zejména při nasazení ve velmi náročných podmínkách při zachování nízkých provozních nákladů.
Pohonnou jednotkou je osvědčená benzínová sedmnáctistovka, vybavená vstřikováním Bosch. Tento motor s rozvody OHC je schopný v provozu za jakýchkoliv podmínek - v krutých mrazech, při vysokých teplotách, po úpravách dokonce i pod vodou. Křivky výkonu a kroutícího momentu společně s převodovým poměrem diferenciálů umožňují bezproblémovou průjezdnost náročným terénem. Tento typ motoru umožňuje dodatečnou montáž alternativního pohonu LPG.
Motor nově splňuje emisní normu Euro 6d TEMP-EVAP-ISC (2018/1832DG). Emise CO2 dle WLTP jsou 243 g/km a kombinovaná spotřeba 10,3 l/100 km (pětidveřová verze 245 g/km a 10,4 l/100 km).
Model 2020 prošel řadou změn, především v interiéru. Zvenčí se změnil design litých kol, varianta Urban (s plastovými nárazníky) dostala přední mlhovky a pětidveřový model má nový typ zrcátek s hranatějším tvarem, který se před dvěma lety objevil už na třídveřové verzi. Hlavní změnou je nová palubní deska s moderními ovladači převzatými z modelu Lada Priora 2. generace (předchůdce Lady Vesta). Nový interiér je pohlednější, má ergonomické rozmístění ovládacích prvků, vyšší kvalitu materiálů a zvětšuje vzdušnost kabiny. Ventilace a klimatizace se nově ovládají otočnými ovladači. Větrák má čtyři rychlosti místo stávajících dvou a je tišší, přibyly výdechy vedoucí vzduch na nohy.
Nový přístrojový štít nese plnohodnotný palubní počítač od aliančního partnera Renault. Ukazuje mimo jiné průměrnou nebo okamžitou spotřebu, průměrnou rychlost, množství spotřebovaného benzinu, orientační dojezd na zbývající palivo, napětí palubní sítě nebo teplotu. Přihrádka před spolujezdcem je díky nové koncepci palubní desky větší a prakticky dělená na dvě části. Stropní osvětlení využívá technologii LED. Standardní výbava je rozšířená o systém eCall. Nově je také strop čalouněný tkaninou.
https://www.lada-uaz.cz/lada-niva-5-door
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.