Lada Niva
Re: Lada Niva 1,7i
Lada Niva pick-up VIS
Lada Niva pick-up je malý nákladní terénní automobil, vycházející z klasické třídveřové Nivy. Vůz má tzv. polorámovou karoserii, neboť užitková nástavba je uložena na speciální zadní rámové konstrukci, disponující vysokým krutem. Zatímco zadní náprava je z důvodu vyššího užitečného zatížení uložena na listových pérech, přední je nezávisle zavěšená a je uložena na vinutých pružinách s příčným stabilizíátorem. Díky delšímu rozvoru automobil poskytuje o mnoho více jízdního komfortu. Ke klidnému a tichému provozu nyní velmi přispívají nově montované homokinetické klouby a tlumiče vibrací. Velkou předností Nivy je její nízká provozní hmotnost a malé rozměry. Lada Niva pick-up vyniká zejména při nasazení ve velmi náročných podmínkách při zachování nízkých provozních nákladů.
Ladu Niva pick-up nabízíme jako dvoumístnou dvoudveřovou typ 2346 s nákladním prostorem 1860 x 1630 mm, nebo pětimístnou s prodlouženou dvoudveřovou kabinou typ 23461.
Oba typy jsou opět v nabídce, a to v inovovaném provedení s novou palubní deskou a dalšími úpravami z modelu 2020.
https://www.lada-uaz.cz/lada-niva-pick-vis
https://www.garaz.cz/clanek/male-terenn ... _variant=0
Lada Niva pick-up je malý nákladní terénní automobil, vycházející z klasické třídveřové Nivy. Vůz má tzv. polorámovou karoserii, neboť užitková nástavba je uložena na speciální zadní rámové konstrukci, disponující vysokým krutem. Zatímco zadní náprava je z důvodu vyššího užitečného zatížení uložena na listových pérech, přední je nezávisle zavěšená a je uložena na vinutých pružinách s příčným stabilizíátorem. Díky delšímu rozvoru automobil poskytuje o mnoho více jízdního komfortu. Ke klidnému a tichému provozu nyní velmi přispívají nově montované homokinetické klouby a tlumiče vibrací. Velkou předností Nivy je její nízká provozní hmotnost a malé rozměry. Lada Niva pick-up vyniká zejména při nasazení ve velmi náročných podmínkách při zachování nízkých provozních nákladů.
Ladu Niva pick-up nabízíme jako dvoumístnou dvoudveřovou typ 2346 s nákladním prostorem 1860 x 1630 mm, nebo pětimístnou s prodlouženou dvoudveřovou kabinou typ 23461.
Oba typy jsou opět v nabídce, a to v inovovaném provedení s novou palubní deskou a dalšími úpravami z modelu 2020.
https://www.lada-uaz.cz/lada-niva-pick-vis
https://www.garaz.cz/clanek/male-terenn ... _variant=0
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Lada 4X4 sa robi vo viacerych variantach, akurat ze sa do nas nedovazaju. https://enjoy.trend.sk/auto/chvilu-sme- ... x4-pick-up
Re: Lada Niva 1,7i
U nás v čechách je koupíš. A právě nabízí několik variant.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Ked sme minuly rok kupovali my novu, tak mali v ponuke len klasika 3dv. a 5dv. O pick-up vedeli ale nedovazali . Je mozne ze sa to od roka zmenilo.
Re: Lada Niva 1,7i
Možná ho neberou, protože není o něj zájem. Pickup i 5 dveřová verze k nám přišli taky později než třeba v Německu. Má to homologaci pro evropu, takže je to jen o importérovi.
Ale pickup za cca 400tis.Kč + DPH bych se rozmyslel. Uaz k nám taky vozí pickup, ale je daleko větší.
Ale pickup za cca 400tis.Kč + DPH bych se rozmyslel. Uaz k nám taky vozí pickup, ale je daleko větší.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Tu máš od nova?
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
A jak tam byl ošetřený podvozek? Musel jsi ho nastříkat nebo už byl nastříkaný proti rzi?
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Toto je vybava Taiga. A podla popisu vybavy ma osetreny podvozok a dutiny Dinotrolom na baze vosku. + tam bola pripatkova vybava plastove podblatniky. Ako prve co som kontroloval, bolo to osetrenie podvozku a dutin. Musim konštatovat ze si dali na tom zalezat a nesetrili nastrekom. Ked sme ju preberali, tak vedla na dvore stala druha klasik. Ta mala zospoda len nastrek vrchnou farbou. Ziadna ochrana. V ponuke mali modely Klasik, Polovnik, Taiga, Urban.
Re: Lada Niva 1,7i
Rusové právě spodky aut nekonzervují, předpokládají, že to udělají až prodejci. V rusku je to normální. A jak nový nivy hnijí, to ví každý. Kdo měl nivu a bavili jsme se o tom, tak musel nastříkat spodek, aby mi neshnila.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Priplatkove dovybavenia robia samotny predajcovia+ servis. To je jasne ze to urobili pred predajom. Taiga ma oproti klasik uz namontovane autoradio, elektricke stahovanie okien, ochranny ram motora a predneho difu, vanicku v kufri + tie plastove podblatniky a osetrenie podvozku. V robote kupili kedysi cca.10 rokov spät novu Ladu 4X4 bez nicoho. Skoda ze sa nedala osetrit za nova. A tak chudera aj vypada. Nestiha ani zhrdzaviet. Rovno zhnije. Keby som to auto nepoznal a nevidel od nova,tak si myslim ze to auto ma 30 rokov. Ale tam to bolo a je hlavne aj o obsluhe a ako sa k tomu spravali. Umyva sa to len pred STK a inak udrzba 0.
Re: Lada Niva 1,7i
Ruský auto, rychle se ho zbavit. Aspoň tak někteří přemýšlejí...
Kdyby to byla Toyota, asi by se k ní chovali jinak.
Kdyby to byla Toyota, asi by se k ní chovali jinak.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Lada Niva 1,7i
Aky gazda, taka mazda. Aj lukrativnejsie znacky hrdzaveju ako kazde auto ked sa o to clovek kus nestara. Hlavne tie co schadzaju s liniek za posledne roky ani nevravym.