Avia
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Pavel.sk..... já to psal v tom smyslu že mnozí "odborníci " to neumí opravit a místo toho aby přiznali že umí h.... Tak to raději nazvou krámem a prodají to......
Kéž by bylo více takových hlupáků
Jedno foto pro pobavení
Podvozkové části Avia D
Kéž by bylo více takových hlupáků
Jedno foto pro pobavení
Podvozkové části Avia D
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Je to jako Merkur jen jsou tam šrouby M12.... Tyjo a to jako skoro úplně všude....
Normálně třeba i drzacek brzdového lana je pasovina 30x2 a je k rámu přišroubovaná šroubem a matkou s límcem 10,9 M12.
Prostě se tu už někdo snažil o zjednodušení....
Navíc ty šrouby jsou asi jen 3 délky.....
Docela dobre vymyšlené ohledně montážních prací narozdíl od A31.....
To bylo svařovaný a složitý jako kráva....mraky druhu šroubů jak průměrů tak délek
Tady jsou dva kýble těchto konsoli ,kýbl šroubů M12.... Nějaké větší , listový pera, nápravy, dva podélníky a 7 příčníků ..... To je cely podvozek....
Já když si vzpomenu když jsem skládal a31 .... Tyjo já měl díly úplně všude..... A furt něco chybělo dobarvit a podobně....
Jediný složitosti jsou vzduch ale toho není taky tolik a elektroinstalace a ty je teda dost a budu ji i dost opravovat..... Tam to dá trochu starost....
Normálně třeba i drzacek brzdového lana je pasovina 30x2 a je k rámu přišroubovaná šroubem a matkou s límcem 10,9 M12.
Prostě se tu už někdo snažil o zjednodušení....
Navíc ty šrouby jsou asi jen 3 délky.....
Docela dobre vymyšlené ohledně montážních prací narozdíl od A31.....
To bylo svařovaný a složitý jako kráva....mraky druhu šroubů jak průměrů tak délek
Tady jsou dva kýble těchto konsoli ,kýbl šroubů M12.... Nějaké větší , listový pera, nápravy, dva podélníky a 7 příčníků ..... To je cely podvozek....
Já když si vzpomenu když jsem skládal a31 .... Tyjo já měl díly úplně všude..... A furt něco chybělo dobarvit a podobně....
Jediný složitosti jsou vzduch ale toho není taky tolik a elektroinstalace a ty je teda dost a budu ji i dost opravovat..... Tam to dá trochu starost....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Avia
Autobusy Avia: Technologie vytěžená na maximum
https://www.autickar.cz/clanek/autobusy ... a-maximum/
Karosa – Avia A30-D7 – malý autobus s veľkými úspechmi a smutným koncom
https://sadzv.sk/zaujimavosti-zo-sveta- ... 0YIIOvfVQQ
https://www.autickar.cz/clanek/autobusy ... a-maximum/
Karosa – Avia A30-D7 – malý autobus s veľkými úspechmi a smutným koncom
https://sadzv.sk/zaujimavosti-zo-sveta- ... 0YIIOvfVQQ
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Avia
Prestavba na "autobus".
Podvozok A75 N; motor D 421.85.00, kabina A31.
Je to prototyp, postavený v jednom kuse pro soutěž o autobus do Senegalu. Ta karoserie je ze dvou kusů. Za tou první dvojicí oken je vidět předěl.
Podvozok A75 N; motor D 421.85.00, kabina A31.
Je to prototyp, postavený v jednom kuse pro soutěž o autobus do Senegalu. Ta karoserie je ze dvou kusů. Za tou první dvojicí oken je vidět předěl.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Avia
První novodobý počin midibusů Avia přišel dlouho po posledním ze "starých čtyřlístků" - Neretvě - na počátku třetího tisíciletí, kdy jako základ posloužil zcela nový podvozek z vozu Daewoo-Avia D90 s motory Cummins ISBe. Opět "mezinárodní" spolupráce, kdy tyto podvozky s agregátem byly v rozloženém stavu posílány do Ruska, kde si je již osazovaly vlastními karoseriemi. Tato spolupráce údajně trvala pouhý rok a není známý jediný exemplář tohoto midibusu na našem území. O něco známější byl další pokus, kdy na tyto podvozky byly vyráběny stylové karoserie v automobilce Daewoo v Jižní Koreji a tyto vozy dostaly typové označení AB100. Dva první prototypy dnes jezdí v ČR u dopravce SKI BUS, lišící se snad ve všem. Jednalo se totiž o dvě modifikace - sice linkové a dálkové, kde linkový vůz byl postaven na podvozku "N" Daewoo-Avia A75 s motorem D 421.85.00 a dálková verze na prodlouženém podvozku Daewoo-Avia D75 s motorem Cummins ISBe. Údajně se midibusů AB100 vyrobilo celkem 12 ks. Tyto midibusy se lišily samozřejmě i ve výbavě - dálkový vůz byl bohatě vybaven a nepostrádal například determální okna (lepená i u základní linkové verze bez tónování), klimatizaci, výše posazená polohovatelná sedadla, díky čemuž vzniklo místo pro zavazadlový prostor a zevnějšku se poznal vně otevíratelnými dveřmi (na levé straně v zadní části se nacházely druhé ručně otevíratelné nouzové dveře). Linková verze modelu AB100 tuto výbavu postrádala, měla místo klimatizace na oknech posuvná ventilační okénka a dveře otevíratelné dovnitř vozu. Pro své předpokládané použití na linkových příměstských spojích byla podlaha nižší pro lepší pohyb ve voze, tudíž postrádal zavazadlový prostor i sedadla byla klasická - jednoduchá. Co se týče z provozních zkušeností dopravce, jeví se jako největší nevýhoda vozu uložení motoru vpředu nad nápravou - díky tomu se projevuje nadměrná hlučnost v interiéru při vyšších rychlostech. Jinak je vůz spolehlivý, jezdí po celé ČR, nevyjímaje zimní sezóny v krkonoších - okolí dopravce. Co se týče dálkové verze s motorem ISBe 170 - průměrná spotřeba paliva se pohybuje kolem 14-ti litrů na 100 km, v kopcovitém terénu a zimě kolem 17-ti litrů.
Více na: https://www.avia-club.com/model/avia-daewoo-80
Dálková verze
Více na: https://www.avia-club.com/model/avia-daewoo-80
Dálková verze
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Kopírovat to z Avia klubu nemusíš....
Já se ptal odkud je ta fotka jak to stojí v kopřivách.
Já se ptal odkud je ta fotka jak to stojí v kopřivách.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Avia
Zdarec, Mape. K čemu ty potřebuješ autobus? Že tebe už nebaví se furt rejpat v hlíně?
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Avia
mape: Nejsi tu sám, kdo chce něco vědět o tom autobusu. Fotky ani nevím, kde jsem stáhl Asi na fb v nějaké skupině, nebo na googlu, když jsem něco hledal.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Avia
To co stojí za tím je taky celkem raritka... A ta raritka má Ostravskou značku, tak by to teoreticky mohlo stát někde v Ostravě...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia
Já bych ji chtěl na obytku.
Tyhle Avie měla jedna firma ve Špindlu....
Ale ta už je nemá.
Tyhle Avie měla jedna firma ve Špindlu....
Ale ta už je nemá.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Avia
Další fotky minibus Avia - Daewoo AB 100
Fotky jsou z této stránky - http://www.doprava-autobusem.cz/vozovy-park/
Fotky jsou z této stránky - http://www.doprava-autobusem.cz/vozovy-park/
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.