Praga V3S
Re: Praga V3S
za 1.tisKč určitě startuje sama
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Praga V3S
Kluci samozřejmě mám příhodu z vojny v které hrála hlavni roly startovací klika, V3Ska, velitel roty, já a kolega Jura. A zimní počasí.
Re: Praga V3S
Eliška troška trucovala ale už jazdí a nabrala smer Ázia!
https://www.noviny.sk/slovensko/683765- ... uznu-cestu
https://www.bratislavskenoviny.sk/aktua ... -vsetok-um
https://www.noviny.sk/slovensko/683765- ... uznu-cestu
https://www.bratislavskenoviny.sk/aktua ... -vsetok-um
Re: Praga V3S
No tak to je kurwa úplně jiný level
A já mám strach jet za humna, že se něco posere
Tak to přeji hodně odvahy a štěstí, budete to potřebovat
A já mám strach jet za humna, že se něco posere
Tak to přeji hodně odvahy a štěstí, budete to potřebovat
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Praga V3S
Snipere já měl na vojně V3Sku a myslím, že jsem vždycky odevšaď dojel. Jezdil jsem hotovostniho řidiče tedy ob den ve službě. Vejda byla vcelku v pořádku. Občas někde utíkal vzduch, nebo max kapal olej. Když byla chvilka hrabal jsem se v ní. Ale většina jen drobnosti. Jako kolem toho vzduchu, čistit ty vzduchový hebla, sem tam spoje utikaly. A nebo gufera na převodovce. Po začátku jsem dělal přetěsnění celého vršku motoru. I pod vložkama válců přetěsnil. Pak kolem zdvihátek ty trubky a nakonec víčka koníků, sehnali jsme z S5T ty gumový a ty pak už nikdy netekly. No a nějaké brzdy se čistili, opravili. Jinak celkem bezudržbové. Nedokážu spočítat už, kolik tisícovek km jsem s ní najel. Ale nikdy jsem nezůstal stát. Jezdil jsem občas i delší trasu a taky dobrý.
Nejdelší co jsem s Vejdou jel tak bylo Kolín - Kokava nad Rimavicou asi 550 km. Dvě Vejdy a 4 řidiči. V půlce cesty jsme se střídali. Tenkrát mohla Vejda jet po dálnici a to byl masakr! Usínal jsem za volantem. Vezli jsme sebou hromadu dílů. A nepotřebovali jsme nakonec vůbec nic. Nic se nepojebalo. Naspátek jsem vezl trámy na střechu domku a druhej prkna a latě. Plný auto fest naložený. A já to měl ještě dlouhý, přední kola sotva že se dotýkaly silnice. Krásný vzpomínky!
Nejdelší co jsem s Vejdou jel tak bylo Kolín - Kokava nad Rimavicou asi 550 km. Dvě Vejdy a 4 řidiči. V půlce cesty jsme se střídali. Tenkrát mohla Vejda jet po dálnici a to byl masakr! Usínal jsem za volantem. Vezli jsme sebou hromadu dílů. A nepotřebovali jsme nakonec vůbec nic. Nic se nepojebalo. Naspátek jsem vezl trámy na střechu domku a druhej prkna a latě. Plný auto fest naložený. A já to měl ještě dlouhý, přední kola sotva že se dotýkaly silnice. Krásný vzpomínky!
Re: Praga V3S
Po škole jsem chvíli jezdil s fekálem pv3s na farmě . Docela mě to bavilo a jezdil jsem třeba celý den v kuse. Žumpa v kravíně měla tuším 120 kubíků.
A někdy o víkendech jsem vyvážel žumpy lidem. Vozilo se to normálně na posečenou louku nebo strniště.
Tenkrát jsem vyvážel jednomu chlapíkoj a koukám za mnou louka samá jak to říct slušně šprcka.
Tak to sem čuměl
A někdy o víkendech jsem vyvážel žumpy lidem. Vozilo se to normálně na posečenou louku nebo strniště.
Tenkrát jsem vyvážel jednomu chlapíkoj a koukám za mnou louka samá jak to říct slušně šprcka.
Tak to sem čuměl
Re: Praga V3S
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Praga V3S
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Praga V3S
Třetí ročník Hanácké neckyády. Plovoucí vétřieska, vor s pravěkými lidmi, parní lokomotiva či plující postel. Netradiční a podomácku vyrobená plavidla soutěžila v Horce nad Moravou.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Praga V3S
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Praga V3S
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Praga V3S
Týmto sa nám veliteľ vyhrážal na vojenčine! Že keď budeme mať zle výsledky tak budeme spať v stane a nie vo vyhriatom štabaku! Našťastie sme boli zohratý team!
Re: Praga V3S
Na vojne sme tiez tieto stanove pristrešky lepili ku skrinovkam. Mal som vyfasovanu PAD-2-ku ako starši automechanik. Poprve to bola hotova maturita ked sme ani poriadne nevedeli ako to ma vypadat a dokumentacia akosi nikde od toho Ale ked sme to uz stavali podruhe, tak to šlo rychlo . Ale ja som nastastie furt spal vo vyhriatej skrinovke pekne na lehatku natiahnutom cez širku skrine Akurat nesmelo vyhasnut v tych mini-kachličkach. Inak ta buda rychlo vychladla. Tiez bola sranda prvy krat postavit na skrinovku dopredu ten hupcuk na ramenach. Tie konstrukcie boli tušim dva typy. Ked to potom mal clovek v oku a vedel co kde presne ide, tak to bola brnkačka