náklaďáky
Re: náklaďáky
Historie nezdolných maďarských náklaďáků Csepel
https://www.garaz.cz/clanek/csepel-21005834#seq_no=1
https://www.garaz.cz/clanek/csepel-21005834#seq_no=1
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: náklaďáky
Katalog ruské techniky
http://denisovets.ru/models.html
http://denisovets.ru/models.html
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: náklaďáky
Zdravím všechny, je to sice malinko mimo, ale nechci zakládat nové vlákno - Chci si koupit valník do 3,5t , chci sklopku a nejlépe s rukou. Než to koupím, můžete mne prosím obeznámit s tím jaká všechna úskalí to přináší? Pojistku si najdu, ale spíš mne zajímá technická, jak probíhá, zda se kontroluje i sklápění a hydr.ruka a kolik ta technická stojí. Chci to na firmu, má to ještě nějaká další úskalí? Díky moc všem.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: náklaďáky
Technická jako dodávka, nebo "DPHčkový" osobák.
Sklápění vybava jako třeba klimatizace. Obvlyke kontrolují jen těsnost. Celkový stav, jako u auta, koroze atd.
Priprav se na to ze sklopka s rukou bude mitt +- 3000kg, takže pri celkové 3500, papírově uvezeš 500kg (podle typu nastavby, ruky, šasí, hmotnosti náprav atd)
Ruka na takové auto ja obvykle 990kg na krátko.
Pokud chceš podnikat v dopravě je to zajímavá alternativa, nicméně z mých zkušeností ti ruku "nikdo nezaplatí" plus starosti, když si vezmeš její tonáž a dosah bude často přetížená a stejně to bude málo.
Pokud to máš "pro sebe" nebo pro zjednodušení práce, promysli zda nebude lepší soukromé auto a paušál ve firmě na využití soukromého vozidla, týká se to i záruk pokud to budeš dál prodávat atd. Otázka je též kdo s tím bude jezdit a za jakých podmínek. Už se to tu kdesi řešilo převládající pracovní náplň profesak, pracovni zařazení.
Spoustaz těchto malých aut jsou ponížené 5tituny, 6tuny, (typicky iveca) snížení je na užitné hmotnosti. Tak bacha na to. Pokud tam zůstal tachograf na technické vyžadují jeho funkcnost a kalubraci, už vím i o nekolika problemech kdy byl instalován ve vozidlech do 3,5 a policie požadovala kolečka/kartu. (I když to nakonec bylo bez výrazného postihu jsou to problemy).
Sklápění vybava jako třeba klimatizace. Obvlyke kontrolují jen těsnost. Celkový stav, jako u auta, koroze atd.
Priprav se na to ze sklopka s rukou bude mitt +- 3000kg, takže pri celkové 3500, papírově uvezeš 500kg (podle typu nastavby, ruky, šasí, hmotnosti náprav atd)
Ruka na takové auto ja obvykle 990kg na krátko.
Pokud chceš podnikat v dopravě je to zajímavá alternativa, nicméně z mých zkušeností ti ruku "nikdo nezaplatí" plus starosti, když si vezmeš její tonáž a dosah bude často přetížená a stejně to bude málo.
Pokud to máš "pro sebe" nebo pro zjednodušení práce, promysli zda nebude lepší soukromé auto a paušál ve firmě na využití soukromého vozidla, týká se to i záruk pokud to budeš dál prodávat atd. Otázka je též kdo s tím bude jezdit a za jakých podmínek. Už se to tu kdesi řešilo převládající pracovní náplň profesak, pracovni zařazení.
Spoustaz těchto malých aut jsou ponížené 5tituny, 6tuny, (typicky iveca) snížení je na užitné hmotnosti. Tak bacha na to. Pokud tam zůstal tachograf na technické vyžadují jeho funkcnost a kalubraci, už vím i o nekolika problemech kdy byl instalován ve vozidlech do 3,5 a policie požadovala kolečka/kartu. (I když to nakonec bylo bez výrazného postihu jsou to problemy).
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: náklaďáky
Jsem OSVČ, pro nikoho nic nevozím, bylo by to jen pro mě tak by asi profesák nebyl potřeba, nebo jo? Ruka vím že je lehká, mě by to stačilo, měl bych ju jen na zvednutí 500kg motoru vedle auta na korbu, jinak na nakládání dřeva (dvou až třímetrovky) na korbu abych si to dovezl dom. Jako firemní to chcu abych si mohl odepisovat splátky/provoz. Jo a bude sedmimístny. Jo a tachograf jsem v téhle velikosti neviděl, stačí mi korba do 2x2m. Jo a jezdit s tím budu já když budu potřebovat převist víc lidí nebo matroš.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: náklaďáky
Rozumim.
Nový auto?
Tam budou klíčový hmotnosti, v 7lidech ti na náklad nic moc nezbude.
Nový auto?
Tam budou klíčový hmotnosti, v 7lidech ti na náklad nic moc nezbude.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
na obci mame daylinu, kontejnerovku pro 3, celková 3,5 v papírech, auto 5t, se středním prázdným kontejnerem to váží 3290kg
Re: náklaďáky
Takže můžeš vozit 310kilo vč posádky
Nechápu proc není n1 do 5t. Ale o logice to neni. Mimochodem v případě konfliktu je to jedna z častých praxí kolik vlastně auto vezlo a kolik může.
Nechápu proc není n1 do 5t. Ale o logice to neni. Mimochodem v případě konfliktu je to jedna z častých praxí kolik vlastně auto vezlo a kolik může.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: náklaďáky
Ondras83 - nechápu, když chtěli auto do 3,5t, že si nepořídili Multikáru. Už jsem jich pár viděl po dědinách, byli pořízeny na dotace. Něco se do nich vlezlo a do 3.5t se vlezly. Iveca jsou většinou ponížené 5tunky, tam se pak nic nevleze ani do valníku. Nebo se ještě vozí různý italský Multikáry, ty jsou taky do 3,5t a něco uvezou. Vidím ještě pod dědinách nosič kontejnerů za traktor, tam nemusí tak řešit tonáž.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: náklaďáky
Novy ne, starší, na novy není. Na Iveko jsem se díval dřív pač jich je hodně, ale teď jsem našel Citroen Jumper sklopku bez ruky a ložnou necely 4m čtv. To by se mi líbilo. Je to 2006 a pišou 144tis.km. Kolik by tak podle vás měl stát, abych si udělal přehled jestli cena odpovídá. Vypadá pěkně, rez nikde nevidět.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: náklaďáky
Kolik teda zhruba bude stát ta technická?
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: náklaďáky
Normální technická cca 850 + emise.
Dovozova je myslim 1800, pokud není treba koupit typový list vozidla.
Sklopky, fajn stav, stařenky od 180-200 po 350, toho citrona neznám, ale typuju ze pud 250 nebude, pokud jo, zajimalo by mě proč.
Cabstara jsem kupoval dva roky dozadu (uz druhyho), 195, gumy ko, baterka ko, brzdy napůl nový zbytek na hovno, eletrika dorypana, ale absolutně bez koroze, pto, nejsilnější prevodovka i podvozek, nejkratší šasí, sklopná kabina, atd. I s opravama vysel asi 150, plus výměna diffu za samosvor, tažný zařízení... Ty auta jsou teď v kurzu no.
Dovozova je myslim 1800, pokud není treba koupit typový list vozidla.
Sklopky, fajn stav, stařenky od 180-200 po 350, toho citrona neznám, ale typuju ze pud 250 nebude, pokud jo, zajimalo by mě proč.
Cabstara jsem kupoval dva roky dozadu (uz druhyho), 195, gumy ko, baterka ko, brzdy napůl nový zbytek na hovno, eletrika dorypana, ale absolutně bez koroze, pto, nejsilnější prevodovka i podvozek, nejkratší šasí, sklopná kabina, atd. I s opravama vysel asi 150, plus výměna diffu za samosvor, tažný zařízení... Ty auta jsou teď v kurzu no.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: náklaďáky
Je za 200tis. asi proto, že zřejmě nemá klimu a ASR, tak možná proto. Díval jsem se i na firmu která montuje lehky hydr.ruky a stála by cca 120tis, to neni špatny a byla by nová.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: náklaďáky
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: náklaďáky
To má jen šest míst a já potřebuju sedum a navíc bych asi do KIA nešel. Je to něco takovyho
https://www.tipcars.com/uzitkove/citroe ... 20565.html
https://www.tipcars.com/uzitkove/citroe ... 20565.html
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/