Dacia Duster

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 9071
Registrován: úte dub 12, 2011 9:27 pm
Bydliště: Oderské vrchy

Re: Dacia Duster

#46 Nový příspěvek od Sniper »

Tomas6 píše: úte říj 10, 2023 6:33 pmMultikára kdysi drbla do 815 terrna, na Tatře škoda za 200 tis, na káře ohnutý nárazník a trochu počechraná kabina....
Když máš na káře ostré brzdy :-/ :smich: :smich: :smich:

Obrázek
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.

TATRA NEZNÁ BRATRA

other-side II
Příspěvky: 1362
Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
Bydliště: Perštejn

Re: Dacia Duster

#47 Nový příspěvek od other-side II »

máme toho ecoboosta v rodině a od známého z Fordu víme, že je dělaný na nájezd 200tis km

Dustera bych taky komentoval, ale je to zbytečný

mám MCV II od nova (letos na vánoce to bude 10let) a najeto aktuálně 283kkm....s původní spojkou....na LPG 183kkm, nic nevrže a furt to jezdí, STK a emise v pořádku, tlaky taky
klasickej zemědělec: moc horko, moc zima, moc mokro, moc sucho, atd atd

Tomas6
Příspěvky: 5406
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Dacia Duster

#48 Nový příspěvek od Tomas6 »

Ono asi záleží od toho jaký byl konstruktér kkt a šetřílek. Páč TSI taky není zrovna vrchol vysokoobjemového motoru, přesto to jezdí. A u některých motorů není problém nájezd 350 a více tis km. A samozřejmě jak všechno, je to o údržbě, stylu jízdy atd...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 9071
Registrován: úte dub 12, 2011 9:27 pm
Bydliště: Oderské vrchy

Re: Dacia Duster

#49 Nový příspěvek od Sniper »

Tomas6 píše: úte říj 10, 2023 7:20 pmPáč TSI taky není zrovna vrchol vysokoobjemového motoru...
Zrovna TOBĚ asi nemám co vykládat, ale určitě víš, že TSI je oprášená technologie GDI od Mitsubishi a s o objemem to nemá nic společného.
Navíc je tahle technologie hodně, hodně stará...
Já se už těším, až někdo doladí Wankel :rally:
Je krásné mit 2 válec ( Rotor ) s objemem 1300 ccm a výkonem 300k 8)
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.

TATRA NEZNÁ BRATRA

Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 988
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Dacia Duster

#50 Nový příspěvek od Sorbus »

Strejda měl NSU Ro 80, ale prd si z toho pamatuju, později ho vyměnil za 110r.
Na všechno nám treba špecialistou !

Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 9071
Registrován: úte dub 12, 2011 9:27 pm
Bydliště: Oderské vrchy

Re: Dacia Duster

#51 Nový příspěvek od Sniper »

Sorbus píše: úte říj 10, 2023 7:59 pm Strejda měl NSU Ro 80....
Nádherný a krásný počin Auto Union 80tych let, dnes vzácná rarita. S nadsázkou a humorem by se dalo říct, takový západoněmecký Wartburg :smich:
O to raritnější, že měl ten vůz automatickou převodovku a plno vychytávek, bohužel ve své době vzniku nikdo neocenil ten stupeň vývoje a technologie, časté poruchy v rámci záruky pak tento model pohřbily...
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.

TATRA NEZNÁ BRATRA

Tomas6
Příspěvky: 5406
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Dacia Duster

#52 Nový příspěvek od Tomas6 »

Sniper píše: úte říj 10, 2023 7:48 pm
Tomas6 píše: úte říj 10, 2023 7:20 pmPáč TSI taky není zrovna vrchol vysokoobjemového motoru...
Zrovna TOBĚ asi nemám co vykládat, ale určitě víš, že TSI je oprášená technologie GDI od Mitsubishi a s o objemem to nemá nic společného.
Navíc je tahle technologie hodně, hodně stará...
Já se už těším, až někdo doladí Wankel :rally:
Je krásné mit 2 válec ( Rotor ) s objemem 1300 ccm a výkonem 300k 8)
Jenže to gdi nebylo oturbené a z objemu, u kterého bylo ještě před pár lety normálně zcela běžné okolo 50kw je najednou jednou tolik a živostí si ten motor nezadá s běžným tdíčkem.
A jak tu někdo psal. Objem ničím nenahradíš. Takže je to buď na úkor životnosti a nebo kvalitě materiálů, které konstruktér použije. A samozřejmě jak jsem psal. O údržbě a zacházení. Páč pokud s tím TSI, nebo ecoboostem, či tce či jak to který výrobce nazve, někdo bude jezdit jak s pohřebákem, tam v tom motoru může být nasráno a nevydrží to nic
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 9071
Registrován: úte dub 12, 2011 9:27 pm
Bydliště: Oderské vrchy

Re: Dacia Duster

#53 Nový příspěvek od Sniper »

Tome, já to napsal trochu blbě, myslel jsem FSI, samozřejmě Tfsi, nebo li Tsi je oturbený přímý vstřik, kterého z nás zabíjí především nekvalitní palivo.
Na druhou stranu vývoj nezastavíš :-/
Vidím to na Mitsubishi L200, která má už přes 40 let a jejích původní motor 2,5 TD měl 73 kW a skončil na 2,5 DiD 133kw s relativně stejnou zivitností a ještě nižší spotřebou 8)
Takže ne vždy pokrok znamená špatně, i když Ti samozřejmě rozumím, co tím vším chceš říct.
No za mě, já miluji Audi let 80-80 a jejich turbo benzínové pětiválce prověřené v rallye celého světa a Tobě ta chalupou :smich: i po 40ti letech se ukazuje, že ta technologie mechanického vstřikování K-Jetronic funguje a systém pohonu Quattro jede bez jakýchkoliv problémů a to vše čistě mechanicky 8)

Jo, ale to jsme od Dacie trochu odbočili.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.

TATRA NEZNÁ BRATRA

Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“