Když máš na káře ostré brzdy
Dacia Duster
Re: Dacia Duster
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
-
- Příspěvky: 1362
- Registrován: sob zář 03, 2022 9:15 pm
- Bydliště: Perštejn
Re: Dacia Duster
máme toho ecoboosta v rodině a od známého z Fordu víme, že je dělaný na nájezd 200tis km
Dustera bych taky komentoval, ale je to zbytečný
mám MCV II od nova (letos na vánoce to bude 10let) a najeto aktuálně 283kkm....s původní spojkou....na LPG 183kkm, nic nevrže a furt to jezdí, STK a emise v pořádku, tlaky taky
Dustera bych taky komentoval, ale je to zbytečný
mám MCV II od nova (letos na vánoce to bude 10let) a najeto aktuálně 283kkm....s původní spojkou....na LPG 183kkm, nic nevrže a furt to jezdí, STK a emise v pořádku, tlaky taky
klasickej zemědělec: moc horko, moc zima, moc mokro, moc sucho, atd atd
Re: Dacia Duster
Ono asi záleží od toho jaký byl konstruktér kkt a šetřílek. Páč TSI taky není zrovna vrchol vysokoobjemového motoru, přesto to jezdí. A u některých motorů není problém nájezd 350 a více tis km. A samozřejmě jak všechno, je to o údržbě, stylu jízdy atd...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Dacia Duster
Zrovna TOBĚ asi nemám co vykládat, ale určitě víš, že TSI je oprášená technologie GDI od Mitsubishi a s o objemem to nemá nic společného.
Navíc je tahle technologie hodně, hodně stará...
Já se už těším, až někdo doladí Wankel
Je krásné mit 2 válec ( Rotor ) s objemem 1300 ccm a výkonem 300k
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Dacia Duster
Strejda měl NSU Ro 80, ale prd si z toho pamatuju, později ho vyměnil za 110r.
Na všechno nám treba špecialistou !
Re: Dacia Duster
Nádherný a krásný počin Auto Union 80tych let, dnes vzácná rarita. S nadsázkou a humorem by se dalo říct, takový západoněmecký Wartburg
O to raritnější, že měl ten vůz automatickou převodovku a plno vychytávek, bohužel ve své době vzniku nikdo neocenil ten stupeň vývoje a technologie, časté poruchy v rámci záruky pak tento model pohřbily...
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Dacia Duster
Jenže to gdi nebylo oturbené a z objemu, u kterého bylo ještě před pár lety normálně zcela běžné okolo 50kw je najednou jednou tolik a živostí si ten motor nezadá s běžným tdíčkem.Sniper píše: ↑úte říj 10, 2023 7:48 pmZrovna TOBĚ asi nemám co vykládat, ale určitě víš, že TSI je oprášená technologie GDI od Mitsubishi a s o objemem to nemá nic společného.
Navíc je tahle technologie hodně, hodně stará...
Já se už těším, až někdo doladí Wankel
Je krásné mit 2 válec ( Rotor ) s objemem 1300 ccm a výkonem 300k
A jak tu někdo psal. Objem ničím nenahradíš. Takže je to buď na úkor životnosti a nebo kvalitě materiálů, které konstruktér použije. A samozřejmě jak jsem psal. O údržbě a zacházení. Páč pokud s tím TSI, nebo ecoboostem, či tce či jak to který výrobce nazve, někdo bude jezdit jak s pohřebákem, tam v tom motoru může být nasráno a nevydrží to nic
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Dacia Duster
Tome, já to napsal trochu blbě, myslel jsem FSI, samozřejmě Tfsi, nebo li Tsi je oturbený přímý vstřik, kterého z nás zabíjí především nekvalitní palivo.
Na druhou stranu vývoj nezastavíš
Vidím to na Mitsubishi L200, která má už přes 40 let a jejích původní motor 2,5 TD měl 73 kW a skončil na 2,5 DiD 133kw s relativně stejnou zivitností a ještě nižší spotřebou
Takže ne vždy pokrok znamená špatně, i když Ti samozřejmě rozumím, co tím vším chceš říct.
No za mě, já miluji Audi let 80-80 a jejich turbo benzínové pětiválce prověřené v rallye celého světa a Tobě ta chalupou i po 40ti letech se ukazuje, že ta technologie mechanického vstřikování K-Jetronic funguje a systém pohonu Quattro jede bez jakýchkoliv problémů a to vše čistě mechanicky
Jo, ale to jsme od Dacie trochu odbočili.
Na druhou stranu vývoj nezastavíš
Vidím to na Mitsubishi L200, která má už přes 40 let a jejích původní motor 2,5 TD měl 73 kW a skončil na 2,5 DiD 133kw s relativně stejnou zivitností a ještě nižší spotřebou
Takže ne vždy pokrok znamená špatně, i když Ti samozřejmě rozumím, co tím vším chceš říct.
No za mě, já miluji Audi let 80-80 a jejich turbo benzínové pětiválce prověřené v rallye celého světa a Tobě ta chalupou i po 40ti letech se ukazuje, že ta technologie mechanického vstřikování K-Jetronic funguje a systém pohonu Quattro jede bez jakýchkoliv problémů a to vše čistě mechanicky
Jo, ale to jsme od Dacie trochu odbočili.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA