Škoda Octavia O1

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#421 Nový příspěvek od DYK »

Jak dlouho to po čištění té variability vydrží?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#422 Nový příspěvek od Tomas6 »

A jak na autě? Většinou je potřeba to turbo rozpůlit a vevnitř pořádně vyčistit. A když není majitel závodník, což většinou není, páč jinak by to nezatuhlo, tak ideálně podložit.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#423 Nový příspěvek od DYK »

Tu možnost čištění na autě jsem kdesi zaznamenal. Asi se to sťukne (na půl) namontovaný aby se dalo dostat k tomu ovládání lopatek a chemií vyčistí. Variabilita na ponku a pak zase složit. Prý je to ale pro chobotnice. Přístup nic moc. Má to ale jedno "jenže". Jenže jakou trvanlivost tyto zásahy mají? Nakonec se prý končí stejně u novýho, jen se problém oddálí. A jestli si nechat auto tak jedině nové, ne repas.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#424 Nový příspěvek od Tomas6 »

Já bych to na autě nedělal. Vyndat to turbo na O1 pokud to není 4x4 není zas takový problém. Stejně spoustu věcí aby se k tom dalo kloudně dostat se musí oddělat. No repas tak max od někoho kdo opravdu ví co dělá. A ten stejně dá nový střed, regulaci a jsi na ceně nového mínus dejme tomu 2000 za obal. Takže pokud měnit je jedna volba. Originál Garrett stojí tuším okolo 12. V turbocaru v Bíteši. Už jsem ho delší čas nebral, tak přesně nevím. To čištění na ponku jsme dělali mockrát Někdy jsme to nechali dělat borca co turba dělá, jindy jsme se s tím poprali sami. Z 99% pokud to někdo nezkoušel rozhýbat kleštěma nic pokrouceného nebylo. Jednou se musela měnit ta deska která točí lopatkama, ta byla prohlá. Jednou nebo dvakrát co jsem zažil byly dokroucené lopatky, ale byly ještě otisky kleští na páčce. Jedno auto se dvakrát nebo třikrát vrátilo po čase znovu, jenže to byl nějaký jouda, co dokázal jet ve městě 40 na pětku. Tak se válečky podložily o desetinu a od té doby se nevrátil.
Dyku jestli ti můžu poradit, najdi podle referencí někoho kdo tomu rozumí a ví co dělá, uvidíš že to výměnou turba neskončí. To je ta poslední varianta.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Veteranista!
Příspěvky: 2416
Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Škoda Octavia O1

#425 Nový příspěvek od Veteranista! »

On i ten diesel chce jednou za čas poradně “protáhnout” pokud to řidič nedělá běžné za provozu.
Ale jako Tomáš jsi z popisu taky spíš myslím, ze problém je v ovládání než v samotném turbu.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#426 Nový příspěvek od Tomas6 »

Dyku koukám že jsi od Brna. Pokud můžu doporučit, tak https://www.google.com/search?ie=UTF-8& ... to+recenze
Jsou to borci co mají hodně dobré reference i na dieselpower fóru i jinde po netu, já osobně zkušenost nemám, ale co jsem kde četl nebo slyšel, tak žádné negativa nebyly.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10023
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Octavia O1

#427 Nový příspěvek od Ondras83 »

jak se to da udelat sem psat nebudu, protoze hrozi velmi vazne poskozeni motoru, na mem aute to je pres rok a stale chodi bez nouzaku :) v koncove poloze se zasekavala regulace

chce to jednou za cas (pri ohratem motoru) protahnout ke 4tis, aby se regulace rozhybala v cele delce pohybu

v DYKove pripade bych sel po hadickach, rukou sahnout na regulaci a vyzkouset jeji chod, podtlakem zkusit banku, jak chodi...potom jizdni zkouska s diag a zjitit hodnoty plneni

Sadra17
Příspěvky: 6109
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Škoda Octavia O1

#428 Nový příspěvek od Sadra17 »

:shock: regulace se hýbe v celém rozsahu pořád, v chcíplé poloze to je "na nule" a když nastartujes tak se baňka zatáhne a turbo jede naplno
malej traktorista v malým traktoru

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#429 Nový příspěvek od Tomas6 »

Ondro přístřik vody do sání? Pokud jo už jsem o tom něco slyšel, nějaké videa na YouTube viděl a já osobně bych to nedělal. Já teď na svém autě ( O3 1.4 tsi) dělal dekarbonizaci sacích kanálů a ventilů a úplně nejlepšího výsledku jsem dosáhl mechanickým oškrábáním v součinnosti s nějakým rozpouštědlem karbonu. Výsledek dokonalý. Co se týče Dykova problému. Já bych první přečetl paměť závad, udělal log, následně podle výsledků bych řešil co dál. Případně bych ještě sundal baňku z turba a zkusil jak regulace chodí. Ono i ta baňka se umí jednou za čas přidřít a nevrátí se.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#430 Nový příspěvek od DYK »

No samozřejmě to není problém a ruku jsem tam spustil a hýbal tyčkou z potlaku. Vratná pružina to vracela. No že bych tam cítil nějaký váznutí nebo jiný problém řici nemohu. Bolel mě prst ale chodilo to hladce. A znova opakuju, kdyby hadička - díra bude to dělat pořád, ne? Takhle třeba až za týden zase nouze. Plynový pedál - poloha a . . . . prostě jizdní režim na to má vliv. Jízda "palba" to nikdy neudělalo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Veteranista!
Příspěvky: 2416
Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Škoda Octavia O1

#431 Nový příspěvek od Veteranista! »

Hele ty hadička jsou fakt nevyspitatelné, za mě je jednoduší je vymět a vyloučit je a pak kdyžtak hledat dál.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#432 Nový příspěvek od Tomas6 »

Tak ona ta regulace může 90% chodit volně a zbylých 10 vázne... To takhle z vrchu nepoznáš. Ideal je sundat baňku a zahýbat páčkou. A musí ťuk ťuk od dorazu po doraz. A baňka musí chodit taky úplně volně, většinou bývá vevnitř vyrezlá a sype se z ní bordel, hadička taky nemusí být díravá úplně a zrovna ve chvíli kdy je potřeba ubrat podtlaku se přicucne a je ho víc, přitáhne táhlo a už je to v nouzi. Prostě bez pořádné diagnostiky je to všechno věštění z křišťálové koule
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#433 Nový příspěvek od DYK »

No tak dneska ani jednou. Ale ještě pojedu navečer vo sedmi, tak uvidím.
No a jak se projevuje váha vzduchu?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#434 Nový příspěvek od Tomas6 »

Klidně úplně stejně. V určité chvíli spadne do nouze.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#435 Nový příspěvek od DYK »

Ale to vše asi ukáže diagnostika. No jsem doma a zase nic. Jako nový.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“