Škoda Octavia O1
Re: Škoda Octavia O1
Pokial mas 4x4 s motorom AGR ( 66kW TDI obtokove turbo) tak prvy diel vyfuku vyberies relativne lahko. No ked mas ATD ( 74kW PD ) ta ma variabilne turbo a dostat vonku prvy diel vyfuku je porod jezka. Musis rozpojit volantovu tyc riadenia pod pedalami ( nezbudni zafixovat volant ked su kolesa rovno ) ono ho budes musiet trochu pootocit. aby si sa dostal k srube, odpojit hadice od posilovaca, aby sa dala napravnica pustit viac dole a mohol si vytiahnut ruru. Turbo sa vybera tiez riadne na kokot. Hlavne neukrut trubku na tlak oleja ked budes povolovat prevlecnu maticu na turbe. 4x4 ju ( trubku ) ma inac ako prednohrabos. Inac bez special pobrusenych a pozvaranych klucov ( to si vyrobis ) velmi nepojde. A aby som nezabudol na turbo sa musi z vrchu. Zo spodu koly pridavnej pravouhlej prevodovke nestrcis ani prst. Velmi chujova robota. Pocitaj 2 dni minimalne. A bez kyslik plynu aj viac.
Re: Škoda Octavia O1
Jo je to ATD. Za den se to dá udělat. Dělal jsem onehdá turbo na defakto stejném autě a za šichtu jsem to dal v pohodě. Z vrchu jasně. Zespod jsem šrouboval jen odtok oleje a spodní držák. Jinak pěkně z hora. Oprc. Jo s tím popuštěním nápravy je mi to jasné. Největší sranda je v tom, že abych bodnul nový vlnovec, tak to budu muset celý poskládat a znovu rozházet. No jestě mne napadá, možná na demontáž toho prvního dílu by stačil vykopat kardan. možná menší zlo jak sundavat nápravu a pak na geo.
Nabroušené a různě svařované klíče mám. A pak případně ještě někde pod ponkem druhou trubku... Ikdyž teda jestli ta 4x4 ji má jinou tak asi nemám.
Co ty prahy? zase zatnu zuby, bouchnu dvě odpoledne a následně si sám sobě vyplatím dvojku za přesčas?
Nabroušené a různě svařované klíče mám. A pak případně ještě někde pod ponkem druhou trubku... Ikdyž teda jestli ta 4x4 ji má jinou tak asi nemám.
Co ty prahy? zase zatnu zuby, bouchnu dvě odpoledne a následně si sám sobě vyplatím dvojku za přesčas?
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia O1
No aspoň si to d umíš udělat, já jsem se ke klempířine nikdy pořádně nedostal a potřeboval bych udělat jeden zadní lem...
Re: Škoda Octavia O1
pokud děláš prahy za 2litry tak musíš mít před vraty zástupy lidí
malej traktorista v malým traktoru
Re: Škoda Octavia O1
Sádra tak max sobě. Jinak bych se na to z vysoka vybodl. Ono ten práh udělat není zas tolik práce, ale je potřeba se tomu věnovat. Přes den se nám tam motá lidí, ten potřebuje žárovku, ten vodu do ostřikovačů... Tak to udělám na tom prd a zasnto budu řešit po večerech.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Škoda Octavia O1
právě že kamarád dával 7500 za jeden s barvou ale u něj to bylo i o kraji podlahy
malej traktorista v malým traktoru
Re: Škoda Octavia O1
A jak vyřešil Tomas6 start-stop systém na svém TSI?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Škoda Octavia O1
Co máš na mysli. Já nemám startstop ani inteligentní dobíjení. Já mám ještě hloupé auto, švagr, ten mačká každý start čudlík. Když jsem s tím jeho jezdil, asi bych si zvyknul na to že to zdechá, nebo bych odpojil snímač na baterce.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia O1
prave jsme to ted resili na golfu+ a prave kdyz se odpoji ten snimac na baterce a ma inteligentni dobijeni, nici to baterku..nekde to jde softwarove v nastaveni
Re: Škoda Octavia O1
To odpojení na mínus polu že ničí baterku? No to si myslím, že naopak.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia O1
kdyz to ma inteligentni dobijeni, osobne jsem to resil jen jednou, oni to lidi moc nechteji vypinat, kdyz uz to tam je
Re: Škoda Octavia O1
Odpojením snímače se stane to že dobíjení dobíjí pořád jak u auta bez inteligentního dobíjení. Jen se zapíše chyba. Což třeba švagr ikdyž kontrolka motoru nesvítí nechce. Tak mačká.
Já osobně bych odpojil. Takových aut jezdí a baterky ok...
Navíc jak dneska kdo pozná že je baterka zničená dobíjením a startstopem, když některé nevydrží i v hloupém autě víc jak 2 roky.
Já osobně bych odpojil. Takových aut jezdí a baterky ok...
Navíc jak dneska kdo pozná že je baterka zničená dobíjením a startstopem, když některé nevydrží i v hloupém autě víc jak 2 roky.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Škoda Octavia O1
Mačkáním start-stopu sice auto nesrartuje na každé křižovatce, ale to "inteligentní" nabíjení funguje dál. A já si prostě myslím, že právě to dobíjení likviduje baterku dřív, než by mohla vydržet. To auto se totiž klidně, na pokyn řidiče, odstaví de fakto s vybitou baterkou, když se sejdou okolnosti. No a sulfatace ji po pár letech zničí. Start-stopový baterky mají sice silnější desky, tak to časté startování snášejí líp ale sulfatece je to, co baterku zabije. Navíc teda kryž dá jednoska pokyn k dobíjení, tak tam do baterky tečou nemysli a to ji taky vadí. Ale zase, ty auto-stopový to snášejí lépe, ale nedá se říci, že jim to nevadí. Až odpojením konktoru na mínus polu se dobíjení vyhladí a auto dobíjí jako každý jiný normální auto. Ano, je to v chybách, ale to je asi tak vše, co to udělá a já věřím, že to prostě šetří baterku tak, že se jí prodlouží životnost o léta. Právě jsem to taky řešil a až jsem se přesvědčil, co to dělá po odpojení, pak jsem to v klidu odpojil a nejsem ve stresu, že co se tam děje. Oznámení řídící jednostce přes diagnostiku výměnu akumulátoru je jen informace kterou zaznamená, "zahodí" data o té předchozí a sbírá o té současné a na vyžádání je poskytne.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Škoda Octavia O1
Dyk
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Škoda Octavia O1
Dyku, mému švagrovi prostě některé věci nevysvětlíš. On má svou pravdu ikdyž ví že pravdu nemá. Ale jinak je to fajn chlap a dobře se s ním pije. Akorát nesmí moc mluvit no.
Jinak přesně jak píšeš.
Jinak přesně jak píšeš.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233