Škoda Octavia O1

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
jojo7011
Příspěvky: 1072
Registrován: sob srp 19, 2017 10:36 am
Bydliště: Michalovce

Re: Škoda Octavia O1

#481 Nový příspěvek od jojo7011 »

Pokial mas 4x4 s motorom AGR ( 66kW TDI obtokove turbo) tak prvy diel vyfuku vyberies relativne lahko. No ked mas ATD ( 74kW PD ) ta ma variabilne turbo a dostat vonku prvy diel vyfuku je porod jezka. Musis rozpojit volantovu tyc riadenia pod pedalami ( nezbudni zafixovat volant ked su kolesa rovno ) ono ho budes musiet trochu pootocit. aby si sa dostal k srube, odpojit hadice od posilovaca, aby sa dala napravnica pustit viac dole a mohol si vytiahnut ruru. Turbo sa vybera tiez riadne na kokot. Hlavne neukrut trubku na tlak oleja ked budes povolovat prevlecnu maticu na turbe. 4x4 ju ( trubku ) ma inac ako prednohrabos. Inac bez special pobrusenych a pozvaranych klucov ( to si vyrobis ) velmi nepojde. A aby som nezabudol na turbo sa musi z vrchu. Zo spodu koly pridavnej pravouhlej prevodovke nestrcis ani prst. Velmi chujova robota. Pocitaj 2 dni minimalne. A bez kyslik plynu aj viac.

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#482 Nový příspěvek od Tomas6 »

Jo je to ATD. Za den se to dá udělat. Dělal jsem onehdá turbo na defakto stejném autě a za šichtu jsem to dal v pohodě. Z vrchu jasně. Zespod jsem šrouboval jen odtok oleje a spodní držák. Jinak pěkně z hora. Oprc. Jo s tím popuštěním nápravy je mi to jasné. Největší sranda je v tom, že abych bodnul nový vlnovec, tak to budu muset celý poskládat a znovu rozházet. No jestě mne napadá, možná na demontáž toho prvního dílu by stačil vykopat kardan. možná menší zlo jak sundavat nápravu a pak na geo.
Nabroušené a různě svařované klíče mám. A pak případně ještě někde pod ponkem druhou trubku... Ikdyž teda jestli ta 4x4 ji má jinou tak asi nemám.

Co ty prahy? zase zatnu zuby, bouchnu dvě odpoledne a následně si sám sobě vyplatím dvojku za přesčas? :D
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10023
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Octavia O1

#483 Nový příspěvek od Ondras83 »

No aspoň si to d umíš udělat, já jsem se ke klempířine nikdy pořádně nedostal a potřeboval bych udělat jeden zadní lem...

Sadra17
Příspěvky: 6109
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Škoda Octavia O1

#484 Nový příspěvek od Sadra17 »

Tomas6 píše: pon srp 23, 2021 8:27 pm Co ty prahy? zase zatnu zuby, bouchnu dvě odpoledne a následně si sám sobě vyplatím dvojku za přesčas? :D
pokud děláš prahy za 2litry tak musíš mít před vraty zástupy lidí 8) 8)
malej traktorista v malým traktoru

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#485 Nový příspěvek od Tomas6 »

Sádra tak max sobě. Jinak bych se na to z vysoka vybodl. Ono ten práh udělat není zas tolik práce, ale je potřeba se tomu věnovat. Přes den se nám tam motá lidí, ten potřebuje žárovku, ten vodu do ostřikovačů... Tak to udělám na tom prd a zasnto budu řešit po večerech.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Sadra17
Příspěvky: 6109
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Škoda Octavia O1

#486 Nový příspěvek od Sadra17 »

právě že kamarád dával 7500 za jeden s barvou :shock: ale u něj to bylo i o kraji podlahy
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#487 Nový příspěvek od DYK »

A jak vyřešil Tomas6 start-stop systém na svém TSI?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#488 Nový příspěvek od Tomas6 »

Co máš na mysli. Já nemám startstop ani inteligentní dobíjení. Já mám ještě hloupé auto, švagr, ten mačká každý start čudlík. Když jsem s tím jeho jezdil, asi bych si zvyknul na to že to zdechá, nebo bych odpojil snímač na baterce.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10023
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Octavia O1

#489 Nový příspěvek od Ondras83 »

prave jsme to ted resili na golfu+ a prave kdyz se odpoji ten snimac na baterce a ma inteligentni dobijeni, nici to baterku..nekde to jde softwarove v nastaveni

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#490 Nový příspěvek od DYK »

To odpojení na mínus polu že ničí baterku? No to si myslím, že naopak.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10023
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Octavia O1

#491 Nový příspěvek od Ondras83 »

kdyz to ma inteligentni dobijeni, osobne jsem to resil jen jednou, oni to lidi moc nechteji vypinat, kdyz uz to tam je :)

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#492 Nový příspěvek od Tomas6 »

Odpojením snímače se stane to že dobíjení dobíjí pořád jak u auta bez inteligentního dobíjení. Jen se zapíše chyba. Což třeba švagr ikdyž kontrolka motoru nesvítí nechce. Tak mačká.
Já osobně bych odpojil. Takových aut jezdí a baterky ok...
Navíc jak dneska kdo pozná že je baterka zničená dobíjením a startstopem, když některé nevydrží i v hloupém autě víc jak 2 roky.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14608
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda Octavia O1

#493 Nový příspěvek od DYK »

Mačkáním start-stopu sice auto nesrartuje na každé křižovatce, ale to "inteligentní" nabíjení funguje dál. A já si prostě myslím, že právě to dobíjení likviduje baterku dřív, než by mohla vydržet. To auto se totiž klidně, na pokyn řidiče, odstaví de fakto s vybitou baterkou, když se sejdou okolnosti. No a sulfatace ji po pár letech zničí. Start-stopový baterky mají sice silnější desky, tak to časté startování snášejí líp ale sulfatece je to, co baterku zabije. Navíc teda kryž dá jednoska pokyn k dobíjení, tak tam do baterky tečou nemysli a to ji taky vadí. Ale zase, ty auto-stopový to snášejí lépe, ale nedá se říci, že jim to nevadí. Až odpojením konktoru na mínus polu se dobíjení vyhladí a auto dobíjí jako každý jiný normální auto. Ano, je to v chybách, ale to je asi tak vše, co to udělá a já věřím, že to prostě šetří baterku tak, že se jí prodlouží životnost o léta. Právě jsem to taky řešil a až jsem se přesvědčil, co to dělá po odpojení, pak jsem to v klidu odpojil a nejsem ve stresu, že co se tam děje. Oznámení řídící jednostce přes diagnostiku výměnu akumulátoru je jen informace kterou zaznamená, "zahodí" data o té předchozí a sbírá o té současné a na vyžádání je poskytne.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

fikejz
Příspěvky: 6093
Registrován: čtv dub 28, 2011 10:33 am
Bydliště: Malé Svatoňovice

Re: Škoda Octavia O1

#494 Nový příspěvek od fikejz »

Dyk 8)
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.

Tomas6
Příspěvky: 5373
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda Octavia O1

#495 Nový příspěvek od Tomas6 »

Dyku, mému švagrovi prostě některé věci nevysvětlíš. On má svou pravdu ikdyž ví že pravdu nemá. Ale jinak je to fajn chlap a dobře se s ním pije. Akorát nesmí moc mluvit no.
Jinak přesně jak píšeš.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“