ČZ
Motocykly ČZ
Představuji vám část mojí zbírky
Prvním je motocykl ČZ 175 standart z roku 1938 v původním stavu až na výfuky.
Druhým motocyklem je ČZ 125C z roku 1953 po kompletní renovaci
Prvním je motocykl ČZ 175 standart z roku 1938 v původním stavu až na výfuky.
Druhým motocyklem je ČZ 125C z roku 1953 po kompletní renovaci
Naposledy upravil(a) zdeněk 1 dne čtv říj 30, 2008 9:40 pm, celkem upraveno 1 x.
To je krása. Mì se z motorek líbí ÈZ nejvíce. A ty staré tuplem. Jen prosím tì, ta 125 nemá mjt na sobì bíé linky?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Tom: ČZ 125/150C bylo va dvou provedení.První verze je ta moje která je v chromu.Druhou verzí je tzv.lidová verze která chromovaná nebyla.Tato varze mìla místo chromu šedou barvu(èernošedé provedení).Ani jedna z verzí nemìla bílé linky.Poslední ÈZ které bylo olinkované je ÈZ 125T které se vyrábìlo pøed ÈZ 125/150C.
Jinak kdyby se nìkde nìjaké èást zbyteènì válela tak mì mùžete informovat
Jinak kdyby se nìkde nìjaké èást zbyteènì válela tak mì mùžete informovat
- Pepino
- Příspěvky: 1404
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
tady je ta fotka ty CZ125C je puvodni a je to nalezovej stav ma papiry a je pojizdna.. linka ma na nadrzi a kasliku, pak mam jeste 150C, 125T, Jawa 250 Perak, 250 Special a hromadu dalsich, nemam na to vsak cas a tak to mam postrkany kde se da..zdenìk 1 píše:Ty linky jsou záhadou.Mám rùzné dobové a reklamní fotky i prototipù a ty linky nemají.Taky jsem vidìl docala dost ÈZ 125C bez linek v pùvodním stavu.Je pravda že jsem narazil i na pár olinkovaných ale stejnì bych øekl,že tam nebyly no ale hádat se nebudu.
PEPÍNO:Bylo by pøípadnì možné foto té tvojí ÈZ 125C
já mam doma ÈZ 100 myslel sem že je pøedváleèná ale kámoš mì vyved z omylu se svou chytrou knížkou - momentálnì je nepojízdná .... ale jinak lítá jako drak
a jinak, od 1.11 do konce mìsíce je v kulturním domì v Horažïovicích výstava motocyklù které se v Horažïovicích vyrábìly - je to hned naproti kinu Otava - tak kdo máte chu se kouknout na kousek historie tak doporuèuju
a jinak, od 1.11 do konce mìsíce je v kulturním domì v Horažïovicích výstava motocyklù které se v Horažïovicích vyrábìly - je to hned naproti kinu Otava - tak kdo máte chu se kouknout na kousek historie tak doporuèuju
Autolakýrník, autoklempíř
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se dřív vysrat...
Sháním ohýbačku na plech, i doma dělanou - délka 1000 mm tloušťka 1,5 mm dohodou
ICQ: 293 845 919
Umění žít spočívá v tom, umět se včas rozhodnout, na co se dřív vysrat...
Sháním ohýbačku na plech, i doma dělanou - délka 1000 mm tloušťka 1,5 mm dohodou
ICQ: 293 845 919
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3370
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Motocykly ČZ
Pár mojích strojků ČZ pro oživení.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3370
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
ČZ
Tato značka mi tu nějak chyběla.
Přidám pár svejch kousků.
Přidám pár svejch kousků.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Motocykly ČZ
ČZ 175/477.1. posilube 1969 - žádný míchání benálu, postará se o to čerpadlo.
není původní, vzhledem k odlišnostem roku 69 a jejich nesehnatelnosti, jsem tehdy jedinou motorku mírně přestavěl ke každodennímu provozu, tj, kufr, koutouč, novější, velmi dobré provedení tlumičů, mírně vzhled.. poslední dobou jsem ji osadil VAPE
pak ČZ 250/471 1975 poměrně vzácná, dvouválcová 250 - motor vychází z bizona 250 (málokdo ví, že jawa si motory, jakožto ani vidlice, brzdy apod. nevyráběla, ale všechny se dělaly ve Strakonicích) motor má krásně hladký chod. takto lakované provedení se dělalo velmi krátce, pak byly lakovány konvenčně. Moje je ta hnědá, vedle druhé provedení lakování v zelených odstínech - foto z výstavy u příležitosti 90let fabriky čz, kterážto sice dnes již motorky nedělá, ovšem zabývá se, jako vždy předtím, širokým záběrem strojírenské výroby.
naposled ČZ cagiva 200 roadster - 4taktní dvoukilo, 18koní, 5kvalt el. startér - motor je dílem konstruktéra pudila, tj. opět strakonice, žádnej ital, italský jsou v podstatě jen dekly, nádrž, sedačka, které dělají design. jezdí to velmi pěkně a pohodlně, s malou spotřebou.
těhle motorek je na světě jen 500 - úplně poslední strakonická motorka - byla ještě rozšířenější levnější verze 125ccm, s dvoutaktním italským motorem, kterážto má společný jen design, rám, brzdy, všechno jinak. foto opět z výstavy 90let Čz - zde si můžete všimnout, jak kousek vpravo, má na motoru znak ČZ, kdežto můj o něco novější již znak cagivy
celý soubor fotek z výstavy je zde.
zatoulalo se tam ještě pár jaw, jako jawa 250 tempo a 350 californian.
http://www.cz90.wz.cz
není původní, vzhledem k odlišnostem roku 69 a jejich nesehnatelnosti, jsem tehdy jedinou motorku mírně přestavěl ke každodennímu provozu, tj, kufr, koutouč, novější, velmi dobré provedení tlumičů, mírně vzhled.. poslední dobou jsem ji osadil VAPE
pak ČZ 250/471 1975 poměrně vzácná, dvouválcová 250 - motor vychází z bizona 250 (málokdo ví, že jawa si motory, jakožto ani vidlice, brzdy apod. nevyráběla, ale všechny se dělaly ve Strakonicích) motor má krásně hladký chod. takto lakované provedení se dělalo velmi krátce, pak byly lakovány konvenčně. Moje je ta hnědá, vedle druhé provedení lakování v zelených odstínech - foto z výstavy u příležitosti 90let fabriky čz, kterážto sice dnes již motorky nedělá, ovšem zabývá se, jako vždy předtím, širokým záběrem strojírenské výroby.
naposled ČZ cagiva 200 roadster - 4taktní dvoukilo, 18koní, 5kvalt el. startér - motor je dílem konstruktéra pudila, tj. opět strakonice, žádnej ital, italský jsou v podstatě jen dekly, nádrž, sedačka, které dělají design. jezdí to velmi pěkně a pohodlně, s malou spotřebou.
těhle motorek je na světě jen 500 - úplně poslední strakonická motorka - byla ještě rozšířenější levnější verze 125ccm, s dvoutaktním italským motorem, kterážto má společný jen design, rám, brzdy, všechno jinak. foto opět z výstavy 90let Čz - zde si můžete všimnout, jak kousek vpravo, má na motoru znak ČZ, kdežto můj o něco novější již znak cagivy
celý soubor fotek z výstavy je zde.
zatoulalo se tam ještě pár jaw, jako jawa 250 tempo a 350 californian.
http://www.cz90.wz.cz
Re: ČZ
síce veľmi dlho som tu na fóre nebol ako pozerám jedným slovom nádhera som zaťažený na ČZ-ty a Jawy ta oranžová je čz 175 na export ale niesom s istý či je to 487 alebo 477 a ta červená čz 350/472 tiež na export nie?
UNI-systém MT7-055
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3370
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: ČZ
Jj.Oranžová 477.4,červená 472.6.Obě exportní.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich