Tatra
Re: Tatra
Trochu míň, ale podobně bez dřeva jsem zažil s VVN 6x6 na pánově na tankodromu. Ten co seděl vedle mne říkal šak tam zajeď to vyjedeš. Tam sem vjel a zostal na bachoře. Tak zaredukovat a rozhoupat. Vyjel jsem, předním nárazníkem sem hrnul bahno, ale vyjel jsem. Kolega co jel po mne, ten už tam zůstal. Vytáhl lano a pak ho namotávali rukama, páč nenavíjel. Muselo přijet AV aby ho vysapal ven. Naštěstí to byl okop po tanku, tak sice hluboký, ale úzký, tak z kabiny se dalo normálně vystoupit. Celkem mazec. Tehdá jsem hleděl co ta vvn dokáže. To civilní Tatra by si ani necvrnkla. Úžasná byla ta redukce.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Tatra
Chtěl bych poopravit svůj omyl který mi nedá spátibanez5 píše: ↑stř úno 07, 2024 7:20 am Ještě k těm výkonům.
T815 T1. -208 kW
T 815 T2 -210 kW
E1 - 225 kW
E2 - 255 kW,280 kW,300 kw
E3 - 280 kW,300 kW
E4 - 355 kW
E5 - 355 kW
Bavím se o Tatrováckých motorech, které pro veřejnost skončily kolem roku 2010 euro 5. Od té doby se montuje vodník Paccart E5,pak E 6
E4 a E5 mají 325 kW...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra
ibanez5. Ono je to pekna vykonová historia motorov Tatra Len jedno je na tom vsetkom smutne ze tie motory ake boli mastodonty v poctoch valcov a zdvihovom objeme + celkova hmotonost motora, by mali mat vsetky minimalne 450kW+ viac. Hlavne ked sa to tyka silnej tazkej konstrukcie akou Tatra disponuje Ked som kedysi davno videl motor s tahaca (presny model si uz nespomeniem co to bolo) Mercedes V6 s 520kW, tak mi v porovnani s motorom napr. s vojenskej Tatra V12 dvoj-turbo, prisiel ten Medved ako maly startovaci motorík pre nieco ovela väcsie. Proste tu velku V12ku s Kopřivnice vykonovo strcil do vrecka s prehladom. Ale Tatru akehokolvek typu mam furt rád a je to moja srdcovka Tiez nou jazdim
Re: Tatra
No hlavně ta kultivovanost chodu toho desetiválce... žádná sláva. To ty dnešní osmiválce v terénech to je radost poslouchat
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Tatra
Dneska jsem si to užíval, podtočený motor na 1.000 ot/min, malá 3 a mírný odpor terénu.
Krásné chrochtání V8 doprovázené mírným hvízdáním turba
Jinak na V10 mi nesahej
Nejkrásnější zvuk motoru je řadový 5ti válec Audi, nebo jeho násobky
A do práce si už taky chrochtám, vytáhl jsem z kopřiv starou A6 C4 2,5 TDi 103kW, kurva ten zvuk 5ti válu je porno
A ten modrý šicí stroj co nejede jsem zaparkoval do těch kopřiv
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
Já ti na něj nesahám. Jen se mi ten zvuk toho motoru nelíbí ani trochu. Je to jak když přehrňáš bednu plechovek od konzerv železnýma vidlama. To ten osmiválec je proti tomu rajská hudba. Podtočený nebo vytočený, to už je celkem jedno....
Benzinový pětiválec audi, to je ten správný zvuk motoru. A nebo co měl starý w12.
Benzinový pětiválec audi, to je ten správný zvuk motoru. A nebo co měl starý w12.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Tatra
Máš štěstí
Těch mám doma několik, atmosféry, i turba...
No, ale zpět k té Tatře.
Takhle mi startuje V10 ráno, když bylo lehce pod nulou.
https://youtu.be/wsvy8hSHw5s?si=qFaTiH19Bmfjer6e
Nejkrásnější zvuk motoru měla T-813 s tlumičem hluku za kabinou nahoru.
Tvl jako dupnout tomu po plyně, jak to zařve, to se jeden i lekne
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
Tady je pěkné video z jízdy, kde krásně zní a táhne V10
https://youtu.be/npXFxoE-89E?si=_W01VOAs-yPsyLjn
Je poznat, jaký je v kabině ještě syrový hluk.
Já co si u té E1 opravil manžetu řadící páky, tak je v kabině až nepříjemné ticho...
https://youtu.be/npXFxoE-89E?si=_W01VOAs-yPsyLjn
Je poznat, jaký je v kabině ještě syrový hluk.
Já co si u té E1 opravil manžetu řadící páky, tak je v kabině až nepříjemné ticho...
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
víš to jistě ten výkon ? i dneska málokterej tahač má přes 500konípavel sk píše: ↑čtv úno 22, 2024 4:26 pm Ked som kedysi davno videl motor s tahaca (presny model si uz nespomeniem co to bolo) Mercedes V6 s 520kW, tak mi v porovnani s motorom napr. s vojenskej Tatra V12 dvoj-turbo, prisiel ten Medved ako maly startovaci motorík pre nieco ovela väcsie. Proste tu velku V12ku s Kopřivnice vykonovo strcil do vrecka s prehladom.
malej traktorista v malým traktoru
Re: Tatra
Tak je třeba taky zohlednit to, že 10 válce jsou konstrukce z 80 let... A 12 válce s bi turbem... najdi si kolik měli v tě dobře výkony jiných aut , jakým mělo krouťák a objem...A to nebyly v Tatře prachy,pak ji 2 x vytunelovali že skoro lehla a poslední kopanec dala EU s emisními normami...
Mimochodem, ten motor co se dává do Phoenixe,s kterým jezdím žere v sólu! 42 litrů!!! Hoši,kurva šesti válec... Snipre za kolik jsi mi to říkal že Ti jezdí 815 s 10 válcem?
Mmch s 815 ve vleku jsem měl 51. Man jezil za 55 a to tahal vlek, já tandem ( tzn měl jsem větší odpor a slabší motor bez turba) a na soupravě jsem vozil legálně o 2 tuny víc jak on...
Ještě k těm výkonům. Podívejme se na wiki Jake byla Tatra schopná dělat výkony u motoru kolem 90 let. Někde to tam je... Otázka je proč to nedávali do běžného provozu...
Mmch i 148 se dala koupit s turbem. A to myslím klasickým Tatrovácký motor né ditrojt....
Mimochodem, ten motor co se dává do Phoenixe,s kterým jezdím žere v sólu! 42 litrů!!! Hoši,kurva šesti válec... Snipre za kolik jsi mi to říkal že Ti jezdí 815 s 10 válcem?
Mmch s 815 ve vleku jsem měl 51. Man jezil za 55 a to tahal vlek, já tandem ( tzn měl jsem větší odpor a slabší motor bez turba) a na soupravě jsem vozil legálně o 2 tuny víc jak on...
Ještě k těm výkonům. Podívejme se na wiki Jake byla Tatra schopná dělat výkony u motoru kolem 90 let. Někde to tam je... Otázka je proč to nedávali do běžného provozu...
Mmch i 148 se dala koupit s turbem. A to myslím klasickým Tatrovácký motor né ditrojt....
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra
Prázdný z domu do Bojkovic, zpátky plný dřeva domů + nakládka a vykládka asi 1,5hod a vyšla mě spotřeba 37 litrů na 100km. Jako cesta většinou po rovině pár kopců tady a tam v lese a já s ní jedu 80 km /h.
Zato osmikola s motorem E1 se předvedla v blátě, rovných 266 litrů na 100 blátivých km
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA