kamarád s agrovkou jezdil po pískovně a docela si liboval proti klasice na pérách nebyl po šichtě tak vyklepanej
Tatra
Re: Tatra
Jj, tomu věřím
Není nic horšího, než klasická S3, kurwa už jen ten nástup odzadu musel vymyslet idiot
Zlatá 148 v tomhle
Co jsem jezdil s kontejnerkou, ta měla predsunutou kabinu a i prázdná vážila dost, to byla velmi pohodlná jízda, tahle moje má ruku na prdeli a balóny, je to zase o kus lepší
Měchy jsou jiná liga, ale zas ta údržba kolem nich, pero je pero.
No, ale živit bych se s ní dnes nechtěl.
Nedovedu si představit zapnout vlek, naložit 2 hrábě pětek a mazat s ní někam 100km
Není nic horšího, než klasická S3, kurwa už jen ten nástup odzadu musel vymyslet idiot
Zlatá 148 v tomhle
Co jsem jezdil s kontejnerkou, ta měla predsunutou kabinu a i prázdná vážila dost, to byla velmi pohodlná jízda, tahle moje má ruku na prdeli a balóny, je to zase o kus lepší
Měchy jsou jiná liga, ale zas ta údržba kolem nich, pero je pero.
No, ale živit bych se s ní dnes nechtěl.
Nedovedu si představit zapnout vlek, naložit 2 hrábě pětek a mazat s ní někam 100km
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
Ked som robil na tyzdnovkach tak som bezne mal odvoznu vzdialenost s odvozneho miesta na expedicny sklad kde to manipulovali aj 85km tam a 85km spät. Ked som vozil tu doma tak cca 35km. V dlazkach som bezne na supravu nabuchal buka 27kubikov a smrek 36kubikov. Par krat som to s tym smrekom aj prehnal ked boli pekne kusy a pozabudol som sa. Horar co odoberal furu ked to skubikoval tak sa aj 40kubikov nalozilo . A to nebolo ani nejak vysoko vylozene. Klaty som si otacal hrubsim dozadu a furu vyrovnaval ked sa dalo bola pekna hmota. Ale to boli casy kedy sa tolko nevazilo a nebuzerovalo ako dnes.
Re: Tatra
Tatra 815: Přes sto tisíc vyrobených kusů potvrzuje kvalitu a jedinečnost tohoto vozidla
https://www.agroportal24h.cz/clanky/tat ... to-vozidla
https://www.agroportal24h.cz/clanky/tat ... to-vozidla
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Tatra
Já jsem po návratu z vojny jezdil s T-148 S-3, rok výroby už přesně nevím asi 1978. No a po čase T-815 S-1 dempr. Nástavba byla taková skládačka. Z důvodu nedostatku sklápěček v té době asi rok 85, firma koupila převozník betonu (takový to sklápěcí vajíčko) vzdálenost dopravy betonu max. 5 Km od betonárky a korbu na dempra s tím že šasí a pomocný rám je stejný. Vejce hodili do kopřiv a dali korbu. Ohledně jízdních vlastností a pohodlí u mě vede 148ka. Navzdory velice omezenému výhledu kamkoliv, málo místa kolem volantu (jak kolo od vozu), baterkama v kabině, horko (no to bylo i v 815ce), hluku, bufíku umístěného úplně mimo povolený brodění a ty bubnové brzdy bez omezovače a pruzinových válců u 148y brzdily líp, plus uzávěrka diferenciálu přední nápravy. Za mě parádní a bytelný náklaďák. Různě po stavbách jsem potkal i zmiňované T- 815 agro S-2 na měchách, pamatuji se že naložené pořád tahaly zadek skoro zemi. A vůbec dostat se tam kam Tatry na perech byl pro ně problém. I jsme to během obědů řešili, ale chlapi tvrdili že to mají nastavený dobře. Že o tom vědí a že i zkoušeli zvednout tlak do měchů ale ty potom ty měchy praskají. Dalo by se tady hodně polemizovat o všech různých výhodách a nevýhodách Tater, neboť je takových typů, specifikací, modernizací a úprav. Nehledě k tomu že každému sedne něco jiného. Debatě se vůbec nebráním ba naopak.Tatra je moje bohužel už jen historie. Myslím si ale že kdo měl možnost si do Tatry sednout a popojet jen kousek má zážitek na celý život.
Re: Tatra
Tatra 138 skončila před 50 lety. Zaznamenala výrobní rekord, sloužila i na zmrzlé Sibiři
https://www.garaz.cz/clanek/auta-histor ... i-21008579
https://www.garaz.cz/clanek/auta-histor ... i-21008579
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Tatra
T-138, byla nástupcem T-111.
V té době Kopřivnice předběhla Svět, nákladní auto se ovládalo lépe, jak mnohý osobní vůz ( východního bloku) a přechod že 111ky byl pro řidiče obrovský krok k lepšímu ve všech směrech
A hlavně šlo v Kopřivnici také o hospodárnost, tedy motor V8 podává stejný výkon, jako motor V12 při mnohem větší úspoře paliva.
Co se mě týče, že všech Tater obecně mám nejraději T-148, tam je prostě všechno tak, jak má být
Ať už je to 813 kolos, nebo 141, 138, 815 tak mi tam vždy něco vadí, ale 148 mi prostě pasuje a na jízdu s ní se vždycky těším
V té době Kopřivnice předběhla Svět, nákladní auto se ovládalo lépe, jak mnohý osobní vůz ( východního bloku) a přechod že 111ky byl pro řidiče obrovský krok k lepšímu ve všech směrech
A hlavně šlo v Kopřivnici také o hospodárnost, tedy motor V8 podává stejný výkon, jako motor V12 při mnohem větší úspoře paliva.
Co se mě týče, že všech Tater obecně mám nejraději T-148, tam je prostě všechno tak, jak má být
Ať už je to 813 kolos, nebo 141, 138, 815 tak mi tam vždy něco vadí, ale 148 mi prostě pasuje a na jízdu s ní se vždycky těším
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
Tatra v Tatrách Akurát trošku iná