Tatra
Re: Tatra
U nas tychto tahacov+ podval, tiez chodilo dost ked sa stavala vodna nadrz nakonci 60 rokov. Vozili rôznu stavebnu techniku. Sniper: na ten tank si davajte dobry pozor, aby vam ho neukradol komediant Zelensky na Ukrajinu
Re: Tatra
To Pavel sk oni těch tanků moc nemají. Co mi povídali kluci z UA tak tanky mají mafiáni. Tanků, zbraní je na černém trhu u nich dost, stačí poptat a mít dolary a máš na co si vzpomeneš. Prej vždyť nám to sem cpou horem, dolem, tak proč si něco nepořídit dom k baráku, když to teď v pohodé jde?
Re: Tatra
Tak nakonec padla volba na Tatru T1? sice Ti asi bude chybět uzávěrka na předku,ale i tak se dá. S 815 nějákou dobu jezdil,kdybys něco potřeboval piš sz...
Ať Ti jezdí
Ať Ti jezdí
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra
Díky díky,
Měla by to být T2, motor V10 210kW, velký otáčkoměr, ovládání náhonů na tunelu, rok 89, převodovka synchron.
Jestli má přední uzávěrku nevím, ale montáž balónků ji do terénu nepředurčuje, stejně tak jako zadní podpěry ruky, které nejdou sklopit.
Snad bude sloužit dobře.
Měla by to být T2, motor V10 210kW, velký otáčkoměr, ovládání náhonů na tunelu, rok 89, převodovka synchron.
Jestli má přední uzávěrku nevím, ale montáž balónků ji do terénu nepředurčuje, stejně tak jako zadní podpěry ruky, které nejdou sklopit.
Snad bude sloužit dobře.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
Ona nemá šnorchl
Má první typ sání přímo z filtru za kabinou.
Nevím, jestli to v Kopřivnici skládali zrovna z toho, co měli, ale tohle jsem ještě neviděl.
Přitom vím, že skládačka to není, tak nevím
Má první typ sání přímo z filtru za kabinou.
Nevím, jestli to v Kopřivnici skládali zrovna z toho, co měli, ale tohle jsem ještě neviděl.
Přitom vím, že skládačka to není, tak nevím
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
Tak jestli je to T 2 tak o to líp. Byly o dost lepší než T1. Dost tam pomohlo i olejové topení. Ono T2 byla dost jiná než T1. Uzávěrka diferenciálu na předku na 99% nebude. Montovala se na tahače a na vojáky... Ty balony moc do terénu nejsou, rády uskakuji, to poznáš , ale kdybys jí hodil řetězy tak by to bylo v poho.... Každopádně dobrá volba
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra
S tou skládačkou to máš tak. Co Tatra to unikát Pár T2 jsem viděl s 89 roku,ale chytré knížky píšou že T2 se dělaly až od 90.,ale to není podstatné. Ten snorchl tam nebude kvůli větví asi to už někdo upravoval
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Tatra
Neměly olejové topení až E1/2?
Jezdil jsem s několika T2 S3 a mimo velkého otáčkoměru, ventilů na tunelu a nízkého sání, jsem opticky rozdíl nepoznal
Balóny vypadají dobře, ale mají špatné jízdní vlastnosti ale tohle auto bude na občasné ježdění, žádný extrém.
Díky přesunuté kabině a ruce na prdeli je celkem pohodlná i když je prázdná.
Každopádně díky
Jezdil jsem s několika T2 S3 a mimo velkého otáčkoměru, ventilů na tunelu a nízkého sání, jsem opticky rozdíl nepoznal
Balóny vypadají dobře, ale mají špatné jízdní vlastnosti ale tohle auto bude na občasné ježdění, žádný extrém.
Díky přesunuté kabině a ruce na prdeli je celkem pohodlná i když je prázdná.
Každopádně díky
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Tatra
3roky som jazdil lesovozom na balonoch+ zadok na vankúšoch. Bola to staraT1 ročník 1986, upravená agrovka. Ako lesovoz s oplenovym vlekom DAV-12 to na tých balonoch nebolo také zle ani v teréne. Hlavnú prevodovku som mal menenu s dumpra. Pôvodná sa rozpadla. Mala synchronizáciu + posilovac radenia. Po ceste síce išla len 75 Max 80, ale do súpravy ako ťahač a stúpaní to bolo ťahovo iba dobre. Kolegova sólovka na dupliakoch bola T2 ročník 1991 a tá lietala skoro 100km/h, ale do kopcov už musel radiť a radiť.
Re: Tatra
Olejové topení se montuje do Tatra už od T2. Když otevřeš kapotu tak tam kde Ti jde vzduch na chlazení do tunelu jdou vidět dvě hydraulické hadice,ty jdou do olejaku. Olejak zapneč stejně jak u prvních E2. Když budeš mít otevřenou tu kapotu. Poprvé straně u bufiku jestli ho má jsou civky na pulky,motorovku,a posilovač řazení. V T2 po nastartování bys měl slyšet u ventilatoru ze předu takové chrochtání,ventilator by Ti neměl jet naplno,jinak máš poruchu Erchu. -tzv elektronický regulátor chlazení. Ten se zpoušti u teploty 160 st a dochlazuje na 140 provozního teploty. Je toho hodně. S T 2 jsem jezdil asi 7 let a sám jsem si ji většinou spravoval. Jak jsem psal. Jestli budeš něco potřebovat vědět nápiš,nechci to tady zastírat
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."