Škoda
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Škoda
Záleží na jakém autě. Fabia má tak 3,7 l, OII tak 4l a u OIII píšou 4,5l
zdroj zde http://total-dnk.lubricantadvisor.com/d ... g&br=total
zdroj zde http://total-dnk.lubricantadvisor.com/d ... g&br=total
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Škoda
NO počkej, já reagoval na to množství oleje a ve vší úctě at si Castrol svůj mazací plán nacpe kam chce, výrobce motoru určuje množství oleje ne nějakej vometák z Castolu. O to hůř, když jim to nesedí. Taky bych řekl, že mazací plán je co, kdy, kam a né kolik.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Škoda
Borci, snad jsem trefil správný téma- Kdo jezdíte 2,0TDI a 1,6 TDI od koncernu- množí se mě tady furt ty samé problémy na ktere je treba dát pozor- od roku cca 2010 ( motory CR) Předepsaný interval 210tkm na rozvody ty rozvody nedávají. Většinou zdechne dřív vodní pumpa ( s elektrickou clonou- zadře se clona) takže se dělají rozvody dřív ale kdo ještě neměl problém s pumpou tak pozor- nutno kontrolovat radši je udělat dřív. Žhaviče na prvním válci, nevím proč, se brutálně zapékají- zpravidla když nepraskne při demontáži, vytáhnete ho se zavitem. Takže preventivně je nutné s nimi hnout ikdyz fungují. To samé chytré žhavky - šestihran je plechový a kdyz to zatuhne je průšvih.
Už jsem to řešil na motoru s najezdem 70tkm, vodní pumpu na 140tkm...
Už jsem to řešil na motoru s najezdem 70tkm, vodní pumpu na 140tkm...
Re: Škoda
Pumpu jsem měnil už po nějakých 40tis, při 70 na tom samém autě znovu včetně sady rozvodů a modulu vaček. Rozpáral se řemen, pumpu jsem dal pro jistotu už bez clony.
Pořád si říkám že je to ještě dobrý, protože to bylo na jednom z mnoha aut co ke mně s těmato motorama jezdí. Žhavky taky, ale naštěstí tu mám v sousedství kluka co to dokáže operativně vyvrtat a vyvložkovat.
Jezdí mi tu jedna OIII tam ty rozvody daly v poho těch 210 tis, teď má najeto skoro 400, čekáme na další servis a půjde další sada. Ale on celkem jezdí. Podle mne je to hlavně o tom, že ty motory nejsou vhodné na couračky, je potřeba jezdit a čím větší prase řidič tím lepší. Jak někdo jezdí 5km do práce, 4 k doktorovi, 10 do obchodu, to je smrt. Na takové pojížďky mám TSI.ea211, lepší motor koncern ještě nevyrobil. 280 tis bez poruchy. Posledních 50tis jen ty couračky do práce a z práce, semtam třikrát, čtyřikrát do roka někam dál. Jediné co jsem řešil byly zanesené sací ventily karbonem.
Jezdí mi ještě jedna stejná na servis a ta měla k poslednímu servisu tuším 390 tis a bez jakéhokoliv zásahu.
Pořád si říkám že je to ještě dobrý, protože to bylo na jednom z mnoha aut co ke mně s těmato motorama jezdí. Žhavky taky, ale naštěstí tu mám v sousedství kluka co to dokáže operativně vyvrtat a vyvložkovat.
Jezdí mi tu jedna OIII tam ty rozvody daly v poho těch 210 tis, teď má najeto skoro 400, čekáme na další servis a půjde další sada. Ale on celkem jezdí. Podle mne je to hlavně o tom, že ty motory nejsou vhodné na couračky, je potřeba jezdit a čím větší prase řidič tím lepší. Jak někdo jezdí 5km do práce, 4 k doktorovi, 10 do obchodu, to je smrt. Na takové pojížďky mám TSI.ea211, lepší motor koncern ještě nevyrobil. 280 tis bez poruchy. Posledních 50tis jen ty couračky do práce a z práce, semtam třikrát, čtyřikrát do roka někam dál. Jediné co jsem řešil byly zanesené sací ventily karbonem.
Jezdí mi ještě jedna stejná na servis a ta měla k poslednímu servisu tuším 390 tis a bez jakéhokoliv zásahu.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233