Škoda

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sorbus
Příspěvky: 987
Registrován: pát črc 13, 2018 8:14 pm
Bydliště: Hostomicko

Re: Škoda

#91 Nový příspěvek od Sorbus »

Ta jednička je tam omylem :smich:
Na všechno nám treba špecialistou !

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14606
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda

#92 Nový příspěvek od DYK »

Neví někdo prosím objem olejové náplně motoru 1.2 TSI?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Veteranista!
Příspěvky: 2416
Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Škoda

#93 Nový příspěvek od Veteranista! »

Necele 4 litry, cca 3.5-3.6l
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14606
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda

#94 Nový příspěvek od DYK »

Děkuji
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Sadra17
Příspěvky: 6129
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Škoda

#95 Nový příspěvek od Sadra17 »

Castrol uvádí náplň 4.5l a množsví na výměnu 4l :-/
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14606
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda

#96 Nový příspěvek od DYK »

Castrol uvádí? Co ten s tím má společnýho? Dyť to jsou dávky blížící se 1.9 TDI a tam z 5L kanystru oleje vždy zbylo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Tomas6
Příspěvky: 5402
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda

#97 Nový příspěvek od Tomas6 »

Záleží na jakém autě. Fabia má tak 3,7 l, OII tak 4l a u OIII píšou 4,5l
zdroj zde http://total-dnk.lubricantadvisor.com/d ... g&br=total
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14606
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda

#98 Nový příspěvek od DYK »

Fabia II
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Tomas6
Příspěvky: 5402
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda

#99 Nový příspěvek od Tomas6 »

tak 3,6l
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Sadra17
Příspěvky: 6129
Registrován: ned led 01, 2012 11:59 pm
Bydliště: Netolice

Re: Škoda

#100 Nový příspěvek od Sadra17 »

DYK píše: čtv črc 21, 2022 8:37 pm Castrol uvádí? Co ten s tím má společnýho?
ano, každý výrobce olejů má "mazací plán" kde uvádí vhodný olej z jeho nabídky a potřebný množství 8)
malej traktorista v malým traktoru

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14606
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: Škoda

#101 Nový příspěvek od DYK »

NO počkej, já reagoval na to množství oleje a ve vší úctě at si Castrol svůj mazací plán nacpe kam chce, výrobce motoru určuje množství oleje ne nějakej vometák z Castolu. O to hůř, když jim to nesedí. Taky bych řekl, že mazací plán je co, kdy, kam a né kolik.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod


chobotek
Příspěvky: 10611
Registrován: ned lis 07, 2010 3:50 pm
Bydliště: Hohenelbe

Re: Škoda

#103 Nový příspěvek od chobotek »

Ta už je pryč. Že za 600tis.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.

Pepa6911
Příspěvky: 147
Registrován: čtv zář 01, 2022 11:34 am
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Škoda

#104 Nový příspěvek od Pepa6911 »

Borci, snad jsem trefil správný téma- Kdo jezdíte 2,0TDI a 1,6 TDI od koncernu- množí se mě tady furt ty samé problémy na ktere je treba dát pozor- od roku cca 2010 ( motory CR) Předepsaný interval 210tkm na rozvody ty rozvody nedávají. Většinou zdechne dřív vodní pumpa ( s elektrickou clonou- zadře se clona) takže se dělají rozvody dřív ale kdo ještě neměl problém s pumpou tak pozor- nutno kontrolovat radši je udělat dřív. Žhaviče na prvním válci, nevím proč, se brutálně zapékají- zpravidla když nepraskne při demontáži, vytáhnete ho se zavitem. Takže preventivně je nutné s nimi hnout ikdyz fungují. To samé chytré žhavky - šestihran je plechový a kdyz to zatuhne je průšvih.
Obrázek

Obrázek

Už jsem to řešil na motoru s najezdem 70tkm, vodní pumpu na 140tkm...

Tomas6
Příspěvky: 5402
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Škoda

#105 Nový příspěvek od Tomas6 »

Pumpu jsem měnil už po nějakých 40tis, při 70 na tom samém autě znovu včetně sady rozvodů a modulu vaček. Rozpáral se řemen, pumpu jsem dal pro jistotu už bez clony.
Pořád si říkám že je to ještě dobrý, protože to bylo na jednom z mnoha aut co ke mně s těmato motorama jezdí. Žhavky taky, ale naštěstí tu mám v sousedství kluka co to dokáže operativně vyvrtat a vyvložkovat.
Jezdí mi tu jedna OIII tam ty rozvody daly v poho těch 210 tis, teď má najeto skoro 400, čekáme na další servis a půjde další sada. Ale on celkem jezdí. Podle mne je to hlavně o tom, že ty motory nejsou vhodné na couračky, je potřeba jezdit a čím větší prase řidič tím lepší. Jak někdo jezdí 5km do práce, 4 k doktorovi, 10 do obchodu, to je smrt. Na takové pojížďky mám TSI.ea211, lepší motor koncern ještě nevyrobil. 280 tis bez poruchy. Posledních 50tis jen ty couračky do práce a z práce, semtam třikrát, čtyřikrát do roka někam dál. Jediné co jsem řešil byly zanesené sací ventily karbonem.
Jezdí mi ještě jedna stejná na servis a ta měla k poslednímu servisu tuším 390 tis a bez jakéhokoliv zásahu.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“