TATRA 815 T2 Hara 60
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Parádny náklad. To by som mal minimálne na 5 sezón .
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Je tam.cca 23 metrů břízy, každý ji chce ke krbu
Nechápu, kdo to kdy vymyslel, že bříza dí krbu.
Možná kvůli kůry, že dobře vypadá
Je to dřevo z Bílých Karpat a povezu ho do Beskyd
Nechápu, kdo to kdy vymyslel, že bříza dí krbu.
Možná kvůli kůry, že dobře vypadá
Je to dřevo z Bílých Karpat a povezu ho do Beskyd
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Nóóó počkaj počka...tak ty nám vyvážaš z regiónu? Šup šup s tým pod Veľkú Javorinu a zostane to v Bielych Karpatoch. Breza je furt lepšia ako páliť palety A zle som to odhadolbo by to na 6 sezón
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Je to z Moravské strany
Ve Vrádišti si to vysvětlíme
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Lesy nepoznajú hranice Alebo je to ako s tým Českým Švajčiarskom? Voláky som z toho zmätený Teším sa na Vrádište....pokecáme.
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
bříza minimálně praská proto jí chcou do otevřených krbů a taky má mít největší výhřevnost
malej traktorista v malým traktoru
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Když jsem měl doma otevřený krb, topil jsem břízou. Můžeš ji z jara vytěžit a už v zimě topit. První rok jsem to tak musel provozovat. Do otevřeného krbu uplně nejhorší je smrk, nebo dub. To lítá i metr daleko. Bříza hoří pěkně čistě, a nepraská, nelítá. Ale do otevřeného krbu je vyzkoušeno uplně nejlepší palivo jilm. Měl jsem kdysi asi 2 kubíky jilmu. Nejlepší palivo do otevřeného krbu co jsem kdy měl. Vůbec nepraská, krásně hoří a žádnej popel.
Tady je jinak o břízu frc. Dříve před lety to vyřezávali a nechávali tak. Zdělávali jsme si ji u stáťáků za odvoz. V prořezávce bylo fůry břízy. A to že i pěkný macky. Teďka skoro o břízu nezavadíš.
Tady je jinak o břízu frc. Dříve před lety to vyřezávali a nechávali tak. Zdělávali jsme si ji u stáťáků za odvoz. V prořezávce bylo fůry břízy. A to že i pěkný macky. Teďka skoro o břízu nezavadíš.
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Tatra je opravdu pro masochisty a dobrodruhy, jinak to ani není možné
O tom druhém o sobě vím, to první budu muset asi přijmout
Zatím co ostatní řidiči nákladních vozidel mají bílé tričko a žabky na nohách, Tatrovák se pozná hned
Špinavý, zmaštěný, většinou v montérkách, smrdí a řve na celé kolo, jak je hluchý
Kdo to nezažije, nepochopí.
Okna otevřené, na tachometru 80, řízení mi masíruje ruce vibracemi a kabina zbytek těla
Do mírného kopce s bídou 60, hlídat tlak oleje a teplotu. Poslouchat rachot motoru, jestli něco neklepe jinak a nasávat smrad, jestli se něco nepálí víc než obvykle, zatím co ostatní Tempomat, klimu, hudbu a pohodu
Celkem mě ta dnešní jízda do Beskyd překvapila, 75 km jsem urazil za 1,5 hod,jenže po příjezdu se z Tatry hulilo jak z dýmovnice
Těsně před cílem mi praskla vstřikovací trubka pátého válce u čerpadla a dmychadlo naftu hezky rozvířilo po celém motoru, která pak kapala na výfukové svody.
Pak jsem zjistil únik ještě na sedmém válci u vstřikovače. Takže hezky hulily oba svody.
Jelikož konus byl už poškozený i v čerpadle a závit natažený, jel jsem do Skarabu v Příboře pro trubku a ten konus, co se šroubuje do čerpadla, ve kterém je zpětný ventil.
Kurwa, tam jsou takoví idioti ( asi ne všichni, jen já mám pořád štěstí na jednoho ) který bude půl hodiny skládat myš k pc, aby mi pak neochotně řekl, že největší sklad ND Tatra NEMÁ vstřikovací trubku skladem na nejběžnější motor V10, že jen celou sadu a ten holendr, že nevedou jako díl, že je to součástí čerpadla a navíc se to nesmí rozebírat.
Tak jsem mu řekl, že jestli by nebylo lepší si rovnou koupit novou Tatru, načež začal neochotně hledat a najednou, světe div se, holendr je díl vedený v katalogu a dokonce skladem Tak mu říkám, jak je to možné, že je to najednou jinak a už jen cosi zabrblal.
No pardon, že jsem zákazník a řeším poruchu v lese!!!!
Idiot jeden, už mi pil krev. Druhý mi alespoň donesl rovnou, univerzální trubku, kterou jsem si naohýbal.
Tak jsem to složil, vyfoukal, pořešil ještě drobné úniky na jiných trubkách a začal skládat fůru.
Před chvílí jsem dojel, dal si sprchu, která byla jak očistec a druhé narození a jdu vypít několik chlazených piv, které mi uhasí žízeň a vztek na lidskou nechutí, blbosti, arogancí a idiotismem.
Po zbytek týdne už nebudu dělat nic, jen relaxovat.
Jo, tohle snad zažije jen Tatrovák.... a dobře mi tak
O tom druhém o sobě vím, to první budu muset asi přijmout
Zatím co ostatní řidiči nákladních vozidel mají bílé tričko a žabky na nohách, Tatrovák se pozná hned
Špinavý, zmaštěný, většinou v montérkách, smrdí a řve na celé kolo, jak je hluchý
Kdo to nezažije, nepochopí.
Okna otevřené, na tachometru 80, řízení mi masíruje ruce vibracemi a kabina zbytek těla
Do mírného kopce s bídou 60, hlídat tlak oleje a teplotu. Poslouchat rachot motoru, jestli něco neklepe jinak a nasávat smrad, jestli se něco nepálí víc než obvykle, zatím co ostatní Tempomat, klimu, hudbu a pohodu
Celkem mě ta dnešní jízda do Beskyd překvapila, 75 km jsem urazil za 1,5 hod,jenže po příjezdu se z Tatry hulilo jak z dýmovnice
Těsně před cílem mi praskla vstřikovací trubka pátého válce u čerpadla a dmychadlo naftu hezky rozvířilo po celém motoru, která pak kapala na výfukové svody.
Pak jsem zjistil únik ještě na sedmém válci u vstřikovače. Takže hezky hulily oba svody.
Jelikož konus byl už poškozený i v čerpadle a závit natažený, jel jsem do Skarabu v Příboře pro trubku a ten konus, co se šroubuje do čerpadla, ve kterém je zpětný ventil.
Kurwa, tam jsou takoví idioti ( asi ne všichni, jen já mám pořád štěstí na jednoho ) který bude půl hodiny skládat myš k pc, aby mi pak neochotně řekl, že největší sklad ND Tatra NEMÁ vstřikovací trubku skladem na nejběžnější motor V10, že jen celou sadu a ten holendr, že nevedou jako díl, že je to součástí čerpadla a navíc se to nesmí rozebírat.
Tak jsem mu řekl, že jestli by nebylo lepší si rovnou koupit novou Tatru, načež začal neochotně hledat a najednou, světe div se, holendr je díl vedený v katalogu a dokonce skladem Tak mu říkám, jak je to možné, že je to najednou jinak a už jen cosi zabrblal.
No pardon, že jsem zákazník a řeším poruchu v lese!!!!
Idiot jeden, už mi pil krev. Druhý mi alespoň donesl rovnou, univerzální trubku, kterou jsem si naohýbal.
Tak jsem to složil, vyfoukal, pořešil ještě drobné úniky na jiných trubkách a začal skládat fůru.
Před chvílí jsem dojel, dal si sprchu, která byla jak očistec a druhé narození a jdu vypít několik chlazených piv, které mi uhasí žízeň a vztek na lidskou nechutí, blbosti, arogancí a idiotismem.
Po zbytek týdne už nebudu dělat nic, jen relaxovat.
Jo, tohle snad zažije jen Tatrovák.... a dobře mi tak
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
To znám. Přesně jak píšeš o Tatrovácích co jízda to dobrodružná výprava když se jelo někam dál. Mě někdo zavolal asistenci hasičů když jsem v nějaký vsi na návsi v dýmu dotahoval povolené přepady na hlavách. Vezl jsem tehdy kolegovou 815 s vlekem nějakou zeminu z Plzně do Prahy. Do Plzně jsem jel prázdnej tak jsem si ani ničeho nevšiml. Ale pak naloženej stačilo pár km a byla dýmovnice. Já jsem měl přidělenou 815 dempra a zákazník chtěl soupravu. Před 815 jsem jezdil s T 148 S3. I když už je to 25 let zpátky nedá se na ty zážitky zapomenout a rád na ně vzpomínám.
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
To je normalka. Mne by sa den neratal keby som sa ani kus nezamastil. A je jedno na čom idem
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Na Tatrovky a na ty cíle taky. Tatra je taková nevim jak to popsat prostě Tatra. Ještě jsme říkali Tatra nezná bratra. Přesně tak jako na fotkách jsme ukončovali každý týden v pátek pracovní týden a to celá doprava nehledě na to kdo s čím jezdil. Bylo .Tak na žízeň
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
Na zdravie a šťastné návraty s Tatrou.
Re: TATRA 815 T2 Hara 60
U mě funguje to, že ideální akce se brzy zapomenou, ale na ty průserové se pamatuje léta.
Když odjedu dovolenou na mašině, kdy bude super počasí a všechno vyjde, tak na to brzy zapomenu, ale když jsem jel o covidu okolo republiky, už ráno mašina zlobila, pak mě klekla baterka, posralo se dobíjení, v campu mi spadla mašina s kuframa a jak jsem ji zvedal shodil jsem prdelí kámošovu, pak jsme zmokli.... Prostě na ty průsery nezapomeneš nikdy
Odjet fůru s novým Volvem, zaparkovat, mě by snad to pivo ani nechutnalo, to bych šel někde na zmrzku jak buzna ale protože to je TATRA, piju už šesté pivo a premitam si ten adrenalinový dnešek
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA