Aditiva, čističe....
Re: Aditiva, čističe....
je to ve všem.....proto bohužel musíme koupit něco na přilepšenou a pořádně to omastit
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: Aditiva, čističe....
Protože do obou paliv dávám VIF, nákup 100 oktanového benzínu do zahradní techniky vůbec neřeším. No a jak známo, současná nafta je "suchá" a VIF mmj. zlepšuje mazivost, což starým palivovým systémům dělá dobře, potřebují být mazány. Dřív to zajišťovala síra v naftě mám dojem. V neposlední řadě ošetření litru paliva VIFem stojí haléře, ale je s tím práce. Každopádně závidím těm, co věří tomu že si kupují PLNĚ aditivované palivo.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
Naftu mě vozí cisternou(4-5tis./l za rok) a VIF dávám už asi 10 let. Koupím 5l kanystr letní a zimní a mám na pár let klid a cena je někde jinde jak plechovka 0,5l
Re: Aditiva, čističe....
Má pravdu předsedo s tou sírou...má pravdu....podle 2 nezávisle na sobě oslovených opravářů (nikoliv měničů dílů a ovladačů diagnostické zásuvky:ano: ), kteří se věnují opravám čerpadel dlouhodobě a to včetně retro čerpadel z našich pokladů , je dodatečné aditivum v naftě jenom malé pomyslné a neověřené + pro životnost a schopnost filtrovatelnosti při nízkých teplotách, ale lepčí jak drátem do oka, žéééé ....dodali taky něco o biosrágoře a to že lidi nemění papíráky a mají občas proražený sejtka atd atd a dál už si to domyslete ....takže tento proublém je vyřešen . díky za zkušenosti.
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
- elbarto
- Příspěvky: 1935
- Registrován: ned dub 21, 2013 12:25 pm
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva, čističe....
To Dyk: možná ses uklepnul.. starým systémum typu rotačka či PD je kvalita víceméně šumák, průser suché nafty je u CR.
Re: Aditiva, čističe....
Kefalín, čo si predstavujetě pod takým názvom PLNĚ aditivované palivo?DYK píše: ↑pon pro 13, 2021 5:45 pm Protože do obou paliv dávám VIF, nákup 100 oktanového benzínu do zahradní techniky vůbec neřeším. No a jak známo, současná nafta je "suchá" a VIF mmj. zlepšuje mazivost, což starým palivovým systémům dělá dobře, potřebují být mazány. Dřív to zajišťovala síra v naftě mám dojem. V neposlední řadě ošetření litru paliva VIFem stojí haléře, ale je s tím práce. Každopádně závidím těm, co věří tomu že si kupují PLNĚ aditivované palivo.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Aditiva, čističe....
No já o tom už psal, ale možná jsem se nevyjádřil dost třesně. Jde o to, že neexistuje žádná norma ukládající množství aditiv v prémiovkách a tedy je to věc nekontrolovatelná a "nenároková". Prostě nikdo neví, kolik tam v tom benzínu toho dali. Když je toho málo, je to jako by tam nebylo nic - nefunguje to. Reklamní hlášty říkají, že je palivo aditivováno, ale už nežíká čím a kolik . Minimálně Benzina a ÖMW používají VIF, ten se nemíchá v rafinerii ale na stáčírnách, no a dejte ruku do ohně za to, že je to tip ťop. U VIFu je právě důležitý dodržet ten poměr a to ponejvíc z důvodů čištění a bránění tvorby úsad. Pak je schopnost stabilizace, pak v případě nafty zvedání cetanového čísla atd atd. Ale je také rozdíl u BA95 zastabilizovat 0.5L nebo 100L benzínu. Já nechci nikomu VIF nutit, ale sám ho používám i v Zetoru a myslím, že to vtřikovací čerpadlo a špičky, stran mazivosti, ocení. I po opravě čerpadla mi bylo doporučeno dát do nafty třeba olej do dvoutaktů na první dvě - tři nádrže, aby se to trošku přimazalo. V zahradní technice dávám do benzínu a používám výhradně BA 95. Zatím jsem neměl žádný problém s se žádným motrem. Je taky pravda, že nyní jsou sezónní stroje odstaveny bez paliva v nádrži a karburátoru.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
Paliva jdou z rafinerky přímo na čerpačky a přísady se přidávají při přečerpávání.
Když jsem poslechl radu odborníků a vyjel jsem palivo do sucha, měl karbec zarostlý sajrajtem a ultrazvukové čištění mě stálo pětikilo. Od té doby nechávám palivo v nádrži a no problemo.
Když jsem poslechl radu odborníků a vyjel jsem palivo do sucha, měl karbec zarostlý sajrajtem a ultrazvukové čištění mě stálo pětikilo. Od té doby nechávám palivo v nádrži a no problemo.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Aditiva, čističe....
Ano, část paliv jde rovnou na pumpu, ale copak ta auta se neplní na stáčírnách? Proč by nemohla být součástí rafinerie? Třeba té ve Schwechatu nebo Kralupech?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
ne že by jim to nevadilo, ale lépe to snášejí
malej traktorista v malým traktoru
Re: Aditiva, čističe....
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
Zaujímavé čítanie....
https://www.auto.cz/jak-se-testuje-znac ... -si-141997
https://www.auto.cz/jak-se-testuje-znac ... -si-141997
Re: Aditiva, čističe....
Co je špatného na mém odkazu?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
Ahá,
To je to isté,,,,
Prepáč akosi som to to nevšimol...
To je to isté,,,,
Prepáč akosi som to to nevšimol...
Re: Aditiva, čističe....
Hoj, bavil jsem se s jedním servisákem... zabrousili jsme do olejů... že mám zkusit aditiva, že má výborné zkušenosti s aditivem https://www.nejlevnejsi-aditiva.cz/247- ... escription a s odstraňovačem usazenin https://oleje-pema.cz/zbozi/bg-109-epr- ... 2uEALw_wcB říkal že má ten motor lepší zvuk, že tak neztrácí kompresi a tak, že má zkušenosti cca 8 let a že to je pecka... nemáte někdo zkušenosti s takovým "skvělým" přípravkem? Jsem na to docela skeptik, ale mám chuť to vyzkoušet...