Praga V3S AD080 autojeřáb
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Safra to bych mohl neco vyvětrat.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
servo nebrat, el. motor ano
pro dlouhodobější práci na jednom místě určitě super (smrad, hluk, významná část energie jde za zákazníkem atd.)
pro dlouhodobější práci na jednom místě určitě super (smrad, hluk, významná část energie jde za zákazníkem atd.)
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Když já jsem svůj zákazník.
Ten elektropohon by se mi libil.
Co máš proti servu na v3s, popř orste?
Ten elektropohon by se mi libil.
Co máš proti servu na v3s, popř orste?
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Orsta už mi připadá jako zbytečně velký risk. Praskne hadice a už to neokecáš.
Všechno, co se může pokazit... nás poučí.
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
„Copak si myslíte, že pánem výroby je ředitel? I toto, pánem výroby je poptávka.”
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Dělat se to nebude, moc práce a malo času. Na to občasný použití to prostě je jak je.
To ekektro by ale bodlo.
To ekektro by ale bodlo.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Staciko by no kdyby jsi vyzvěděl litraz čerpadla co tam mají
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Znas parametry cerpadla? Pokud ano, tak se da ten motor dopocitat.
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Právě že ne.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Ježkovy voči, ta pístnice hlavního ramene na fotce mi úplně hypnotizuje (jak sem si vzal do palice, že postavím štípací nástavec na UNC na metrový polena)
A ten bojlerek v popředí, estli má něco přes kubík, ten by byl taky jedlej...na aku nádrž
A ten bojlerek v popředí, estli má něco přes kubík, ten by byl taky jedlej...na aku nádrž
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Tu pístnici jsem měl kdysi v rukách. Nebo já byli jsme 4 na ní. Ona to je opravdu velká pístnice. Sousedovi padalo rameno. Tak že vymění manžety. Vyčepoval ji a spouštěli jsme ji dolů z jeřábu kladkovým mechanizmem. Pak jsme ji ve 4 strčili do Wartburka kombi. Zě ji odveze ke známému na opravu. Bohužel to neklaplo, tak ji rozebral v tom Warťasovi. Sundal tu hlavu a ve dvou jsme tahaly pístní tyč ven. Když už to skoro bylo Warťas se postavil na zadní. Přední kola skoro metr ve vzduchu. Zasunuli jsme to spátky a podšpalkovali vzadu Warťase a znovu. Vytáhli jsme to ven a tam je trosky čehosi co bývalo manžety. Koupil nové osazení, složili jsme to ve Warťasovi naspátek a znovu ve 4 nasoukali na jeřáb. Teď to drží jak má. Ale nesokážu odhadnout, ta pístnice bude mít slušně přez 200 kg určitě. Měli jsme ji 4 co nosit. Odhadem bude uvnitř kolem 200 mm trubka. Tam se trochu oleje vejde! A moc si nejsem jistej, jestli je plněhodnotně dvoučinná. Možná že dolů jde vahou ramena a břemena.
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Podle průměru tyče a pláště bude "zpátečka taková symbolická, navíc efektivní řešení průsaku, i jako brzda, pod pístem je výrazně větší objem nez kolem, i absence manžety pak nezpůsobí moc rychlý samovolný pohyb.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Depa, je to plnohodnotnej dvojčinnej válec 160/100/1360. Brzdění se děje škrtícíma ventilama. Mám od toho strojku kompletní příručku (můžu poskytnout...pdf.soubor cca 230MB)
Při 160bar v mým UNC by to bylo něco přes 30 tun. Prostě bych to rozštíp, jednou pro vždy.
Při 160bar v mým UNC by to bylo něco přes 30 tun. Prostě bych to rozštíp, jednou pro vždy.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Praga V3S AD080 autojeřáb
Takhle?
Při vrůstajících cenách ten elektropohon dává ještě větší smysl.
Tech 11kW se mi zdá dost a v3s to rekl bych na volnoběh nemá.
Při vrůstajících cenách ten elektropohon dává ještě větší smysl.
Tech 11kW se mi zdá dost a v3s to rekl bych na volnoběh nemá.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23