Liaz
Re: Liaz
Při přestavbě na se musíš sundat tažný. Na prestavbove STK ti musejí zapsat že tažné bylo odstraněno.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Liaz
Jo aha ,takže tohle je ještě další možnost,to jsem nevěděl. No vidíš umřu hloupej.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Liaz
Neumres neznalej, ted uz to vis :-) Problem je za na to SS jde predelat jen agro 706, na traktor cokoliv ale zase ta cena, i kdyz pri 50tis rocne za povinny a silnicku je to za 2,5 roku z5 a pak uz to jen setri...
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Liaz
Já když volal na přestavbu ohledně agroliazky, tak mi řekli,
Že tažný tak nechají, ale v technicaku bude hmotnost přívěsu 0 kg. Jako u 7 tun traktorových přívěsu
Stejně jsem koukal , že SS tuším se to jmenuje Manitou, nakladač, mají na sobě závěs a i sem jeden potkal a táhl naloženého přívěs.
Že tažný tak nechají, ale v technicaku bude hmotnost přívěsu 0 kg. Jako u 7 tun traktorových přívěsu
Stejně jsem koukal , že SS tuším se to jmenuje Manitou, nakladač, mají na sobě závěs a i sem jeden potkal a táhl naloženého přívěs.
Zetor 6911
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
Re: Liaz
To nerozporuji, v ceskem bordel state si kazdy urednik vyklada zakony po svem. Pred 14dny jsem s jednou 706 jel na prestavbovou STK a podminkou bylo odstraneni tazneho. Technik ho tam fyzicky nechtel. Pritom na soukromem pozemku by slo neco potahnout.
A myslim ze v zakone je ze nektere SS jsou urceny k tazeni, nepamatuji si to presne a uz se mi to nechce hledat. Mluvim tedy konkretne o 706 kde byl pozadavek technika a instrukce Tedomu jasne- tazne bude odstraneno.
A myslim ze v zakone je ze nektere SS jsou urceny k tazeni, nepamatuji si to presne a uz se mi to nechce hledat. Mluvim tedy konkretne o 706 kde byl pozadavek technika a instrukce Tedomu jasne- tazne bude odstraneno.
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Liaz
to mohl ale je to o hubu, nemá brzdy a ty hydropřevodovky co tam jsou určitě taky skáčou radostíJan_2 píše: Stejně jsem koukal , že SS tuším se to jmenuje Manitou, nakladač, mají na sobě závěs a i sem jeden potkal a táhl naloženého přívěs.
malej traktorista v malým traktoru
Re: Liaz
Jo jezděj tak, vozej si s tím na pole třeba osivo ,či prášek a podobně.
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: Liaz
Ta interpretace o tahání se týká provozu na pozemních komunikacích, žádný SS s výjimkou speciálních tahačů (nadměry atd) nesmí tahat po pozemní komunikaci.
Oproti tomu treba m22 aby jsi ji mohl použít na PK nesmí mít odstraněný čep s Čubou. Ona slouží i k tahání ale né v provozu.
Když chceš zabezpečit aby ludi toto neporušovali prostě to tam nenecháš, když si to tam pak někdo naočkuje už je to "jeho" problem. Navic ne vše co vypadá jako tažné (oko/čep) je tažné zařízení, muze se jednat o nouzový vyprošťovací nebo odtahovaci bod, jako to má ta m22, pak to nelze demontovat bez ztráty technické způsobilosti k provozu na pozemních komunikacích.
Já čekám kdy motorová pila bude mít povinný "blatník"...
Oproti tomu treba m22 aby jsi ji mohl použít na PK nesmí mít odstraněný čep s Čubou. Ona slouží i k tahání ale né v provozu.
Když chceš zabezpečit aby ludi toto neporušovali prostě to tam nenecháš, když si to tam pak někdo naočkuje už je to "jeho" problem. Navic ne vše co vypadá jako tažné (oko/čep) je tažné zařízení, muze se jednat o nouzový vyprošťovací nebo odtahovaci bod, jako to má ta m22, pak to nelze demontovat bez ztráty technické způsobilosti k provozu na pozemních komunikacích.
Já čekám kdy motorová pila bude mít povinný "blatník"...
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Liaz
Ano o těch tahačích tam bylo, proto sem psal že si nepamatuji přesně.
Kámoš má kolový bagr na SPZ a světě div se, má na tom tažné a dokonce hydrauliku na už sklápění taženého přívěsu. Kupoval to nové. A prodejce mu nabízel i vlek s SPZ, akorát sem se ho neptal esli to smí tahat i na silnici, nebo jen na stavbě.
Ale co jsem čuměl na videa ze světa, tak jinde si na to bagr nahází lžíce, vidle a normálně válí po silnici na stavbu. Viz třeba joutroubovej kanál Duckgril
Kámoš má kolový bagr na SPZ a světě div se, má na tom tažné a dokonce hydrauliku na už sklápění taženého přívěsu. Kupoval to nové. A prodejce mu nabízel i vlek s SPZ, akorát sem se ho neptal esli to smí tahat i na silnici, nebo jen na stavbě.
Ale co jsem čuměl na videa ze světa, tak jinde si na to bagr nahází lžíce, vidle a normálně válí po silnici na stavbu. Viz třeba joutroubovej kanál Duckgril
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Re: Liaz
Naše legislativa to paušálně neumožňuje, stejne jako dodge rám může tahat vic než 3.5t ale né jako "Bčko" v ČR.
Pokud to jinde má homologaci tj schválení k provozu na pozemních komunikacích, tak to můžeš přihlásit a provozovat s výjimkou pokud nenarazis treba na technickou nezpusobilost (kterou zakon vylučuje).
Já nechápu proč za jazdou cenu vse cpat na český papiry.
Pokud to jinde má homologaci tj schválení k provozu na pozemních komunikacích, tak to můžeš přihlásit a provozovat s výjimkou pokud nenarazis treba na technickou nezpusobilost (kterou zakon vylučuje).
Já nechápu proč za jazdou cenu vse cpat na český papiry.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Liaz
To Fizz když jsem dělal v jedné firmě, měli jsme tři certifikáty. Když se zaváděl ten třeťí, dostaly uplně všechny stroje, manipulační věci ,,provozní denníky" a všechny přešel nějakej strejko a nalípnul samolepku jak na STK. Jako u jeřábu, ještěrky to chápu. Ale rudlík, paleťák a dokonce i ty plastoví škopky co se na nich nechá sedět a když vstaneš vystrčí kolečka, tak všechno tohle to mělo. Nuťili nás každé ráno udělat vizuelní kontrolu a do deníku zápis. Každá manipulace se musela psát. Nakonec všechny verky stály v koutě a nikdo s tím nemakal. Protože s paleťákem, rudlíkem se jelo 100x za den. A ty škopky kolovaly po celí fabryce. Tak jako hliňíkový schůdky. Pak byl asi 5 audit a přišel nějakej jinej auditor. Že ukažte mi dokumentaci co tu máte. Vyndám mu na ponk asi 100 provozních denníků. On vyvalil oči a začal jíma listovat. Pak si zavolal šéfa a ptal se, kterej blb to vymyslel. Šéf donesl nějakou schválenou příručku a nalistoval kde o tom psali. Auditor napsal do lejstra o kontrole, že je třeba přehodnoťit vyplnování zbytečných denníků. Přijel nějakej poradce pro ISO prohlídnul lejstra a asi 90 ze 100 jich zrušil. Prej je to pitomost, aby jsme se s ťim zbytečně jebali. Za rok jsem podepsal třeba 6000 podpisů. Chtěl jsem si nechat udělat razítko. A najednou to šlo.
On někdo od stolu vymyslí věc a nezajímá ho, že se s ťím nedá dělat. Že se s tím zbytečně zjebává času, materiálu. A pak někdo přijde, kdo je praktik a zjisťí že se to leta dělá vlastně na nic.
On někdo od stolu vymyslí věc a nezajímá ho, že se s ťím nedá dělat. Že se s tím zbytečně zjebává času, materiálu. A pak někdo přijde, kdo je praktik a zjisťí že se to leta dělá vlastně na nic.
Re: Liaz
Ja vím, taky jsem se s tom kolikrát potkal, mam na to svůj nazor, kokot bude kokot i kdyz podepíše že je to v cajku nebude to vzdy pravda, zodpovědný chlap nedá druhymu rozjebnuty krám i když se pod to nemusí podepsat.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23