Tyjo těžko říct,s těmi svislaky jeto takove různé, většinou toje tím že to nikdo samozřejmě nenamaze,to poznáš vetsinou velmi rychle protože když se podíváš na svislak je na něm víčko (nahoře a dole)celkem poctivé jak mrazovka ,pod nim je maznice,, většinou ten kdo to už mazal tak tam víčko zpět nedá,, protože to původní sekáčem vysekal ven

,,a není úplně potřeba aby tam bylo, stejně vtom dalším víčku kde je maznice to těsní s okroužek okolo,,nekdy to nejde protlačit tak seto da vytáhnou jetam segerovka..potom by seto popřípadě dalo zalít aji nějakým sajrajtem ale to sme zkoušeli brzdovku atd.. nouzové řešení,,ale nikdy to nepomohlo,, prostě výměna svislaku..
Jenže tady nastává další problem,,musi se lisovat hydraulickym lisem ,,jsou tam úplně festovne na tvrdo,
Kolikrat aji origo servis se stim trápí..
Kladivem to prostě nevymlatis,
To u Scanie a Volva atd to zase jo..
Každé auto má svoje no..u Mana ráda praská hlava mezi ventilama,potom se odjebavaji vstřiky,,s nasledkem toho že propálí píst,,ne jednou smeto řešili díra jak po vrtacce

Potom problémy se vzduchem ,, vysoušeč nebo čtyřcesťak
Vevnitř no vyrezne vyhnije,a dělá to paseku,ale to jsou levné položky...ale samozřejmě jeto vzdy kus od kusu,
Za mě čím novější tím horší,,ad blue atd hrůza kurvitka akorát..
zetor 50super,Z10045turbo,7011,E516B,BSS P53S,6T,P93S,10.08-agro,hon un 050 2x,BDT po faceliftu,bogballe,kertitox ala Napa,a spousta dalších stroju co uz není kam davat:)