náklaďáky
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Jak tu řešíte ty náklaďáky..... Já se vrátím trochu do reality. Za sebe musím říct že všechny ty vychvalované V3S, zilly a podobně.... No v terénu asi dobrý ale v reálu to bylo tak trochu utrpení.... Já jsem po získání řidičáku taky sem tam něco kočíroval ale to co mi tehdy mezi těma s5t,V3S ,ifama aviema a podobně učarovalo byla Tatra 148.... Měl jsem tu čest s ní rumplovat asi 2 měsíce mezi lesní skládkou a manipulakem a teda musím říct že velká paráda. Motor sice žádnej zázrak výkonu ale ten řidičský komfort na tehdejší dobu byl nadčasový..... Navíc původní řidič si ji hleděl a tak bylo v kabině čisto přesto že to byl lesovuz. Ovládání parádní. Uzávěrky i přední náhon na tlačítka, vzduchová sedačka, brzdila třeba na rozdíl od trambusu jako blázen, a co mě hodně překvapilo že v kabině bylo i celkem ticho. Měl ji tehdy výborně odhlucnenou. Na tu vzpomínám asi nejvíce ze všech náklaďáku co jsem jezdil.V neposlední řadě to byl i takovej detskej sen neboť já jediný z kluků v dětství jsem neměl tu hračku na písek....a to bylo tehdy velký terno.... Já si to ale pak splnil se vším všudy v opravdické.
Dneska když to nemá vzduchovej podvozek, odpruženou kabinu a klima tak skoro řidiče nesezenete.
Třeba i já jsem Avii ve směru pohodlí dost upravoval . Dál jsem lepší silentbloky na kabinu , spojkaa vzduchový posilovač, vzduchová sedačka , lepší topení a s lepším větrákem i větrání, odhlučnění atd.... A musím říct že je to taky poznat.... Jednou jsem vzal na brigádu jednoho řidiče důchodce a ten nejprve remcal a v poledne mi říká že zase klidně přijde jezdit že je to pohodlné auto oproti origo Avii.
Vím že třeba trambus jsme taky odhlučňovali... Všechny dekly okolo motoru vylepili isotekem s fólií a z venku jsme to měli přikryté starejma nafukovacima matracema( samozřejmě vyfouklejma) a bylo to taky lepší ale furt to byl kravál že rádio moc poslouchat nešlo....
To ve V3S nebylo slyšet skoro vlastního slova.
Dneska když to nemá vzduchovej podvozek, odpruženou kabinu a klima tak skoro řidiče nesezenete.
Třeba i já jsem Avii ve směru pohodlí dost upravoval . Dál jsem lepší silentbloky na kabinu , spojkaa vzduchový posilovač, vzduchová sedačka , lepší topení a s lepším větrákem i větrání, odhlučnění atd.... A musím říct že je to taky poznat.... Jednou jsem vzal na brigádu jednoho řidiče důchodce a ten nejprve remcal a v poledne mi říká že zase klidně přijde jezdit že je to pohodlné auto oproti origo Avii.
Vím že třeba trambus jsme taky odhlučňovali... Všechny dekly okolo motoru vylepili isotekem s fólií a z venku jsme to měli přikryté starejma nafukovacima matracema( samozřejmě vyfouklejma) a bylo to taky lepší ale furt to byl kravál že rádio moc poslouchat nešlo....
To ve V3S nebylo slyšet skoro vlastního slova.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: náklaďáky
Taky se vždy bavím, když koukám na Vesková, středisková a jak jedou V3S a pěkně jsi poslouchají to radio
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
- Killer Koly
- Příspěvky: 2749
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: náklaďáky
ja mel V3S M2 a nezdalo se mi to kdovijak hlucne. samozrejme se to neda srovnat s osobakem, ale rvat jsme na sebe nemuseli a delší cesty byly taky v pohode. a všechno na ni bylo standartni, krome toho, ze jsem si vylepsil topeni
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: náklaďáky
Není to náklaďák, ale nebudu dělat nový vlákno.
OASA: Sen o ryze českém autobusu
https://www.autickar.cz/clanek/oasa-sen ... -internetu
OASA: Sen o ryze českém autobusu
https://www.autickar.cz/clanek/oasa-sen ... -internetu
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: náklaďáky
Ukrajinský KrAZ krachuje
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sla ... -internetu
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sla ... -internetu
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: náklaďáky
ROSS R210 - český vojenský speciál, který měl v armádě nahradit legendární Pragu V3S
https://www.armyweb.cz/clanek/ross-r210 ... -internetu
https://www.armyweb.cz/clanek/ross-r210 ... -internetu
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Podle mě z toho vznikla Tatra 810. Takže ani v3ska ani tohle monstrum s prakticky z technického světa neztratilo. Myslím že jeden ze základních problémů byla nosnost.
Podle toho co tam píšou že to mělo celkovou 12 tun, tak jestli to monstrum vážilo kolem 8 tun a to možná nebudu daleko od pravdy, tak to mělo užitečnou nosnost 4 tuny což je k smíchu.
Je to pravděpodobně určený tím použitím portalovych V3S náprav.
Podle toho co tam píšou že to mělo celkovou 12 tun, tak jestli to monstrum vážilo kolem 8 tun a to možná nebudu daleko od pravdy, tak to mělo užitečnou nosnost 4 tuny což je k smíchu.
Je to pravděpodobně určený tím použitím portalovych V3S náprav.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: náklaďáky
V tom článku píší užitečná hmotnost 5 290lg
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Jasně.... Ale jde o to jestli je to s nástavbou nebo bez.Rozmer sice píšou přez plachtu ,ale.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- Veteranista!
- Příspěvky: 2416
- Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: náklaďáky
To bude asi s nástavbou, když to bylo od začátku vyvýjeno jako valník(asi se nepočítalo s něčím jiným ani)
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!
Re: náklaďáky
jo zejména když člověk jezdil s pootevřeným deklem motoru protože venku bylo -20°C.mape píše: To ve V3S nebylo slyšet skoro vlastního slova.
Mohl sis vybrat mezi hluchotou nebo omrzlinama.
Nevíte někdo co s těma starejma krabičkama na původní mýto? Rád bych dostal těch 15stovek zpět.
Na webu novýho mejta je jen tento odkaz
https://mytocz.eu/cs/emytne/www.mytocz.com
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: náklaďáky
To Bourači, na vojně jsem jezdil s V3Skou hotovostního řidiče. Jednou jsem čenžnul s klukem ze skladu za litr rumu větráček ze Zilu. Zil měl topení a tahnul to ten větráček. Vzal jsem ho a napasoval do Vejdy. Musela se kvůli tomu trošku přizvednout kabina. Motorek ventylátoru se strčil do té díry u Vejdy v kabimě a sání páslo rovnou na ty plechy kolem výfukového potrubí. Tam byla origo taková gumová harmoniková trubka. Ta se seřízla, a natáhla se na sání motorku. Zapojila elektrika na vypinač. A od ventylátorku se daly ty flexi hadice. Jedna k řiďiči a druhá ke spolujezdci. Když se jezdilo v zimě KŘK všichni ti velitelé se strkali ke mě do kabiny. Když se jelo okruh třeba 3 hodiny tak v Vejdě jen v košily. Teplonko nádhera. Ten ventylátor to valil hodně dobře. Nakonec jsme to měli na rotě asi ve 3 autech. Klučina ze skladu měl pořát žízeň. I když jsem jel v noci s devěťákem na kontrolu stráží bylo v autě teplonko. Ale jinak bez toho to bylo skoro na omrzliny. Byl jsem na vojně 86-88. V tom 86 to byla kurevská zima. Na cvičení bylo -30°C a hotovostní řidič. Každou 2 hodinu startovat. Taky moje Vejda pak jako jediná nastarovala. Musel jsem mít auto v pohotovosti. Tak byl příkaz každou 2 hodinu natočit a nechat běhat chvíli. Na haubně maskovačku, aby to tak rychle neprochladlo.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklaďáky
Bourač.... Je tam i odkaz na staré Mýto..... Myslí že se to normálně vrací na distribuci ... Jako když si to pořizoval.ja to budu taky řešit.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: náklaďáky
čau oto v časech tvýho vojákování jsem už hákoval v civilu - mlékárna, cisternou ve 2°°h ráno pro mlíko do kravínů a taky rozvoz sejrů do prodejen.
Zážitků na celou knihu. Za mrazů svedený výfuk tak aby ofukoval nádrž. Každý den přejetá srnka (pokud jsem chtěl). Roztoužený dojičky a prodavačky který unavený manželským životem čekaly na mladýho, vypracovanýho (kulturista) dodavatele.
Záchrana života protijedoucího řidiče Š105 kterej čuměl na podlahu - přejel do protisměru = tak já raději Matesa s 8tis.litrů mléka do příkopu atd, atp.
mape: dnes jsem se dovolal na správný telefon ohledně vrácení původní mýtný krabičky, holka mluvila špatně česky, chtěla SPZ + výrobní číslo krabičky.
V evidenci mne našla a sdělila úžasnou zprávu: Záloha 1500 + předplacený kredit propadly ve prospěch Kapsch - protože jsem víc než jeden rok nepoužil žádnou zpoplatněnou trasu.
Už dávno všechno tahám SUV+velká kára. Souprava má víc než 3,5t - známku mám, doufám že tento způsob dopravy je legální.
Zážitků na celou knihu. Za mrazů svedený výfuk tak aby ofukoval nádrž. Každý den přejetá srnka (pokud jsem chtěl). Roztoužený dojičky a prodavačky který unavený manželským životem čekaly na mladýho, vypracovanýho (kulturista) dodavatele.
Záchrana života protijedoucího řidiče Š105 kterej čuměl na podlahu - přejel do protisměru = tak já raději Matesa s 8tis.litrů mléka do příkopu atd, atp.
mape: dnes jsem se dovolal na správný telefon ohledně vrácení původní mýtný krabičky, holka mluvila špatně česky, chtěla SPZ + výrobní číslo krabičky.
V evidenci mne našla a sdělila úžasnou zprávu: Záloha 1500 + předplacený kredit propadly ve prospěch Kapsch - protože jsem víc než jeden rok nepoužil žádnou zpoplatněnou trasu.
Už dávno všechno tahám SUV+velká kára. Souprava má víc než 3,5t - známku mám, doufám že tento způsob dopravy je legální.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: náklaďáky
Vojenský výprodej náklaďáků v Rusku
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.