gaz 69

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

gaz 69

#1 Nový příspěvek od casse »

Zdravím konstruktéry,předem se omlouvám zda zakládám nové téma potřeboval bych vědět zda jde z redukce gaze udělat,vývod na hydrauliku nebo na naviják??,a ještě další dotaz co je lepší dát přední nápravu jako kyvnou nebo na lisdtová péra,budu to mít na tahání v kopcích a na hrbolatém terénu.předem děkuji.

Uživatelský avatar
winch
Příspěvky: 2213
Registrován: stř bře 11, 2009 12:08 am
Bydliště: Pov. Bystrica

Re: gaz 69

#2 Nový příspěvek od winch »

003.JPG
to je vývod na navijak, ide do redukčnej z ara kôli vypinaniu, čerpadlo daj pohon od motora aby ti bežalo aj ked nejde prevodovka, predok radšej pevný-moj názor
021.JPG
Starý, dobrý je to stroj, som rád že mám traktor môj.

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#3 Nový příspěvek od casse »

Super moc ti děkuji ted začínám nějak mě to chytlo,tak jsem začátečník to jsi snad první který my takhle rychle poradil,děkuji.

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#4 Nový příspěvek od casse »

myslíš pevný jako kyvná nebo listová pera??.

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#5 Nový příspěvek od casse »

Koukám že v tom umíš parádně chodit yakový človíček my tu chybí já bych od tebe potřeboval celkově poradit s celou tou stavbou zda byjsi byl ochoten my poradit,nevím jak to udělat když bych měl kyvnou nápravu přední a zadní na tvrdo tak my mezipředkem a zadkem vznikne odskok dost velký poněvadž gaz měl šasí tvarované a já to dělám z uček,motor bych tan chtěl seat malaga 1.8Da k němu přiřadir převodovku s 1203.také bych potřeboval detailnější návod té nápravy přední kyvnékoukal jsem tu na pár jich,ale detailně jsem to moc neviděl a nechtěl bych na tu nápravu svařovat a dělat sváry,spíš se chytnout těch původních držáků na listová pera a nebo tam dát spátky listová pera??.ještě jednou děkuju.

Jiřin
Příspěvky: 1281
Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: gaz 69

#6 Nový příspěvek od Jiřin »

Kdyz das na predek listova pera a zadni naprava bude natvrdo, tak to krizeni naprav bude hodne male. Jestli ti jde o to, aby to melo trakci i ve velkych pricnich nerovnostech, tak predni kyvna naprava je asi nejlepsi volba.

K motoru bych doporucoval original prevodovku se zavarenym diferencialem, pak by ti odpadla nutnost druhe reduktivni prevodovky a tim padem usetris misto. Pak muzes umistnit motor az za predni napravu - to umozni dat motor niz a spojeni redukcni prevodovky Gaz se zavarenym difem hlavni prevodovky muzes udelat poloosou ze Seatu.

V jinem pripade ten vyskovy rozdil mezi prevodovkami jde resit pomoci retezu a nebo si vyrobit prevodovku na miru :)

Uživatelský avatar
winch
Příspěvky: 2213
Registrován: stř bře 11, 2009 12:08 am
Bydliště: Pov. Bystrica

Re: gaz 69

#7 Nový příspěvek od winch »

011.JPG
ahoj, tak ako píše Jiŕin -lepšia kyvná náprava, a aj s tou prevodovkou , tu je foto prevodu retazou, motor je tam P 309 prev GAZ ,
Naposledy upravil(a) winch dne stř čer 03, 2009 9:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Starý, dobrý je to stroj, som rád že mám traktor môj.

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#8 Nový příspěvek od casse »

Ahoj chlapi moc děkuji tohle jsem potřeboval zjistit,asi tak nějak jsem si to představoval,ale raději jse zeptám zkušených,než něco budu dělat tak scháním informace chlapi prosím nemáte někdo podrobnější návod na kyvnou přední nápravu,něco vyzkoušeného co vypadá dobře a je dobře proveditelné,já jsem tu koukal na čepy ,aleje to jen vždy hotové potřeboval bych to podrobněji,nechtěl bych na try nápravy nic vařit a spíš využít ty držáky originál na listová pera.všem děkuji. 8) 8)

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: gaz 69

#9 Nový příspěvek od Terablick »

Bez vaření to půjde těžko :nene:
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#10 Nový příspěvek od casse »

nemyslím bez vaření toho rámu jen nechci vařit na tu nápravu,kde nejsou chytné bodyjinak samozřejmě ji svařím,nemáte někdo ten výkres prosím,na závěs???.

Uživatelský avatar
fric
Příspěvky: 232
Registrován: pát črc 06, 2007 7:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: gaz 69

#11 Nový příspěvek od fric »

stim vařenim opatrně!!!! 8) chce to tu nápravu nejdřiv předehřád plamenem a pak EB-121 a pak to teprva drží!!!je to zvláštní materiál ocel to neni ani litina to neni :-/

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#12 Nový příspěvek od casse »

A,tak to je dobrá připomínka,dám na to bacha,ještě bych potřeboval vědět jednu věc já mělna starším traktůrku,1.motor s převodovkou s octavie,ta byla přidělená na převodovku asi je to gazovská a sté gazovské hned přišroubovaná na redukční skřín,ale tady koukám že máte motor s auta i s převodovkou a hned je to vsazené na redukci takže se řadí jen jednou pákou a to s motorové převodovky??nemusím tam tedy dávat tu druhou přídavnou z gaze??,také jsem koukal že to tu nikdo měl redukci přidělanou rovnou na zadní nápravě je to možné??.chlapi trpělivost se mnou jsem začátečník a raději se zeptám než něco z....t.

Uživatelský avatar
winch
Příspěvky: 2213
Registrován: stř bře 11, 2009 12:08 am
Bydliště: Pov. Bystrica

Re: gaz 69

#13 Nový příspěvek od winch »

ked tam daš dve prevodovky plus redukčnu tak to bude dost dlhé, jednu možeš vynechat ale musí to íst dostatočne pomaly na zredukovanom 1 pr. stupni , zaleží aj na celkových prevodoch v dif. a ak má aj v reduktoroch- dif. s reduktormi je vhodnejší, a často aj pevnejší
Starý, dobrý je to stroj, som rád že mám traktor môj.

casse
Příspěvky: 238
Registrován: ned kvě 24, 2009 7:03 pm
Bydliště: okres Děčín Veselé

Re: gaz 69

#14 Nový příspěvek od casse »

aha,tak to jo já právě že to nechci mít,tak dlouhé tak by mě to i vyhovovalo jedno převodovku vynechat děkuji winchi,poslouchej mám sestavu obě nápravy gaz 69,k tomu redukci a motor tam bude ze seata malaga 1.8d,myslíš že to nebude rychlé??,že by to takhle vyhovovalo u nás jsou samé krpáli já to mám spíš na tahání nesené brány,pluh na sníh,na tahání káry se dřevemnechci to mít rychlý a zase né pomalí.

Uživatelský avatar
winch
Příspěvky: 2213
Registrován: stř bře 11, 2009 12:08 am
Bydliště: Pov. Bystrica

Re: gaz 69

#15 Nový příspěvek od winch »

asi to bude dost rychlé, musel by tam íst ešte prevod do pomala , často sa ne to používa prevod s dvoma ozub. kolami-tzv. slza. Ale ona mení smer otáčok , potom sa musí otočit diferencial , podla mna by bola schodnejšia cesta dif z v3s , ale aj gaz posluži ale ho musíš šetrit,a nemaš k tomu motoru aj origo prevodovku
Starý, dobrý je to stroj, som rád že mám traktor môj.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“