Ale olej protéká přes orbitrol volně,kam by jinak šel.Terablick píše:Asi máš pravdu. Nedošlo mi, že pokud není rozvaděč "v pohybu" tak olej jen protéká . Nevím jestli je to tak u všech . Takže to asi rozdělit vůbec nepůjde. Šlo by sice dát Orstu za rozvaděč, ale to by v rozvaděči vznikal permanentní tlak a nevím jestli by mu to neuškodilo. Jedině dát ještě nějaký ventil před rozvaděč, aby olej brzdil. To by ale zase mohlo ovlivnit výkon pístnic za rozvaděčem. Takže nevím nevím... Dát orstu před rozvaděč samozřejmě nejde, protože olej skrz ní neprotéká volně a tak by se k rozvaděči vůbec nedostal (jen při zatáčení) . Proto taky musí mít ten přetlakový ventil. Nebo se mýlím? Uveďte to někdo na správnou míru jak to s tím ventilem a s celou tou hydraulikou je :-).
schéma zapojení orsty
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: schéma zapojení orsty
Majitel vozu v avataru
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: schéma zapojení orsty
Nikam. Proto tam je ten přetlakovej ventil, ne? Aby odpouštěl olej v době kdy se nezatáčí. Nebo to tak neni? Já s tím zatím osobní zkušenost nemám, ale plánuju řízení orstou (už jí mám doma) a tak se radši zeptám :-).
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně