schéma zapojení orsty

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tykev
Příspěvky: 630
Registrován: stř lis 28, 2007 1:54 pm
Bydliště: Daleko od města !!!

Re: schéma zapojení orsty

#16 Nový příspěvek od Tykev »

Terablick píše:Asi máš pravdu. Nedošlo mi, že pokud není rozvaděč "v pohybu" tak olej jen protéká ;-). Nevím jestli je to tak u všech ;-). Takže to asi rozdělit vůbec nepůjde. Šlo by sice dát Orstu za rozvaděč, ale to by v rozvaděči vznikal permanentní tlak a nevím jestli by mu to neuškodilo. Jedině dát ještě nějaký ventil před rozvaděč, aby olej brzdil. To by ale zase mohlo ovlivnit výkon pístnic za rozvaděčem. Takže nevím nevím... Dát orstu před rozvaděč samozřejmě nejde, protože olej skrz ní neprotéká volně a tak by se k rozvaděči vůbec nedostal (jen při zatáčení) ;-). Proto taky musí mít ten přetlakový ventil. Nebo se mýlím? Uveďte to někdo na správnou míru jak to s tím ventilem a s celou tou hydraulikou je :-).
Ale olej protéká přes orbitrol volně,kam by jinak šel.
Majitel vozu v avataru

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: schéma zapojení orsty

#17 Nový příspěvek od Terablick »

Nikam. Proto tam je ten přetlakovej ventil, ne? Aby odpouštěl olej v době kdy se nezatáčí. Nebo to tak neni? Já s tím zatím osobní zkušenost nemám, ale plánuju řízení orstou (už jí mám doma) a tak se radši zeptám :-).
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“