Hydraulické řízení a čerpadlo
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Hydraulické řízení a čerpadlo
Pánové - potøebuji poradit - mám servoøízení oznaèené od výrobce - je to asi Bulhar KP / A2A1/85 - rok výroby 1980 - 18Mpa - Dy 10mm , budu s tím toèit PERKINSONEM 3.válcem - 2250otáèek,45koní.
Otázka - mám 2èerpadla - A10X - 3.500ot/17.2Mn/m2 a A14X - 4.500ot/17.2Mn/m2.Které bude na provoz výhodnìjší namontovat?
1.Podle mì A10X-pro plný tlak mu staèí nižší otáèky
2.Dy10mm - znamená vnitøní prùmìr tlakové propoj.hadice?
3.Nemáte nìkdo papír - schema zapojení tohoto serva?
Vím tak nìjak,jak by tomohlo chodit,dá se to i vyzkoušet,ale ptám se radši pøedem.Díky a zdravím.
Otázka - mám 2èerpadla - A10X - 3.500ot/17.2Mn/m2 a A14X - 4.500ot/17.2Mn/m2.Které bude na provoz výhodnìjší namontovat?
1.Podle mì A10X-pro plný tlak mu staèí nižší otáèky
2.Dy10mm - znamená vnitøní prùmìr tlakové propoj.hadice?
3.Nemáte nìkdo papír - schema zapojení tohoto serva?
Vím tak nìjak,jak by tomohlo chodit,dá se to i vyzkoušet,ale ptám se radši pøedem.Díky a zdravím.
Host do domu - čagan do ruky
-
- Příspěvky: 1038
- Registrován: ned črc 08, 2007 9:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
tlak serva
No mne sa nezdá, že by servá pracovali pri 18 MPa, bežne 3-4MPa. To bude max. konštrukèný ale nie prevádzkový. Niekto tu servá perfektne popísal a mal v tom jasno. Snád sa ozve.
Zdar jak svina!dal jsem na traktor orstu z Kombajnu E 516 na jednu stranu mi zataèi bez problemu ale na druhou se to seka!!!!a blokuje tlak!!èerpadlo šponuje hadice!!nevite èim to je???nejradìj bych tu orstu vymìnil z E512 tam byla menši !a na minulem modelu co jsem postavil fungovala bez problemu!!!!
- radar
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát črc 06, 2007 10:32 pm
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Co to je za samohyb ? a kolik asi tak stojí použitá orsta z E512 ? prosím, prosím hoď sem fotky obou modelůMIJA píše:Zdar jak svina!dal jsem na traktor orstu z Kombajnu E 516 na jednu stranu mi zataèi bez problemu ale na druhou se to seka!!!!a blokuje tlak!!èerpadlo šponuje hadice!!nevite èim to je???nejradìj bych tu orstu vymìnil z E512 tam byla menši !a na minulem modelu co jsem postavil fungovala bez problemu!!!!
Naposledy upravil(a) radar dne pát úno 01, 2008 7:26 pm, celkem upraveno 1 x.
ZETOR it´s life style
Otázka - typ hydraulického øízení - foto
Host do domu - čagan do ruky
- Petr Matula
- Příspěvky: 1920
- Registrován: ned črc 08, 2007 7:13 pm
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
- Petr Matula
- Příspěvky: 1920
- Registrován: ned črc 08, 2007 7:13 pm
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
orsta
Když øíkáš,že máš malý tlak oleje,to by mohlo odpovídat tomu,co popisoval Jano,že má malý provozní tlak 3 - 4 Mpa.
Mám èerpadla z tatry doma 2,podívám se,co to obnáší a na ty otáèky.
Motor z Perkinsna má psané 2250otáèek,já mám to èerpadlo pøímo na klice pod chladièem a a to má 3500,tzn. že bude toèené míò otáèkama.Uvidíme,co to udìlá.
Sání z olej. nádrže mám 3/4,to by mìlo staèit bohatì.
Otázka - ta redukce je na vstupu do øízení nebo výstupu tlaku?
Já poèítám s tím , že je to výstup k pístnicím.Já to budu mít ten traktor jako kloubák - styl Škoda 180,øízené 2pístnicema na každou stranu jedna jednoèinná .
Podvozek z tatry 805-tky.
Mohu dát foto a poèítám , že to pùjde na prodej.
Mám èerpadla z tatry doma 2,podívám se,co to obnáší a na ty otáèky.
Motor z Perkinsna má psané 2250otáèek,já mám to èerpadlo pøímo na klice pod chladièem a a to má 3500,tzn. že bude toèené míò otáèkama.Uvidíme,co to udìlá.
Sání z olej. nádrže mám 3/4,to by mìlo staèit bohatì.
Otázka - ta redukce je na vstupu do øízení nebo výstupu tlaku?
Já poèítám s tím , že je to výstup k pístnicím.Já to budu mít ten traktor jako kloubák - styl Škoda 180,øízené 2pístnicema na každou stranu jedna jednoèinná .
Podvozek z tatry 805-tky.
Mohu dát foto a poèítám , že to pùjde na prodej.
Host do domu - čagan do ruky
- Skalda
- Příspěvky: 464
- Registrován: čtv črc 05, 2007 9:25 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
.
Tu redukci musíš mít na vstupu do øízení, já mám øízení z ostruvku a to pracuje pèi tlaku 90 - 120 atmosfér, takže tam mám orginál redukèní ventil, protože mi èerpadlo dává až 180 atmosfér. Podívej se jestli máš dost oleje. Jinak na tom nic není.
Až øeknu krleš, tak to vemem šturmem. Krlééééééééééš...............
dotaz
Takže podle fota je výstup na pístnice tam,kde je ta èerná kulièka.To by mohlo být - jedna a druhá pístnice,na vstupu teda redukce,ale proè jsou do té redukce dvì šroubení - to je zpìtný olej do nádrže-pøepad?
Host do domu - čagan do ruky
- Petr Matula
- Příspěvky: 1920
- Registrován: ned črc 08, 2007 7:13 pm
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Chcel by som Ta poprosit ak je ta moznost o dake foto a popis k tomu pripojeniu cerpadla z T148 na motor AVIA. Dakujem.Petr Matula píše:Tak presne tuto orstu mam taky. Zenu ji cerpadlem z T148 ze serva. Mam to na avii a otacky mam tretinove o proti klice. Potrebuje maly tlak a moc oleje. Velka saci hadice a hlavne ridky hidraulicky olej.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: stř led 16, 2008 8:01 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Hydraulické řízení a čerpadlo
našel sem něco podobnýho jako je ta orsta ale hned pod tim( je to vcelku)je asi šneková převodka nebo tak něco nemá někdo páru co to je dalo by se to použít na trakturek?
tak dem