rozmer motoru na PFce
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
rozmer motoru na PFce
klucí jaký má rozmer motor z PFky
v cm????
dík
v cm????
dík
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozmer motoru na PFce
kuta píše:klucí jaký má rozmer motor z PFky
v cm????
dík
chces dat do svojho motor s pf benzinovy ten dost papa a su snim problemi
Re: rozmer motoru na PFce
ktory máš na mysli? benzín? diesel?
Re: rozmer motoru na PFce
mam nabídku na motor z PF-62,nevím musím se zeptat,slavik74 píše:ktory máš na mysli? benzín? diesel?
jen bych potřeboval rozmery???
Re: rozmer motoru na PFce
sousedovi tu vedle stoji PF62 asi uz 6let ve stodole je asi linej rozdelat to a otocit neco na ty spojce duvod proc nejezdi silnej stroj pamatuju na to kdyz mi bylo 10tak stim tahal treba drevo nebo oral silnej stroj no ... já se kdyžtak zejtra u nej stavim a zmerim to
Re: rozmer motoru na PFce
to bys byl moc hodnýLičnák píše:sousedovi tu vedle stoji PF62 asi uz 6let ve stodole je asi linej rozdelat to a otocit neco na ty spojce duvod proc nejezdi silnej stroj pamatuju na to kdyz mi bylo 10tak stim tahal treba drevo nebo oral silnej stroj no ... já se kdyžtak zejtra u nej stavim a zmerim to
Re: rozmer motoru na PFce
koukam uz nebudu muset
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozmer motoru na PFce
Ale na těch výkresech není motor na PF 62, ale jeho stabilní verze. Tu používala hodně železnice. Originál motor má navíc spojkový zvon, jiné koleno karburátoru, nemá nádrž na předním štítu a celý přední štít má okolo nálitek ve tvaru obdélniku, na ktery se montuje přední a horní plechová kapotáž stroje.Na předním víku není odstředivý regulátor, jako tady, ale roztáčecí řemenice s ozubem.Tenhle motor se startuje roztáčecí pákou, tu standartní PFka nemá.Je to podle výkonových parametrů stejný motor, ale ne originál PF.Více na fóru pf62.
Re: rozmer motoru na PFce
tak já nevím kluci,je to ono nebo ne??
fakt bych potřeboval ten rozmer,ale stejnak to ais neklapne protože bych mel jen jednu převodovku,pryý ta převodovka váží 150kg sem teda slyšel
fakt bych potřeboval ten rozmer,ale stejnak to ais neklapne protože bych mel jen jednu převodovku,pryý ta převodovka váží 150kg sem teda slyšel
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozmer motoru na PFce
Jestli je to originál převodovka k tomu motoru, tedy PF62, tak ta klidně může těch 150 kg vážit.Celá PéeFka váží v dieselu ( s 1D80 ) 380 kg.Ten benzín je lehčí a nemá přídavná závaží, tak může mít 300-320 kg.A to je vlastně motor, převodovka, kola, řidítka a kapotáž.
Ten motor na obrázku má s pFshodný válec s pístem, kliku, přední karter, setrvačník a zapalování.Kryt setrvačníku ( větráku ) je jiný, ale jen z hlediska uchycení kapotáže.
U zadního karteru si nejsem jistý, musím se podívat.Tam existují tři druhy.Ten, co je na obrázku,tedy jen vývodová hřídel.Pak se používá s redukční převodovkou, tam je určitě jiné víko hřídele, karter nevím.Ale pro trakční provoz je zadní karter určitě jiný, je odlitý v kuse s tím spojkovým zvonem.
Nevím, jak ti teď pomoct.Napiš, jaký rozměr je pro tebe zásadní a já se to pokusím změřit na rozebraném motoru.
Nejlepší by bylo sehnat fotku toho motoru, co ti nabízí.Jinak nebude jistota.
Ten motor na obrázku má s pFshodný válec s pístem, kliku, přední karter, setrvačník a zapalování.Kryt setrvačníku ( větráku ) je jiný, ale jen z hlediska uchycení kapotáže.
U zadního karteru si nejsem jistý, musím se podívat.Tam existují tři druhy.Ten, co je na obrázku,tedy jen vývodová hřídel.Pak se používá s redukční převodovkou, tam je určitě jiné víko hřídele, karter nevím.Ale pro trakční provoz je zadní karter určitě jiný, je odlitý v kuse s tím spojkovým zvonem.
Nevím, jak ti teď pomoct.Napiš, jaký rozměr je pro tebe zásadní a já se to pokusím změřit na rozebraném motoru.
Nejlepší by bylo sehnat fotku toho motoru, co ti nabízí.Jinak nebude jistota.
Re: rozmer motoru na PFce
jj super,tak vím že převodovku neXDcharlie píše:Jestli je to originál převodovka k tomu motoru, tedy PF62, tak ta klidně může těch 150 kg vážit.Celá PéeFka váží v dieselu ( s 1D80 ) 380 kg.Ten benzín je lehčí a nemá přídavná závaží, tak může mít 300-320 kg.A to je vlastně motor, převodovka, kola, řidítka a kapotáž.
Ten motor na obrázku má s pFshodný válec s pístem, kliku, přední karter, setrvačník a zapalování.Kryt setrvačníku ( větráku ) je jiný, ale jen z hlediska uchycení kapotáže.
U zadního karteru si nejsem jistý, musím se podívat.Tam existují tři druhy.Ten, co je na obrázku,tedy jen vývodová hřídel.Pak se používá s redukční převodovkou, tam je určitě jiné víko hřídele, karter nevím.Ale pro trakční provoz je zadní karter určitě jiný, je odlitý v kuse s tím spojkovým zvonem.
Nevím, jak ti teď pomoct.Napiš, jaký rozměr je pro tebe zásadní a já se to pokusím změřit na rozebraném motoru.
Nejlepší by bylo sehnat fotku toho motoru, co ti nabízí.Jinak nebude jistota.
foto nevím jestli bude,kdyby nekdo z vás ten motor mohl vyfotit a zmeřit byl bych rád,protože vubec netuším jak ot vypadá,a nevím jestli by se mi tam ten motor +jiná převodovka vyšla ..abych mel dve převodovky
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: rozmer motoru na PFce
Ale ta převodovka na PF je včetně rozvodovky, redukčních převodů, uzávěrky atd.Na výstupních hřídelích jsou na kužel nasazené rovnou unašeče na kola včetně brzd.
Má to 3+Z a řadí se dvěma pákami. Kola jsou originál 6-16, otočené ráfky.Vzadu na převodovce je rychlý a pomalý vývod.Nevím, ale pokud je tahle převodovka k dispozici, už bych asi nic jiného nehledal.Pod ten motor přišroubovat rám s přední nápravou a jede se.
Na tom fóru PF62 je toho víc a je to i u nás na sekci Jednoosé frézy atd.
Ale nevím, na co to chceš použít.Nějaké fotky jsem udělal, v průběhu dne se pokusím přetáhnout.Dám tam i nějaké rozměry.
Má to 3+Z a řadí se dvěma pákami. Kola jsou originál 6-16, otočené ráfky.Vzadu na převodovce je rychlý a pomalý vývod.Nevím, ale pokud je tahle převodovka k dispozici, už bych asi nic jiného nehledal.Pod ten motor přišroubovat rám s přední nápravou a jede se.
Na tom fóru PF62 je toho víc a je to i u nás na sekci Jednoosé frézy atd.
Ale nevím, na co to chceš použít.Nějaké fotky jsem udělal, v průběhu dne se pokusím přetáhnout.Dám tam i nějaké rozměry.
Re: rozmer motoru na PFce
Ano josipe to je jeden z motoru co se dávali na PF62 zmer to kutovi prosim i ten motor co se jinak startuje remenem ma stejne rozmery nebo skoro stejne jinak dozadu na tu prirubu se to vysroubuje co tam mas tedka das tam mezikus a de to na prevodovku PF myslim