Orsta
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Ono chodit to bude tak i tak. Kdyz budes mit velky prumer pistnice tak budes potrebovat vic otacek volantu na plny rejt. Jeste je vychytavka ze neni stejny pocet otacek na kazdou stranu protoze pri zasouvani pistu je tam mensi plocha a tedy ma i mensi silu. Tlak se pouziva cca 6-8MPa.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
No tak to bude mazec jestli to dám vùbec nìkdy do kupy.rezis píše:Ono chodit to bude tak i tak. Kdyz budes mit velky prumer pistnice tak budes potrebovat vic otacek volantu na plny rejt. Jeste je vychytavka ze neni stejny pocet otacek na kazdou stranu protoze pri zasouvani pistu je tam mensi plocha a tedy ma i mensi silu. Tlak se pouziva cca 6-8MPa.
Jojo pístnice staèí ale na pùl otáèky volantu ti to udìlá celej rejd zleva doprava .Já mám podobnou pístnici ale menší orbitrol a mì to udìlá za celou otáèku rejdradar píše:je to na nápravu ARO m461Milan píše:rekl bych ze ta pisnice je dost uzka ale zalezi jakou napravu s tim budes rejdovat ale pokud tam budes davat V3S predni napravu tak bych ti radil aby jsi si sehnal vetsi
Musíš jezdit jak užovkabibos píše:Jojo pístnice staèí ale na pùl otáèky volantu ti to udìlá celej rejd zleva doprava .Já mám podobnou pístnici ale menší orbitrol a mì to udìlá za celou otáèku rejdradar píše:je to na nápravu ARO m461Milan píše:rekl bych ze ta pisnice je dost uzka ale zalezi jakou napravu s tim budes rejdovat ale pokud tam budes davat V3S predni napravu tak bych ti radil aby jsi si sehnal vetsi
na minulych strankach sem myslim dostatecne psal jak to spocitas
ale to je hazet hrach na zed. nemas nahodou na ty orbite 80/160 ? neni ten pist ruskej? opis z nej udaje , neni dulezita celkova dylka ale zdvih ,
potom prumer pistu(neboli prumer diry v trubce , neboli prumer trubky minus dvakrat tloustka steny) a prumer pistnice(ty si napsal pistu) pro spocitani objemu. da se to samo odmerit olejem nebo naftou.
este to lip omer a ja ti to snadno spocitam kolik otacek vol. na jakou stranu.
ale uz ted je jisty , ze je pomerne mala
- radar
- Příspěvky: 447
- Registrován: pát črc 06, 2007 10:32 pm
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Ten orbitrol nemá štítek, takže netuším co je to za typ, prodejce si myslí že je z E-512. Na písnici je štítek, který není vyplnìn a je polské výroby, kdyby na štítku nìco bylo tak jsem to už napsal. Co po mì chceš napsat jsem nìjak nepobral. Na starým foru jsem tuhle záležitost vùbec nesledoval.
Myslím, že by bylo dobré tvoje vyèerpávající vysvìtlení znovu zopakovat.
Myslím, že by bylo dobré tvoje vyèerpávající vysvìtlení znovu zopakovat.
ZETOR it´s life style
Myslím že je to jak kolega "PA" naznaèoval 80/160 to je promìnný orbitrol -když máš chcípnutej motor tak to chodí na 80 a když nastartovanej tam na 160 -znamená to ty èísla znamenají nìjaký objem na otáèku-myslim že je to 0,8 a 1,6 litruradar píše:Ten orbitrol nemá štítek, takže netuším co je to za typ, prodejce si myslí že je z E-512. Na písnici je štítek, který není vyplnìn a je polské výroby, kdyby na štítku nìco bylo tak jsem to už napsal. Co po mì chceš napsat jsem nìjak nepobral. Na starým foru jsem tuhle záležitost vùbec nesledoval.
Myslím, že by bylo dobré tvoje vyèerpávající vysvìtlení znovu zopakovat.
je to tak , je to urcite promenej ale ne v litrech ale v cm3 coz je jako ml.
na vycerpávající popis uz nemam sil. nacrtnu na papir ,aby to bylo srozumitelnejsi ,jenom co se vztahuje k tvymu pripadu ,oskenuju a dam to sem. vypisoval sem to driv tak slozite , protoze je dycky nejlepsi kdyz clovek pochopi problematiku co nejlip , pak si sam poradi. psat otazky typu jakej pist je nejlepsi je celkem zbytecny. to sou pak odpovedi vetsinou k nicemu. u pistu je v tomto pripade rozhodující objem , a ten muze bejt stejnej u dlouhyho tenkyho nebo tlustyho kratkyho. a to jakej z nich pouzit muzes vedet pouze ty na zaklade konstrukce. nehlede k vyberu mezi dvoupistovymi variantami jedno co dvoucinnou.
na vycerpávající popis uz nemam sil. nacrtnu na papir ,aby to bylo srozumitelnejsi ,jenom co se vztahuje k tvymu pripadu ,oskenuju a dam to sem. vypisoval sem to driv tak slozite , protoze je dycky nejlepsi kdyz clovek pochopi problematiku co nejlip , pak si sam poradi. psat otazky typu jakej pist je nejlepsi je celkem zbytecny. to sou pak odpovedi vetsinou k nicemu. u pistu je v tomto pripade rozhodující objem , a ten muze bejt stejnej u dlouhyho tenkyho nebo tlustyho kratkyho. a to jakej z nich pouzit muzes vedet pouze ty na zaklade konstrukce. nehlede k vyberu mezi dvoupistovymi variantami jedno co dvoucinnou.
Kdyby ti to vyslo prosím dej to sem znovu. Vsichni spolehali ze to bude na foru a forum padlo a ted jsme vsichni namydleni.PA píše:je to tak , je to urcite promenej ale ne v litrech ale v cm3 coz je jako ml.
na vycerpávající popis uz nemam sil. nacrtnu na papir ,aby to bylo srozumitelnejsi ,jenom co se vztahuje k tvymu pripadu ,oskenuju a dam to sem. vypisoval sem to driv tak slozite , protoze je dycky nejlepsi kdyz clovek pochopi problematiku co nejlip , pak si sam poradi. psat otazky typu jakej pist je nejlepsi je celkem zbytecny. to sou pak odpovedi vetsinou k nicemu. u pistu je v tomto pripade rozhodující objem , a ten muze bejt stejnej u dlouhyho tenkyho nebo tlustyho kratkyho. a to jakej z nich pouzit muzes vedet pouze ty na zaklade konstrukce. nehlede k vyberu mezi dvoupistovymi variantami jedno co dvoucinnou.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
dal bych,kdybych to mel.vsechno sem to z pocitace smazal.k cemu by mi to bylo.
jeji stitek
znaceni orsta pistu,toto znaci 32mm pist,20mm pistnice,320mm zdvih
tech 16MPa je maximalni tlak , provozni vhodno mensi. malej tlak dela malou max. silu,velkej krome zvysenyho chcani zatezuje motor na dorazech. sila by byla plocha pistu [tj. jako vypocet V1 bez nasobeni zdvihem] krat max. tlak v atmosferach a vysledek v kilech. 1MPa skoro presne odpovida 10 atmosferam[kg/cm2]. myslim ze tenhle orbitrol je moc velky. krome velkyho valce bude muset dodat cerpadlo pro max. 1 otacku volantu za sekundu : 160cm3 . 60=9600cm3 , tj. 9,6 litru/min. pozor ,na volnobeh, jestli chces na volnobeh kroutit touto rychlosti.
podle me je optimum 80ka nebo do tech 100. jestli nemas na miste stitku ani ty nejty, zkontroluj zda diry nejsou pruchozi dovnitr-je to v miste dutiny spojeny s odpadem.
jeji stitek
znaceni orsta pistu,toto znaci 32mm pist,20mm pistnice,320mm zdvih
tech 16MPa je maximalni tlak , provozni vhodno mensi. malej tlak dela malou max. silu,velkej krome zvysenyho chcani zatezuje motor na dorazech. sila by byla plocha pistu [tj. jako vypocet V1 bez nasobeni zdvihem] krat max. tlak v atmosferach a vysledek v kilech. 1MPa skoro presne odpovida 10 atmosferam[kg/cm2]. myslim ze tenhle orbitrol je moc velky. krome velkyho valce bude muset dodat cerpadlo pro max. 1 otacku volantu za sekundu : 160cm3 . 60=9600cm3 , tj. 9,6 litru/min. pozor ,na volnobeh, jestli chces na volnobeh kroutit touto rychlosti.
podle me je optimum 80ka nebo do tech 100. jestli nemas na miste stitku ani ty nejty, zkontroluj zda diry nejsou pruchozi dovnitr-je to v miste dutiny spojeny s odpadem.