Orsta

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3939
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

#31 Nový příspěvek od rezis »

Ono chodit to bude tak i tak. Kdyz budes mit velky prumer pistnice tak budes potrebovat vic otacek volantu na plny rejt. Jeste je vychytavka ze neni stejny pocet otacek na kazdou stranu protoze pri zasouvani pistu je tam mensi plocha a tedy ma i mensi silu. Tlak se pouziva cca 6-8MPa.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
Lukibos
Příspěvky: 733
Registrován: stř črc 11, 2007 10:51 am
Bydliště: Polanka nad Odrou

#32 Nový příspěvek od Lukibos »

rezis píše:Ono chodit to bude tak i tak. Kdyz budes mit velky prumer pistnice tak budes potrebovat vic otacek volantu na plny rejt. Jeste je vychytavka ze neni stejny pocet otacek na kazdou stranu protoze pri zasouvani pistu je tam mensi plocha a tedy ma i mensi silu. Tlak se pouziva cca 6-8MPa.
No tak to bude mazec jestli to dám vùbec nìkdy do kupy. :jazyk:

Uživatelský avatar
bibos
Příspěvky: 985
Registrován: stř črc 04, 2007 1:14 pm
Bydliště: 25801
Kontaktovat uživatele:

#33 Nový příspěvek od bibos »

radar píše:
Milan píše:rekl bych ze ta pisnice je dost uzka ale zalezi jakou napravu s tim budes rejdovat ale pokud tam budes davat V3S predni napravu tak bych ti radil aby jsi si sehnal vetsi
je to na nápravu ARO m461
Jojo pístnice staèí ale na pùl otáèky volantu ti to udìlá celej rejd zleva doprava .Já mám podobnou pístnici ale menší orbitrol a mì to udìlá za celou otáèku rejd 8)

Uživatelský avatar
Robo
Příspěvky: 404
Registrován: pon črc 09, 2007 7:08 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#34 Nový příspěvek od Robo »

bibos píše:
radar píše:
Milan píše:rekl bych ze ta pisnice je dost uzka ale zalezi jakou napravu s tim budes rejdovat ale pokud tam budes davat V3S predni napravu tak bych ti radil aby jsi si sehnal vetsi
je to na nápravu ARO m461
Jojo pístnice staèí ale na pùl otáèky volantu ti to udìlá celej rejd zleva doprava .Já mám podobnou pístnici ale menší orbitrol a mì to udìlá za celou otáèku rejd 8)
Musíš jezdit jak užovka :)

PA
Příspěvky: 651
Registrován: čtv zář 06, 2007 10:53 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#35 Nový příspěvek od PA »

radar píše:
Robo píše:
radar píše:A jak velkej píst myslíš že je optimální?
Asi takhle /----------------------------------------------/ ;-)
Robo je vtipálek :jazyk:, mám tuhle ale asi je to málo, je dlouhá 40cm.

prùmìr obalu .... 50mm
prùmìr pístu .... 25mm

Obrázek

Obrázek
na minulych strankach sem myslim dostatecne psal jak to spocitas
ale to je hazet hrach na zed. nemas nahodou na ty orbite 80/160 ? neni ten pist ruskej? opis z nej udaje , neni dulezita celkova dylka ale zdvih ,
potom prumer pistu(neboli prumer diry v trubce , neboli prumer trubky minus dvakrat tloustka steny) a prumer pistnice(ty si napsal pistu) pro spocitani objemu. da se to samo odmerit olejem nebo naftou.
este to lip omer a ja ti to snadno spocitam kolik otacek vol. na jakou stranu.
ale uz ted je jisty , ze je pomerne mala

Uživatelský avatar
radar
Příspěvky: 447
Registrován: pát črc 06, 2007 10:32 pm
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

#36 Nový příspěvek od radar »

Ten orbitrol nemá štítek, takže netuším co je to za typ, prodejce si myslí že je z E-512. Na písnici je štítek, který není vyplnìn a je polské výroby, kdyby na štítku nìco bylo tak jsem to už napsal. Co po mì chceš napsat jsem nìjak nepobral. Na starým foru jsem tuhle záležitost vùbec nesledoval. :obchod:

Myslím, že by bylo dobré tvoje vyèerpávající vysvìtlení znovu zopakovat.
ZETOR it´s life style

Uživatelský avatar
bibos
Příspěvky: 985
Registrován: stř črc 04, 2007 1:14 pm
Bydliště: 25801
Kontaktovat uživatele:

#37 Nový příspěvek od bibos »

radar píše:Ten orbitrol nemá štítek, takže netuším co je to za typ, prodejce si myslí že je z E-512. Na písnici je štítek, který není vyplnìn a je polské výroby, kdyby na štítku nìco bylo tak jsem to už napsal. Co po mì chceš napsat jsem nìjak nepobral. Na starým foru jsem tuhle záležitost vùbec nesledoval. :obchod:

Myslím, že by bylo dobré tvoje vyèerpávající vysvìtlení znovu zopakovat.
Myslím že je to jak kolega "PA" naznaèoval 80/160 to je promìnný orbitrol -když máš chcípnutej motor tak to chodí na 80 a když nastartovanej tam na 160 -znamená to ty èísla znamenají nìjaký objem na otáèku-myslim že je to 0,8 a 1,6 litru 8)

PA
Příspěvky: 651
Registrován: čtv zář 06, 2007 10:53 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#38 Nový příspěvek od PA »

je to tak , je to urcite promenej ale ne v litrech ale v cm3 coz je jako ml.
na vycerpávající popis uz nemam sil. nacrtnu na papir ,aby to bylo srozumitelnejsi ,jenom co se vztahuje k tvymu pripadu ,oskenuju a dam to sem. vypisoval sem to driv tak slozite , protoze je dycky nejlepsi kdyz clovek pochopi problematiku co nejlip , pak si sam poradi. psat otazky typu jakej pist je nejlepsi je celkem zbytecny. to sou pak odpovedi vetsinou k nicemu. u pistu je v tomto pripade rozhodující objem , a ten muze bejt stejnej u dlouhyho tenkyho nebo tlustyho kratkyho. a to jakej z nich pouzit muzes vedet pouze ty na zaklade konstrukce. nehlede k vyberu mezi dvoupistovymi variantami jedno co dvoucinnou.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3939
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

#39 Nový příspěvek od rezis »

PA píše:je to tak , je to urcite promenej ale ne v litrech ale v cm3 coz je jako ml.
na vycerpávající popis uz nemam sil. nacrtnu na papir ,aby to bylo srozumitelnejsi ,jenom co se vztahuje k tvymu pripadu ,oskenuju a dam to sem. vypisoval sem to driv tak slozite , protoze je dycky nejlepsi kdyz clovek pochopi problematiku co nejlip , pak si sam poradi. psat otazky typu jakej pist je nejlepsi je celkem zbytecny. to sou pak odpovedi vetsinou k nicemu. u pistu je v tomto pripade rozhodující objem , a ten muze bejt stejnej u dlouhyho tenkyho nebo tlustyho kratkyho. a to jakej z nich pouzit muzes vedet pouze ty na zaklade konstrukce. nehlede k vyberu mezi dvoupistovymi variantami jedno co dvoucinnou.
Kdyby ti to vyslo prosím dej to sem znovu. Vsichni spolehali ze to bude na foru a forum padlo a ted jsme vsichni namydleni.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

PA
Příspěvky: 651
Registrován: čtv zář 06, 2007 10:53 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#40 Nový příspěvek od PA »

dal bych,kdybych to mel.vsechno sem to z pocitace smazal.k cemu by mi to bylo.
Obrázek

Obrázek
jeji stitek
Obrázek
znaceni orsta pistu,toto znaci 32mm pist,20mm pistnice,320mm zdvih

Obrázek
tech 16MPa je maximalni tlak , provozni vhodno mensi. malej tlak dela malou max. silu,velkej krome zvysenyho chcani zatezuje motor na dorazech. sila by byla plocha pistu [tj. jako vypocet V1 bez nasobeni zdvihem] krat max. tlak v atmosferach a vysledek v kilech. 1MPa skoro presne odpovida 10 atmosferam[kg/cm2]. myslim ze tenhle orbitrol je moc velky. krome velkyho valce bude muset dodat cerpadlo pro max. 1 otacku volantu za sekundu : 160cm3 . 60=9600cm3 , tj. 9,6 litru/min. pozor ,na volnobeh, jestli chces na volnobeh kroutit touto rychlosti.
podle me je optimum 80ka nebo do tech 100. jestli nemas na miste stitku ani ty nejty, zkontroluj zda diry nejsou pruchozi dovnitr-je to v miste dutiny spojeny s odpadem.

Uživatelský avatar
radar
Příspěvky: 447
Registrován: pát črc 06, 2007 10:32 pm
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

#41 Nový příspěvek od radar »

tak je to typ 160/80, omìøil jsme to, teï si to vytisknu a budu do pøíštího týdne vstøebávat

DÍKY DÍKY DÍKY DÍKY MOC 8) 8)

mám na tebe takový podezøení že ty jsi rozjíždìl výrobu kombajnù v DDR :smich: :smich:
ZETOR it´s life style

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“