kysmen píše:
jemu jde ta orsta ztuha bez oleje . Když jde ztuha z olejem tak tlaèiš na pist , aqle jak je to bez oleje tak to je bud po opravì nebo nejaká nemohoucí... .
Dokud na tom nemys volant jo to z tuha relativni.
jasnì, sem však tatovi øikal at to zkusí
pustil bych to tam a hotovo
radar píše:nevíte nìkdo jak jsou orsty poruchové ? Chtìl jsem ji na nový traktor, ale pøedstava, že bych zùstal stát v lese bez možnosti øízení mì dìsí.
kdyz se ti posere orsta tak normlane muzes zatacet ale jen za jizdy a hodne velkou silou musis pretlacit ten olej jinak co se u nich spis deje je to ze nedrzej do konce ze proste stocis kola na doraz a volantem klidne tocis dal dneska nam to zaclo delat na kombajne jen mirne ale bohuzel zaclo takze to musim pred pristi sezonou vyresit dneska mam dozinky
To co popisujes je u posilovace. Pokud orsta neda olej je konec. Proste neridis. Neni tam zadne mechanicke spojeni volantu s rizenim.
tak to vubec nemas pravdu!!! ne jednou jsem tahl kombajn z pole a jak jsem v nem asi zatace kdyz mu vylitla klikovka z motorul???? hm hodne velkou silou ale zatacel!!!!! a to same na verune kdyz mi loni prdnul chladic na prevodovej olej tak se tahla domu na lane ale normlane jsem zatacel! sice jsem myslel ze mi upadnou pazoury ale zatacel jsem!
Studoval jsem fakt rád miloval jsem Suchdol CZU - Holky, chlast, pohoda :-) ted uz jen práce ale dělám jako jeden z mála to co me baví :-)
5 traktorů, 170ha, 40ks dobytka... vše v podstatě dělám sám :-)
radar píše:nevíte nìkdo jak jsou orsty poruchové ? Chtìl jsem ji na nový traktor, ale pøedstava, že bych zùstal stát v lese bez možnosti øízení mì dìsí.
kdyz se ti posere orsta tak normlane muzes zatacet ale jen za jizdy a hodne velkou silou musis pretlacit ten olej jinak co se u nich spis deje je to ze nedrzej do konce ze proste stocis kola na doraz a volantem klidne tocis dal dneska nam to zaclo delat na kombajne jen mirne ale bohuzel zaclo takze to musim pred pristi sezonou vyresit dneska mam dozinky
To co popisujes je u posilovace. Pokud orsta neda olej je konec. Proste neridis. Neni tam zadne mechanicke spojeni volantu s rizenim.
tak to vubec nemas pravdu!!! ne jednou jsem tahl kombajn z pole a jak jsem v nem asi zatace kdyz mu vylitla klikovka z motorul???? hm hodne velkou silou ale zatacel!!!!! a to same na verune kdyz mi loni prdnul chladic na prevodovej olej tak se tahla domu na lane ale normlane jsem zatacel! sice jsem myslel ze mi upadnou pazoury ale zatacel jsem!
To mas pokud ti odejde cerpadlo ale pokud odejde orsta tak nema co rozdelitr olej a nic. Jinak s tim rizenim to jde jen u nekterych.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
radar píše:nevíte nìkdo jak jsou orsty poruchové ? Chtìl jsem ji na nový traktor, ale pøedstava, že bych zùstal stát v lese bez možnosti øízení mì dìsí.
Mìl jsem ji tøi roky na 3011 a bez problémù . Pøedtím øídila na domácím traktoru nápravu z V3S. Bez možnosti øídit mùžeš i s mechanickým øízením
radar píše:nevíte nìkdo jak jsou orsty poruchové ? Chtìl jsem ji na nový traktor, ale pøedstava, že bych zùstal stát v lese bez možnosti øízení mì dìsí.
Mìl jsem ji tøi roky na 3011 a bez problémù . Pøedtím øídila na domácím traktoru nápravu z V3S. Bez možnosti øídit mùžeš i s mechanickým øízením
musím zajít za tìma šmejdama co to maj pod palcem a zeptat se kolik za to.
Øeknìte nìkdo na kolik bych je mìl stáhnout (volant, pístnice, orsta), z jakýho kombajnu je to nejlepší (E512-516) a kdyžtak nìjaký tipy jak to vymontovat. A jak poznat jestli to funguje.
jo a vem i ten pojistnej venty u ostry bez nej by ti to dalo problemy a nemohl bys zatacet a zvedat naradi najednou a doporucil bych 512 tam byla jen jedna pistnice 516 mela dve ale u 14ky nevim
kopr píše:jo a vem i ten pojistnej venty u ostry bez nej by ti to dalo problemy a nemohl bys zatacet a zvedat naradi najednou a doporucil bych 512 tam byla jen jedna pistnice 516 mela dve ale u 14ky nevim
514 má 2 pístnice 100%, jak to vypadá ten pojišák? neni to takový s páèkou vedle orsty?
ten rozvadec tam bejt nemusi jinak v knizce tomu rikaj pojistny ventyl vìtve ovladani smìru jizdy 8,5MPa až 9,5MPa a u 514 je to na druhy strane nes to s tou packou kdys se pujde po trubce na vstup a vystum tak to je mezi nima asi 30 cm od ostry vyfotil bych to ale nemam fotak
kopr píše:ten rozvadec tam bejt nemusi jinak v knizce tomu rikaj pojistny ventyl vìtve ovladani smìru jizdy 8,5MPa až 9,5MPa a u 514 je to na druhy strane nes to s tou packou kdys se pujde po trubce na vstup a vystum tak to je mezi nima asi 30 cm od ostry vyfotil bych to ale nemam fotak