pohon hydraulického čerpadla

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Joža
Příspěvky: 48
Registrován: ned lis 04, 2007 10:57 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

pohon hydraulického čerpadla

#1 Nový příspěvek od Joža »

mám problém, jak, nebo kde vzít pohon hydraulického čerpadla na hydrauliku...nejlepší by to bylo nějak vypinatelné, ale nemám představu jek a kde.Motor Peugeot 1,8D. nemáte někdo s tímhle zkušenosti? Předem dík.
Přílohy
P1010659.JPG

roman-ke
Příspěvky: 51
Registrován: stř lis 14, 2007 10:25 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: pohon hydraulického čerpadla

#2 Nový příspěvek od roman-ke »

Tiez som nad tym spekuloval. Nakoniec som pozhanal dabl remenicku na alternator a cerpadlo dam pod alternator. Dufam ze to lozisko v alt. vydrzi. Este som to nemal spustene.

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 926
Registrován: stř črc 04, 2007 10:17 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: pohon hydraulického čerpadla

#3 Nový příspěvek od Robert »

Je to dost složité , protože to není konstruováno na takový tah , záleží co budeš mít za čerpadlo , kámoš má na fordu 1,6D mezi motorem a setrvákem řemenici a tahá 50ti litrový čerpadlo , je to sice složitý na výrobu , ale je to 100 %
Přílohy
12.jpg
3.jpg

Uživatelský avatar
Pavel M461
Příspěvky: 557
Registrován: čtv črc 05, 2007 11:55 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: pohon hydraulického čerpadla

#4 Nový příspěvek od Pavel M461 »

taky jsem nad tím přemýšlel, a jelikož mám čerpadlo jako prase.. z krystala.. nějakejch 50l/160atm zatim nemam jiné.. tak jsem přemýšlel ho dát naproti klikovce.. proti řemenici která pohání altik a vodní pumu... ale asi to budu muset nějak zpřevodovat :prace: :prace: :prace: .. nebo sehnat jiný čerpadlo.. todle je moc velký..
Když tì všechno zradilo, ...... .
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D

Joža
Příspěvky: 48
Registrován: ned lis 04, 2007 10:57 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: pohon hydraulického čerpadla

#5 Nový příspěvek od Joža »

Ten nápad před tím setrvákem je dost dobrý, jen to udělt je složité....dost...a nevím ted jak to je na tom peugeot motoru.,...Nevím, jestli neskončí u zdvojené řemenice na klice...?

Jiřin
Příspěvky: 1281
Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: pohon hydraulického čerpadla

#6 Nový příspěvek od Jiřin »

JCB 3D4 ma cerpadlo reseno tak, ze vepredu na motoru je k remenici pridelan kardanek a ten je napojen na cerpadlo. Jestli je dostatek mista pred motorem, bylo by to pro tu kliku nejmene namahave. Ale jde tady o otacky motoru (snad pridat nejaky prevod - nejlepe planetovou prevodovku). JCB ma pomalobezny motor. Ja osobne bych k te predni remenici pridal jeste jednu a na ni bych pripojil cerpadlo. Zapinat a vypinat by to slo pomoci kladky, ktera remen dosponuje a tim soucasne zvysi uhel opasani

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 926
Registrován: stř črc 04, 2007 10:17 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: pohon hydraulického čerpadla

#7 Nový příspěvek od Robert »

Joža píše:Ten nápad před tím setrvákem je dost dobrý, jen to udělt je složité....dost...a nevím ted jak to je na tom peugeot motoru.,...Nevím, jestli neskončí u zdvojené řemenice na klice...?
nevím jak je to u toho peugeota , ale u forda drží řemenici jen 8čka šroub a 5mm čípek a to je žalostně málo :shock:

Joža
Příspěvky: 48
Registrován: ned lis 04, 2007 10:57 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: pohon hydraulického čerpadla

#8 Nový příspěvek od Joža »

jo jo..tak to asi taky dopadne..přidám na kliku řemenici...jen nevím, jak to zredukovat? nevíte někdo poměr těch řemenic? na klasické čerpadlo......a peugeot 205. 1,8 D

Uživatelský avatar
Standa
Příspěvky: 231
Registrován: ned črc 08, 2007 12:41 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: pohon hydraulického čerpadla

#9 Nový příspěvek od Standa »

Já jsem to na motoru z pažouta 405ky 1,9d řešil výměnou řemenice na klice.Původní je pouze na jeden řemen s těma několika malejma drážkama,tak jsem ji vyměnil za řemenici z Forda 2,3D,průměr hřídele i rozměr klínku je stejnej,pouze jsem ji trochu upravil na soustruhu,dokonce jsem ubral jednu drážku na řemen,je jich tam dost.Ten klínek je opravdu jenom malej camprlík,ale řemenice je přitažená pěkným šroubem na hnací kolo rozvodového řemene a tam by to mohlo na tom průměru cca 80mm něco utáhnout.
ČÁGOS!!!
Jednou měř,třikrát řež!
Loc: 50°17'38.348"N, 12°48'54.89"E

PETER+
Příspěvky: 96
Registrován: úte říj 28, 2008 1:02 pm

Re: pohon hydraulického čerpadla

#10 Nový příspěvek od PETER+ »

Na motore opel omega 2,3D som to riešil pridaním na kluku dvojitú remenicu a čerpadlo má prírubu s držiakom tam som dal tiež dvojitú remenicu tuším na 13 remene alebo aj širšie. Príruba sa našpanute a čerpadlo s tisíchranom do nej len vložím a prikrútim. Samostatné čerpadlo teta nieje namáhané pri španovaní a nevybehajú sa ložiska. Príruba má svoje ložisko a to nieje problém prehodiť ako vŕtať sa v čerpadle. Toto čerpadlo poháňa aj servo aj hydrauliku ale časom by som chcel doplniť ďalšie menšie čisto len na servo resp. zohnať dvojité čerpadlo.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“