motor Belorus - bílý kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Johny1490
Příspěvky: 2430
Registrován: stř srp 22, 2007 1:09 pm
Bydliště: UK

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#16 Nový příspěvek od Johny1490 »

Olejoví chladiš to má ale ten je zvlášt , nejsu spojené.
Dobre by bolo keby si natočil video, lebo jak je hore spomenute tak bieli dym robia trisky pripadne čerpadlo....

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#17 Nový příspěvek od drak 09 »

Honza49 píše:
drak 09 píše:
dratek píše:JO,tak to se omlouvám ,celkem jsem ten popis nedocenil,dále psal že se voda nestrácí tak jsem tomu ne zcela obviklému nadpisu nevěnoval podrobný rozbor,omlouvám se ještě jednou a uznávám že v tomto případě je demontáž nutná.
Omlouvám se že sem Vás tím že se voda neztraci spletl.Ona se musí ztrácet,když je ve výfuku, jen v chladiči to nejde ani poznat.. změna hladiny byla fakt minimální.jedině že by to byl olej, ale na olej mi to přijde až moc málo mazlavé...
Tak je také možné,že část chladiče je také olejového čímž se chladí také olej a to může být příčinou,že voda je barvy oleje a to by znamenalo,že je kombinovaný chladič vadný, protože olej prosakuje do vody.Další závadu bílého kouře nemusí být zrovna prasklá hlava,ale nejprve bych překontroloval vstřiky,které když nekterý z nich je vadný tak to nespaluje naftu a ta jde ven přes výfuk v barve bílé.Proto je potřeba zvážit co nejdříve udělat.Já bych jak jsem psal udělal nastavení vstřiků na předepsané hodnoty znovu složil a zkusil motor natočit jak se chová.Když by nejevil zlepšení tak teprve bych pokračoval dále vylučovací metodou.Rád bych ještě věděl jestli je v motorové vaně olej smícháný s vodou což dělá šedou emulzi.
olej je normalni barvy, emulzi mi to nedela, tak se pustim do tech vstriku, je to mozny, znamej povedal ze mohou byt zalehle, dlouhe stani jim pry neprospiva... takze az dam do kupy vstriky budu teprv pokracovat s rozebiranim. Ten chladic je oddeleny, je zvlast pred vodnim.Je mozny ze by az tak chcala z vejfuku nafta??

Honza49
Příspěvky: 408
Registrován: sob úno 20, 2010 10:31 am
Bydliště: Kyjov

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#18 Nový příspěvek od Honza49 »

drak 09 píše:
Honza49 píše:
drak 09 píše:
dratek píše:JO,tak to se omlouvám ,celkem jsem ten popis nedocenil,dále psal že se voda nestrácí tak jsem tomu ne zcela obviklému nadpisu nevěnoval podrobný rozbor,omlouvám se ještě jednou a uznávám že v tomto případě je demontáž nutná.
Omlouvám se že sem Vás tím že se voda neztraci spletl.Ona se musí ztrácet,když je ve výfuku, jen v chladiči to nejde ani poznat.. změna hladiny byla fakt minimální.jedině že by to byl olej, ale na olej mi to přijde až moc málo mazlavé...
Tak je také možné,že část chladiče je také olejového čímž se chladí také olej a to může být příčinou,že voda je barvy oleje a to by znamenalo,že je kombinovaný chladič vadný, protože olej prosakuje do vody.Další závadu bílého kouře nemusí být zrovna prasklá hlava,ale nejprve bych překontroloval vstřiky,které když nekterý z nich je vadný tak to nespaluje naftu a ta jde ven přes výfuk v barve bílé.Proto je potřeba zvážit co nejdříve udělat.Já bych jak jsem psal udělal nastavení vstřiků na předepsané hodnoty znovu složil a zkusil motor natočit jak se chová.Když by nejevil zlepšení tak teprve bych pokračoval dále vylučovací metodou.Rád bych ještě věděl jestli je v motorové vaně olej smícháný s vodou což dělá šedou emulzi.
olej je normalni barvy, emulzi mi to nedela, tak se pustim do tech vstriku, je to mozny, znamej povedal ze mohou byt zalehle, dlouhe stani jim pry neprospiva... takze az dam do kupy vstriky budu teprv pokracovat s rozebiranim. Ten chladic je oddeleny, je zvlast pred vodnim.Je mozny ze by az tak chcala z vejfuku nafta??
Netlakuje to do vody,to znamená,aby v chladici to moc nedělalo bubliny ve vodě při chodu motoru.

dratek
Příspěvky: 329
Registrován: čtv bře 05, 2009 9:39 am

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#19 Nový příspěvek od dratek »

Můj obdobný případ-olej šel do vody-voda v chladičí byla mastná načernalá ale olej v motoru byl OK,BYLA TO MALÁ TRHLINKA V TĚSNĚNÍ POD HLAVOU,vše se ale odvíjí od stavu vody a oleje a podle toho se i postupuje,pokud je voda mastná a načernalá tak je zbytečné dělat vstřiky

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#20 Nový příspěvek od drak 09 »

Honza49 píše:
drak 09 píše:
Honza49 píše:
drak 09 píše:
dratek píše:JO,tak to se omlouvám ,celkem jsem ten popis nedocenil,dále psal že se voda nestrácí tak jsem tomu ne zcela obviklému nadpisu nevěnoval podrobný rozbor,omlouvám se ještě jednou a uznávám že v tomto případě je demontáž nutná.
Omlouvám se že sem Vás tím že se voda neztraci spletl.Ona se musí ztrácet,když je ve výfuku, jen v chladiči to nejde ani poznat.. změna hladiny byla fakt minimální.jedině že by to byl olej, ale na olej mi to přijde až moc málo mazlavé...
Tak je také možné,že část chladiče je také olejového čímž se chladí také olej a to může být příčinou,že voda je barvy oleje a to by znamenalo,že je kombinovaný chladič vadný, protože olej prosakuje do vody.Další závadu bílého kouře nemusí být zrovna prasklá hlava,ale nejprve bych překontroloval vstřiky,které když nekterý z nich je vadný tak to nespaluje naftu a ta jde ven přes výfuk v barve bílé.Proto je potřeba zvážit co nejdříve udělat.Já bych jak jsem psal udělal nastavení vstřiků na předepsané hodnoty znovu složil a zkusil motor natočit jak se chová.Když by nejevil zlepšení tak teprve bych pokračoval dále vylučovací metodou.Rád bych ještě věděl jestli je v motorové vaně olej smícháný s vodou což dělá šedou emulzi.
olej je normalni barvy, emulzi mi to nedela, tak se pustim do tech vstriku, je to mozny, znamej povedal ze mohou byt zalehle, dlouhe stani jim pry neprospiva... takze az dam do kupy vstriky budu teprv pokracovat s rozebiranim. Ten chladic je oddeleny, je zvlast pred vodnim.Je mozny ze by az tak chcala z vejfuku nafta??
Netlakuje to do vody,to znamená,aby v chladici to moc nedělalo bubliny ve vodě při chodu motoru.

pozoroval sem to, prvnich pet minut se hladina v chladici vlnila jen vibracema, po zahřátí to zažlo téct z chladice pres víčko ven, připisuju to zarostlému chladiči- po otevření termostatu to vlastne nedovede protlacit vsechen fridex chladicem a vyvera to z podvicka, to vicko neni moc tesne...

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#21 Nový příspěvek od drak 09 »

muže se stat že by z vejfuku vytejkala nespalena nafta?

Uživatelský avatar
Johny1490
Příspěvky: 2430
Registrován: stř srp 22, 2007 1:09 pm
Bydliště: UK

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#22 Nový příspěvek od Johny1490 »

Može ale to už by som skvor videl na rozštelovane čerpadlo.... Inak tie trisky určite skontroluj, pokial maš možnost ich dat nadstavit niekde na mašinu tak to tomu motoru len prospeje aj ked nebude v nich chyba...

Honza49
Příspěvky: 408
Registrován: sob úno 20, 2010 10:31 am
Bydliště: Kyjov

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#23 Nový příspěvek od Honza49 »

Pro drak 09:Jak to po zahřátí tlačí vodu víčkem chladiče(to ještě jednou překontroluj při zahřátí,nesmí při přidání plynu zesilovat tlak ve vodě)tak vypadá prasklá hlava motoru.Protože hlava když je ve stavu studeném tak trhlina je zavřítá a tlak tama neprojde,jenže když hlava se zahřeje trhlina s otevře a kompresní tlak přes ní jde do vody čímž vyhazuje vodu přes víčko chladiče.Až to znovu zkusíš napiš jak to dopadlo.

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#24 Nový příspěvek od drak 09 »

fakt diky moc ze to semnou resite, no zitra to nakopnu a po zahrati pridam plyn, pokud to potece vice, tak jeste pockam jak dopadnou trysky a hodim hlavu dolu.

dratek
Příspěvky: 329
Registrován: čtv bře 05, 2009 9:39 am

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#25 Nový příspěvek od dratek »

Než budeš hledat prasklinu v hlavě tak nejdřv hledej prasklinku v těsnění,tu bys měl vidět hned

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#26 Nový příspěvek od drak 09 »

toš sem to rozdělal, hlavu sem zatim nesundal.dole sou svody a ventilove viko, na prvni pohled tam byl jeden pruser. povolena kontramatka a vysroubovany sroub ktery tak neotevíralk ventil- ventilova vule tak 2 cm, samozřejmě ta tekutina šla jen z tohohle válce, ostatní byly suchý.je to hned ten první válec u chaldiče a ventil v poradi druhy od chladice. Je možny že to je cely kvuli němu? jestli je sací tak by to nenasávalo vzduch a plyvalo naftu ne?

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#27 Nový příspěvek od drak 09 »

nejsou tu o něm k dohledání nějaký informace, jak ty ventily seřídit?

Honza49
Příspěvky: 408
Registrován: sob úno 20, 2010 10:31 am
Bydliště: Kyjov

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#28 Nový příspěvek od Honza49 »

drak 09 píše:nejsou tu o něm k dohledání nějaký informace, jak ty ventily seřídit?
Seřiď ventily na sací 0,25 a výfuk 0,30 a bude to OK

dratek
Příspěvky: 329
Registrován: čtv bře 05, 2009 9:39 am

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#29 Nový příspěvek od dratek »

Pokud je ten ventyl bez pohybu(sebemenšího) a je to výfukový ventyl tak bych typnul že by tím pádem mohlo být podfouknuté těsnění protože stlačený vzduch-spaliny nemá kam uniknout tak si najde nejmenší odpor a pak to tlačí vodu ven z chladiče ale pokud je to sací tak to už nevím zdali by podtlak ve válci poškodil těsnění

drak 09
Příspěvky: 14
Registrován: stř led 19, 2011 5:32 pm

Re: bílej kouř + voda barvy oleje z výfuku nafťák

#30 Nový příspěvek od drak 09 »

dratek píše:Pokud je ten ventyl bez pohybu(sebemenšího) a je to výfukový ventyl tak bych typnul že by tím pádem mohlo být podfouknuté těsnění protože stlačený vzduch-spaliny nemá kam uniknout tak si najde nejmenší odpor a pak to tlačí vodu ven z chladiče ale pokud je to sací tak to už nevím zdali by podtlak ve válci poškodil těsnění
je to ventyl nad kterým neni dekompresní vačka to znamená asi výfukový....

Odpovědět

Zpět na „Motory“