Škoda Felicie nechce startovat
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- pumpa dyza
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv led 13, 2011 12:48 pm
- Bydliště: Bardejov Prešov
Re: Škoda Felicie nechce startovat
tak toto si zabyl
SOU,D...PO Multicar M22,Zetor 7011 z horneho Šariša, http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 36&t=61514
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)
- kenybz
- Příspěvky: 15216
- Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
- Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Felicie nechce startovat
haha
tož co už ti to jede anebo šels kůpit to nové auto ? :-)
tož co už ti to jede anebo šels kůpit to nové auto ? :-)
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
-
- Příspěvky: 4257
- Registrován: stř říj 22, 2008 6:54 pm
- Bydliště: cyklostezka
Re: Škoda Felicie nechce startovat
na favoritu me jednou pekne potrapila spatna kostra,uz sem malem nakupoval novy skrinky,startery a pak nak nahodou sme z baterky soupli kostru rovnou na starter a jel jak vrtulnik
sekalsemmalo-ten,co ho zasáhl za bouřky blesk ve dřezu na nádobí
- v2000m
- Příspěvky: 507
- Registrován: čtv lis 06, 2008 8:27 am
- Bydliště: Pelhřimovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Felicie nechce startovat
Auto stále stejné ( nové aní jiné jsem nekoupil) a startuje, zatim jsem s tím nic nedělal. Vypadá to asi na tu spinačku...
Re: Škoda Felicie nechce startovat
Nevím jestli to není pozdní rada, ale zkus se podívat na uhlíky, můžou být ubroušené a se špatným ložiskem občas startuje nebo taky ne.
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Škoda Felicie nechce startovat
Taky možná pozdní rada, ale :
předpokládám, že se jedná o klasický startér - ne převodový.
Otevři kapotu, sežeň pomocníka a zkus startovat. Pokud jenom cvaknou relátka a nic, tak pomocník praští s citem něčím tvrdým do starteru ( preferuji kolmý šťouch železnou tyčí shora někam ke konci starteru, před kryt uhlíků.Pokud nic, tak je třeba hledat podle předchozích rad.
Pokud to startuje ( vetšinou ano ), pak je příčinou krátký uhlík.
Tvrzení, že když startér nevysune, je špatná cívka, je chybné.Vysouvací cívka má dvě vinutí.
Obě se napájejí plusem přes spínačku, nebo relé.Ale jedno vinutí ( přidržovací ) má konec přímo na kostře.Je určeno k udržení pastorku ve věnci, když už se startér točí, ale samo ho nevysune.
K tomu se používá druhé vinutí, tzv. vysouvací, které získává kostru přes obvod starteru, tedy i přes uhlíky.A to když tu kostru nemá, tak se nestartuje. Tou ranou se startér otřese a to stačí, aby se uhlíky trochu pohnuly a dostanou kontakt - tedy pokud je dobře ukostřený motor.
( Ověřit lze propojením mínus pólu aku. a motoru na vhodném místě startovacím kabelem ).
Jeto složitější, ale dobře vymyšlené. V momentě,kdy se sepne silový spínač a kotva se začne točit, objeví se plus i na druhém konci vysouvací cívky. Tím se cívka vyřadí automaticky z obvodu a neodebírá žádný proud, takže nezvyšuje odběr s čím dál, tím menších akumulátorů.
Jestli to bylo moc teorie, tak se omlovám, ale snažil jsem se to maximálně zkrátit.No, asi se tak úplně nepovedlo.
předpokládám, že se jedná o klasický startér - ne převodový.
Otevři kapotu, sežeň pomocníka a zkus startovat. Pokud jenom cvaknou relátka a nic, tak pomocník praští s citem něčím tvrdým do starteru ( preferuji kolmý šťouch železnou tyčí shora někam ke konci starteru, před kryt uhlíků.Pokud nic, tak je třeba hledat podle předchozích rad.
Pokud to startuje ( vetšinou ano ), pak je příčinou krátký uhlík.
Tvrzení, že když startér nevysune, je špatná cívka, je chybné.Vysouvací cívka má dvě vinutí.
Obě se napájejí plusem přes spínačku, nebo relé.Ale jedno vinutí ( přidržovací ) má konec přímo na kostře.Je určeno k udržení pastorku ve věnci, když už se startér točí, ale samo ho nevysune.
K tomu se používá druhé vinutí, tzv. vysouvací, které získává kostru přes obvod starteru, tedy i přes uhlíky.A to když tu kostru nemá, tak se nestartuje. Tou ranou se startér otřese a to stačí, aby se uhlíky trochu pohnuly a dostanou kontakt - tedy pokud je dobře ukostřený motor.
( Ověřit lze propojením mínus pólu aku. a motoru na vhodném místě startovacím kabelem ).
Jeto složitější, ale dobře vymyšlené. V momentě,kdy se sepne silový spínač a kotva se začne točit, objeví se plus i na druhém konci vysouvací cívky. Tím se cívka vyřadí automaticky z obvodu a neodebírá žádný proud, takže nezvyšuje odběr s čím dál, tím menších akumulátorů.
Jestli to bylo moc teorie, tak se omlovám, ale snažil jsem se to maximálně zkrátit.No, asi se tak úplně nepovedlo.