Kompresor Liaz - mazání

navijáky, závěsy, čepy, řízení, 3bodový závěs, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Petr Matula
Příspěvky: 1920
Registrován: ned črc 08, 2007 7:13 pm
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Kompresor Liaz - mazání

#1 Nový příspěvek od Petr Matula »

mam takovy maly problem sehnal jsem si kompresor s lijany. chcu si s neho udelat kompresor na domaci pouziti. akorat resim mazani. na aute je tlakem oleja a prej kdyz ho nekdo dela na doma tak provrta ojnicu tak aby to bylo mazane rostrikem. o dve kulickove loziska strach nemam ale horsi bude taklika a ojnice. jo a jeste kolik potacek ma kompresor zhruba na volnobezne otacky motoru?
dik za pomoc

Uživatelský avatar
CBS
Příspěvky: 2351
Registrován: pon úno 16, 2009 1:37 pm
Bydliště: Levice

Re: kompresor liaz

#2 Nový příspěvek od CBS »

kompresor má asi rovnaké otáčky ako vstrek. čerpadlo čiže nejakých 300. Bratranec mazanie rieši po svojom, použil prsia z MB, použil origo olejové čerpadlo a hnať ho bude remenicou zo vstupu na rozdelovač. On má však nejaký uzavretý kompresor.

Lubka
Příspěvky: 53
Registrován: stř lis 04, 2009 8:01 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: kompresor liaz

#3 Nový příspěvek od Lubka »

Mám kompresor z Lizy postavenej už deset let a mazaní jsem vyřešil navrtáním ojnice a šálku, v šálku jsem udělal mazací drážku přes vyvrtanou díru vše ostatní je mazáno roztřikem. Na spodek jsem udělal vanu a nezapomeň na pořádné odvětrání skříně a chlazení hlavy. Otáčky mám 1420 za min.

Uživatelský avatar
Petr Matula
Příspěvky: 1920
Registrován: ned črc 08, 2007 7:13 pm
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: kompresor liaz

#4 Nový příspěvek od Petr Matula »

vyborne tak nejak sa do toho mosim pustit. uz mam sehnanu aj nadrz :)

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompresor Liaz - mazání

#5 Nový příspěvek od exot »

Mam tenhle komprsor nijak neupraveny tock asi1200 uz m a za sebou min 50 h provozu vse je ok takze netreba resit tlakove mazani nebo navrtani ojnic staci mazaji rozstrikem!Spis bych resil poradne chlazeni!!
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Odpovědět

Zpět na „Mechanika“