jo je to tam u viltru.je tam ještì jedno èidlo.u toho automatického sytièe.a to nevím co je a jak to zapojit.je to na hlavì.
to zapojení toho altíku a toho oleje, taky jsem si to tak myslel.díky aspon jsem se ujistil.
motor máme 2,3D sierru.
no kdyz je to nafta tak to nema zadnej sytic ... ne.. nemyslis ventil na cerpadle... nebo neco jineho... ja ten motor nevidel.. tak nevim co tam je.. ale ridici jednotku to jeste zadnou nema... ne.. aspon myslim...jen nejakej casovac pro zhaveni... mozna
zkus je promìøit ohmmetrem.
To ktere bude rozpojené nebo na kostru by mohlo byt na rele ktere spina vrtulu chladièe, ale nikdy jsem ten motor nevidìl takže bez záruky
to ktere ma odpor umìrny teplotì asi pude na teplomìr
na vrtuli to nebude je tam na klice a ta se toèí stále.jede to i bez toho takže asi nic dùležitého.jen jsemchtìlvìdìt ze zajímavosti co to je.
Do rozdìlávání se mi moc nechce, vím jak to dopadá když staré vìci nejdou povolit.
tak cidlo tlaku oleje bych rekl ze je spravne.. spinac nafty taky a to oznacene nevim co je... predvstrik to jo ale tam byva lano... bych rekl .. ne snimac a to lano co tam vede to je co... od toho tretiho cidla... neni to pa spinac na nejakou kontrolku....a teplota pisou ze je nekde u pumpy vepredu..... tak to treti teda nevim....
no a kam to vede .. ja bych rekl ze regulace predvstriku je na cerpadle...nebo to tam je nejak propojene.... ale nechci se hadat neznam ten motor.. jestli je to takhle tak to cidlo s tim bude nejak souviset... neni to jen spinac na kontrolku....
tak prý je to teplotní èidlo na žhavení.to èidlo udává jak dlouho se má žhavit.a potom rozepne relé.já mám žhavení udìlané napøímo takže to nepotøebuji.