ja osobne bych ty klouby svaril proti sobe, cili ten jeden bych otocil o 90° nevim proc, ale melo by to byt do krizePavel M461 píše:jasnì se rozhoduju mezi
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq3pMwJJ
http://www.postimage.org/image.php?v=aV3Z2MCJ
spoj mezi nápravou a pøevodovkou
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- Pavel M461
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:55 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Jasnì.. ale bejt tebou bych tam nechal aspoò nìjakou axiální vùli.. radiální v pohodì shltnou ložiska, ale axiální... to vše prozradí èas... jsem zvìdavej jak to dopadne... poøád nemùžu sehnat motor s pøevodovkou , teda nìkdo mi nabízel 2,5(nevim jestli D nebo TDi) ale to je moc velký... 1,6D tam úplnì staèíJiøin píše:Souhlasim s Pavlem, ze by mel byt motor az za predni napravou. Bohuzel je toto reseni v nevyhode pri reseni problemu uspory mista. Ja s tim samozrejme take zapasim Nakonec jsem se rozhodl spojit zadni diferencial s rozvodovou prevodovkou napevno. (co to bude delat ukaze cas )
vyhody: uspora mista znacna
nevyhody: je potreba zachovat osovou soumernost
Na rozdil od Pavla mam ale dvacetipalcove kola, proto muzu mit prevodovku niz .......
Když tì všechno zradilo, ...... .
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
- Pavel M461
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv črc 05, 2007 11:55 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Tak variantachavier píše:ja osobne bych ty klouby svaril proti sobe, cili ten jeden bych otocil o 90° nevim proc, ale melo by to byt do krizePavel M461 píše:jasnì se rozhoduju mezi
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq3pMwJJ
http://www.postimage.org/image.php?v=aV3Z2MCJ
http://www.postimage.org/image.php?v=aV3Z2MCJ
to vyhrála, už se pracuje na realizaci, axiální vùle bude povolená v unašeèi na vývod do zadní nápravy (v origu jak je tam ta brzda)
Když tì všechno zradilo, ...... .
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D
Pomùže ti K L A D I V O !!!!! :-D