A ještì jednou ORBITROL

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
bertik
Příspěvky: 14
Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

A ještì jednou ORBITROL

#1 Nový příspěvek od bertik »

Prosím o radu.Nevíte prosím nìkdo jak zapojit tento ORBITROL,to oznaèení mi nic neøíka.Jinak nevím také jestli je v nìm už zabudovaný pøepouštìcí ventil kvuli pøetlaku v systému a celkovì parametry jsem z toho také nevyèetl..Díky,jinak se omlouvám za tu velikost fotek, nechal jsem to aby byly znát detaily.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek]

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1404
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#2 Nový příspěvek od Pepino »

rekle bych:
P-vyvod na pravou stranu
L-vyvod na levou
T- privod tlaku
R-vracecka.. 8)
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

Uživatelský avatar
lukpfe
Příspěvky: 301
Registrován: ned črc 29, 2007 5:08 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#3 Nový příspěvek od lukpfe »

Myslim, že správnì je takhle:
L- vlevo (left)
R- vpravo (right)
P - pøívod tlak oleje (pumpe)
T - odpad (trash)

Z toho pøebarvenýho štítku vyèteš akorát tak výr. èíslo. Zkus ho opatrnì oškrábat nebo umít acetonem
Pozor, pokud zamìníš pøívod s odpadem, mùžeš poškodit tesnìní høídele.
Dopøedu to se to jezdí, ale nìkam zacouvat, to už chce holt fištróna!

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1404
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#4 Nový příspěvek od Pepino »

lukpfe píše:Myslim, že správnì je takhle:
L- vlevo (left)
R- vpravo (right)
P - pøívod tlak oleje (pumpe)
T - odpad (trash)

Z toho pøebarvenýho štítku vyèteš akorát tak výr. èíslo. Zkus ho opatrnì oškrábat nebo umít acetonem
Pozor, pokud zamìníš pøívod s odpadem, mùžeš poškodit tesnìní høídele.
to je fakt... ja poranu jeste spal tak mne to moc nemyslelo...
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

Uživatelský avatar
bertik
Příspěvky: 14
Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#5 Nový příspěvek od bertik »

Díky,to by šlo, ještì zjistit jestli tam musím napasovat nìjaký externí pøepouštìcí ventil a hurá na to.

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1404
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#6 Nový příspěvek od Pepino »

bertik píše:Díky,to by šlo, ještì zjistit jestli tam musím napasovat nìjaký externí pøepouštìcí ventil a hurá na to.
na co ventil ? v tom rizeni uz bude.. 8)
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

PA
Příspěvky: 651
Registrován: čtv zář 06, 2007 10:53 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#7 Nový příspěvek od PA »

Obrázek
ventil prepousteci (anglicky oznaceny jako odlehcovaci) tam sice bude ,ale asi nebude vhodny jako provozni. napriklad v tomhle podobnym je v miste sipky a dodavaj to ve verzi 90,150,175 at.
i kdyby mel treba jen 90 ,tak podle toho co tam bude za cerpadlo ,prevod,a motor ho to muze na nizkych otackach na dorazu rizeni zastavit.
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1404
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#8 Nový příspěvek od Pepino »

ono je zase fakt ze propoustak byva v cerpadlech, teda v tech co jsou urceny na rizeni treba jako mam ja.. 8)
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

Uživatelský avatar
bertik
Příspěvky: 14
Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#9 Nový příspěvek od bertik »

Mám tam 10 èerpadlo s nìjaké bulharské káry a tam urèitì nic takového není.Je fakt,že tam asi budu muset nìjaký pøepouštìcí vetil dát.Mám strach spíš z toho abych øeknìme,že tam bude tlak 175at neohnul nìco na tom zbytku øízení co tam zùstane.Nevím to jistì,ale myslím si,že by v tom okruhu øízení mohlo staèit tak max.50at.Šak je to lehouèká náprava.Jaký na to máte názor.

PA
Příspěvky: 651
Registrován: čtv zář 06, 2007 10:53 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#10 Nový příspěvek od PA »

muj nazor je ten ,ze jediny co se da jednoduse zjistit je sila na valci. ta ti ale nic nepovi. musis to porovnavat s hotovyma strojema a rozumne se rozhodnout. taky co sezenes za prepoustak. [existujou treba nastavitelny,mam asi 30az250at]. vic nez 80 at by asi bylo zbytecny.
zeptej se Jana pro orientaci co se pouziva za tlaky v rizeni.
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.

Uživatelský avatar
Skalda
Příspěvky: 464
Registrován: čtv črc 05, 2007 9:25 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

.

#11 Nový příspěvek od Skalda »

Tøeba z ostruvka co mam ja tak tam je tlak povolený max 90 atmosfér.
Až øeknu krleš, tak to vemem šturmem. Krlééééééééééš...............

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1404
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#12 Nový příspěvek od Pepino »

bertik píše:Mám tam 10 èerpadlo s nìjaké bulharské káry a tam urèitì nic takového není.Je fakt,že tam asi budu muset nìjaký pøepouštìcí vetil dát.Mám strach spíš z toho abych øeknìme,že tam bude tlak 175at neohnul nìco na tom zbytku øízení co tam zùstane.Nevím to jistì,ale myslím si,že by v tom okruhu øízení mohlo staèit tak max.50at.Šak je to lehouèká náprava.Jaký na to máte názor.
strejc dela hydrauliku a rika na rizeni staci maximalne 80 atm...
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

Uživatelský avatar
frgal
Příspěvky: 577
Registrován: úte lis 20, 2007 11:47 pm
Bydliště: Valašsko - u Vsetína

#13 Nový příspěvek od frgal »

Mám podobný orbitrol a na pøívodu už nìjaký ventil je, ale jaký? :-/
Obrázek

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4633
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

#14 Nový příspěvek od bastardtraktor »

frgal píše:Mám podobný orbitrol a na pøívodu už nìjaký ventil je, ale jaký? :-/
Obrázek
Tak to tady študuju v nìmecký literatuøe co jsem sehnal k Danfoss øízení co mám ve Valtøe.
Doufam, že jsem to pochopil dobøe
A ten ventil ve vstupu o kterým mluvíš je ventilek, který omezuje tlak na tlak pøípustný pro vstuup do øízení. Protože jinde v systému jsou i tlaky vyšší.
Používá se to ve strojích, kde není více, než jedno èerpadlo pro všechno - tedy napøíklad pro ramena, nakladaè i pro øízení. Ale oøívod oleje z èerpadla jde nejdøívì pøez prioritní ventil, který urèuje prioritu pro øízení.
Další omezujíci ventil je v tom prioritním nentilu a ten chrání ostatní hydrauliku.

Das von der Pumpe geförderte Öl wird über ein Prioritätsventil Typ OLS 120 oder OLS
160 geleitet, wobei der Lenkung Priorität gegeben wird.
Das eingebaute Pilot-Druckbegrenzungsventil im OSPC LS schützt den Lenkungskreis.
Das im Sauer-Danfoss Proportionalventil PVG 32 eingebaute Pilot-Druckbegrenzungsventil
schützt den Arbeitshydraulikkreis.


V tý Valtøe je prozmìnu to, že èerpadlo je pohánìno elektromotorem a ten se sepne jen kdyø se hýbe volantem - nako nìjakými pákami - jinak nebìží.

Více o tom zde - toto téma s ventilkem na vstupu napø na stanì 47 zde
http://www.sauer-danfoss.de/pdf/produkt ... 0_2005.pdf
Stahuje se to dýl, má to 5,5 mega !!!

JE TAM ØADA UŽITEÈNÝCH INFORMACÍ

mam tam øízení OSPC 160 LS a asi ten spínaè pro èerpadlo ve volantì.
Obrázek
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
frgal
Příspěvky: 577
Registrován: úte lis 20, 2007 11:47 pm
Bydliště: Valašsko - u Vsetína

#15 Nový příspěvek od frgal »

Dík, zase jsem o nìco chytøejší. To moje je Danfoss A200.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“