A ještì jednou ORBITROL
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- bertik
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
A ještì jednou ORBITROL
Prosím o radu.Nevíte prosím nìkdo jak zapojit tento ORBITROL,to oznaèení mi nic neøíka.Jinak nevím také jestli je v nìm už zabudovaný pøepouštìcí ventil kvuli pøetlaku v systému a celkovì parametry jsem z toho také nevyèetl..Díky,jinak se omlouvám za tu velikost fotek, nechal jsem to aby byly znát detaily.
]
]
- lukpfe
- Příspěvky: 301
- Registrován: ned črc 29, 2007 5:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Myslim, že správnì je takhle:
L- vlevo (left)
R- vpravo (right)
P - pøívod tlak oleje (pumpe)
T - odpad (trash)
Z toho pøebarvenýho štítku vyèteš akorát tak výr. èíslo. Zkus ho opatrnì oškrábat nebo umít acetonem
Pozor, pokud zamìníš pøívod s odpadem, mùžeš poškodit tesnìní høídele.
L- vlevo (left)
R- vpravo (right)
P - pøívod tlak oleje (pumpe)
T - odpad (trash)
Z toho pøebarvenýho štítku vyèteš akorát tak výr. èíslo. Zkus ho opatrnì oškrábat nebo umít acetonem
Pozor, pokud zamìníš pøívod s odpadem, mùžeš poškodit tesnìní høídele.
Dopøedu to se to jezdí, ale nìkam zacouvat, to už chce holt fištróna!
- Pepino
- Příspěvky: 1404
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
to je fakt... ja poranu jeste spal tak mne to moc nemyslelo...lukpfe píše:Myslim, že správnì je takhle:
L- vlevo (left)
R- vpravo (right)
P - pøívod tlak oleje (pumpe)
T - odpad (trash)
Z toho pøebarvenýho štítku vyèteš akorát tak výr. èíslo. Zkus ho opatrnì oškrábat nebo umít acetonem
Pozor, pokud zamìníš pøívod s odpadem, mùžeš poškodit tesnìní høídele.
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
- Pepino
- Příspěvky: 1404
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
na co ventil ? v tom rizeni uz bude..bertik píše:Díky,to by šlo, ještì zjistit jestli tam musím napasovat nìjaký externí pøepouštìcí ventil a hurá na to.
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
ventil prepousteci (anglicky oznaceny jako odlehcovaci) tam sice bude ,ale asi nebude vhodny jako provozni. napriklad v tomhle podobnym je v miste sipky a dodavaj to ve verzi 90,150,175 at.
i kdyby mel treba jen 90 ,tak podle toho co tam bude za cerpadlo ,prevod,a motor ho to muze na nizkych otackach na dorazu rizeni zastavit.
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.
- Pepino
- Příspěvky: 1404
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
ono je zase fakt ze propoustak byva v cerpadlech, teda v tech co jsou urceny na rizeni treba jako mam ja..
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
- bertik
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát črc 13, 2007 10:12 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Mám tam 10 èerpadlo s nìjaké bulharské káry a tam urèitì nic takového není.Je fakt,že tam asi budu muset nìjaký pøepouštìcí vetil dát.Mám strach spíš z toho abych øeknìme,že tam bude tlak 175at neohnul nìco na tom zbytku øízení co tam zùstane.Nevím to jistì,ale myslím si,že by v tom okruhu øízení mohlo staèit tak max.50at.Šak je to lehouèká náprava.Jaký na to máte názor.
muj nazor je ten ,ze jediny co se da jednoduse zjistit je sila na valci. ta ti ale nic nepovi. musis to porovnavat s hotovyma strojema a rozumne se rozhodnout. taky co sezenes za prepoustak. [existujou treba nastavitelny,mam asi 30az250at]. vic nez 80 at by asi bylo zbytecny.
zeptej se Jana pro orientaci co se pouziva za tlaky v rizeni.
zeptej se Jana pro orientaci co se pouziva za tlaky v rizeni.
Na mě se nemusí řvát , mě to stačí říct 16x.
- Pepino
- Příspěvky: 1404
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
strejc dela hydrauliku a rika na rizeni staci maximalne 80 atm...bertik píše:Mám tam 10 èerpadlo s nìjaké bulharské káry a tam urèitì nic takového není.Je fakt,že tam asi budu muset nìjaký pøepouštìcí vetil dát.Mám strach spíš z toho abych øeknìme,že tam bude tlak 175at neohnul nìco na tom zbytku øízení co tam zùstane.Nevím to jistì,ale myslím si,že by v tom okruhu øízení mohlo staèit tak max.50at.Šak je to lehouèká náprava.Jaký na to máte názor.
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4633
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Tak to tady študuju v nìmecký literatuøe co jsem sehnal k Danfoss øízení co mám ve Valtøe.
Doufam, že jsem to pochopil dobøe
A ten ventil ve vstupu o kterým mluvíš je ventilek, který omezuje tlak na tlak pøípustný pro vstuup do øízení. Protože jinde v systému jsou i tlaky vyšší.
Používá se to ve strojích, kde není více, než jedno èerpadlo pro všechno - tedy napøíklad pro ramena, nakladaè i pro øízení. Ale oøívod oleje z èerpadla jde nejdøívì pøez prioritní ventil, který urèuje prioritu pro øízení.
Další omezujíci ventil je v tom prioritním nentilu a ten chrání ostatní hydrauliku.
Das von der Pumpe geförderte Öl wird über ein Prioritätsventil Typ OLS 120 oder OLS
160 geleitet, wobei der Lenkung Priorität gegeben wird.
Das eingebaute Pilot-Druckbegrenzungsventil im OSPC LS schützt den Lenkungskreis.
Das im Sauer-Danfoss Proportionalventil PVG 32 eingebaute Pilot-Druckbegrenzungsventil
schützt den Arbeitshydraulikkreis.
V tý Valtøe je prozmìnu to, že èerpadlo je pohánìno elektromotorem a ten se sepne jen kdyø se hýbe volantem - nako nìjakými pákami - jinak nebìží.
Více o tom zde - toto téma s ventilkem na vstupu napø na stanì 47 zde
http://www.sauer-danfoss.de/pdf/produkt ... 0_2005.pdf
Stahuje se to dýl, má to 5,5 mega !!!
JE TAM ØADA UŽITEÈNÝCH INFORMACÍ
mam tam øízení OSPC 160 LS a asi ten spínaè pro èerpadlo ve volantì.
ooooooooooooo