Olejová vana Favorit - úprava

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Jirí Gregor
Příspěvky: 1
Registrován: pát led 22, 2010 7:38 pm

Olejová vana Favorit - úprava

#1 Nový příspěvek od Jirí Gregor »

Pomoc :help: Dávám do malotraktoru motor z Favorita ale vadí mi tam olejova vana.Co se stane když jí sundám a nahradím rovným plechem
Naposledy upravil(a) rezis dne čtv úno 25, 2010 11:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Nevhodný název

Uživatelský avatar
Daddy
Příspěvky: 6458
Registrován: úte čer 09, 2009 7:46 am
Bydliště: Hradec Králové

Re: Pomoc

#2 Nový příspěvek od Daddy »

Pravděpodobně tam na Tebe po sundání vany vykoukne sací koš na olej a částečně i klikovka, takže asi jen tak jednoduše to řešit nepůjde. Určitě bych nejdříve přemýšlel, jestli nejde něco udělat s rámem. Do motoru bych nazasahoval. Ale přiznám se, že zrovna tento motor jsem nikdy neměl možnost rozebrat.

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc

#3 Nový příspěvek od Terablick »

Jistě že tam je koš a klikovka kouká do té nižší části taky. Ta hlubší část se dá odstranit tím, že z motoru uděláš tzv "suchou skríň" (pak může motor dokonce stát kolmo), ale nejde to jen tak, že se uřeže vana a koš. Je to celkem složité ;-). Návody se dají najít na netu. Používalo se to pro starší závodní Škodovky.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Pepino
Příspěvky: 1404
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc

#4 Nový příspěvek od Pepino »

no a ono to po pravde neni ani zrovna mo levny reseni.. i kdyz v tomhle pripade by to slo vyresit asi jinak a levneji.. 8)
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..

suim
Příspěvky: 16
Registrován: ned zář 19, 2010 6:51 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Olejová vana Favorit - úprava

#5 Nový příspěvek od suim »

ahoj, řešim přesně opečnej problém... chtěl bych tu vanu zvětšit a předělat tak aby to s tim motorem zvládalo i větší stoupání nebo náklony a to i delší dobu...motor mám z favorita a je v rámu danej podélně...místo pod motorem mám... nevíte někdo o nějakém návodu? díky honza

pech.
Příspěvky: 585
Registrován: pát říj 24, 2008 7:22 am

Re: Olejová vana Favorit - úprava

#6 Nový příspěvek od pech. »

měl jsem stejný problém při zástavbě motoru 120 (podobný) do traktoru.

raději jsem předělal uchycení přední nápravy, abych tam vanu dostal, do vany jsem nezasahoval, jednak to není tak jednoduchá součást (spády pro stékání oleje, přepáčky priti odlévání apod.) druhak je zásobníkem oleje, a za třetí má podíl na chlazení oleje.....


viewtopic.php?f=20&t=20746

romek84
Příspěvky: 16
Registrován: úte říj 12, 2010 8:46 pm

Re: Olejová vana Favorit - úprava

#7 Nový příspěvek od romek84 »

Přesně tak, olejova vana má určitý objem na olej - když ji nahradíš nějakým plechem (nebavme se o sacím koši), tak olejová pumpa ti ten olej nasaje a šplíchne nahoru, ale než ten olej steče zpátky dolů, tak dole už žádný nebude... :tyty:

Odpovědět

Zpět na „Motory“