Jawa Pionýr - diskuze

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
adam125
Příspěvky: 788
Registrován: úte říj 21, 2008 5:01 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesouosost rozet na jawě

#106 Nový příspěvek od adam125 »

Na rozetu to chce novy věnec, vždyť je vidět jak ten novy řetěz nechce sednou mezi zuby.
Však to nějak porovnej, pak se to natře a bude jako nove.

Uživatelský avatar
Standam
Příspěvky: 658
Registrován: stř říj 22, 2008 7:35 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Nesouosost rozet na jawě

#107 Nový příspěvek od Standam »

Zdravím, věnec ještě není zas tak opotřebovaný, aby se musel měnit, udělej ještě fotku celého rámu zezadu shora, aby bylo vidět podélnou souosost rámu a zadní vidlice, ale nejdříve to nastav do co největší vůle. Nejsem si stoprocentně jistý, jestli je ta zadní rozeta originál na "pařeza", neměla 555 pohon tachometru z předního kola? Standa.

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5476
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: Nesouosost rozet na jawě

#108 Nový příspěvek od staník »

Pionýr nemněl žádný pohon tachmetru od předního kola.Pařez tacho nemněl (JAWA 550),jednosic(JAWA 555) to má jak na obrázku je vidět a dvojsic(JAWA 20,21,23) to má podobný jen ten hliníkovej kryt převodu drží šponovák a brání mu v protočení kolem osy.Je potřeba tu fotku svrchu jak psal jmenovec a skouknout jak sedí ty věci kolem převodu tacho a jak sedí kolečko na motoru ale to je málo pravděpodobná závada.Spíš opravdu ten novej řetěz není tak vychozenej a nechce kopírovat tu nesouosost.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

mirek4x
Příspěvky: 521
Registrován: úte říj 21, 2008 8:51 pm

Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#109 Nový příspěvek od mirek4x »

Dobrý den, četl jsem někde na internetu že se dá použít na jawu 20 na original sání karburátor walbro (dif. 22) z motorové pily a má to o dost větší výkon, nemáte někdo stímto zkušenosti, nebo neznáte i nějaký jiný karburátor který by pasoval bez ůpravy na pionýra?

Uživatelský avatar
pilčikbs
Příspěvky: 332
Registrován: pát říj 12, 2007 6:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#110 Nový příspěvek od pilčikbs »

nuz hej ale nic moc necakaj ked nemas otacky vykon nic moc radsej nespekuluj vypal vyfuk do cista vylesty sanie to kolienko za karburatorom daj prietokovy palivovy filter nove ramienko sviecku bosch a je ! ja mam pioniera a fakci jak dabel a keby aj chces prerobit na bezkontaktove zapalovanie napr z krovinorezu motor nieje na to postaveny !!! na vysoky zdvih a male vrtanie na otacky potrebujes opak welke wrtanie a maly zdvich :friends:
co nejde klucom to ide autogenom !!

moj svet je les, lesna vyroba

Uživatelský avatar
Standam
Příspěvky: 658
Registrován: stř říj 22, 2008 7:35 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#111 Nový příspěvek od Standam »

Zdravím, já jsem napasoval karbec z motorovky na babetu, protože motor je poměrně moderní konstrukce, jenom to chce rozšířit do stran výfukový kanál a právě vyměnit karburátor, ale pozor, karburátor potřebuje spojit hadičkou s prostorem klikové skříně aby správně dávkoval palivo. Potom se dá přesně nastavit bohatost a motor jede jako ďábel, mám pouze origo výfuk, jenom trošku provrtané ty trubičky, ale kdyby se chtěl někdo zabývat laděním, určitě by to jelo ještě víc. Standa.

Kubo
Příspěvky: 219
Registrován: pát říj 24, 2008 1:19 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#112 Nový příspěvek od Kubo »

No ja mam tiez pekaca, uz na nom nejazdim, ale po vybruse, podbrusil som hlavu, pretryskoval karburator, namiesto origo vzduchoveho filtra isla siska. A toci 11 500 ot/min. Na taky stary stroj podla mna dost.

Uživatelský avatar
pilčikbs
Příspěvky: 332
Registrován: pát říj 12, 2007 6:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#113 Nový příspěvek od pilčikbs »

to je nejaka blbost ak je to pionier z ramienkovim zapalovanim nieje boha ze to bude tocit tolko !!!! ramienko uz ma dost pri 6500 ot :vztek: musis mat bezkontakt alebo chyba v medzikuse :smich:
co nejde klucom to ide autogenom !!

moj svet je les, lesna vyroba

Kubo
Příspěvky: 219
Registrován: pát říj 24, 2008 1:19 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#114 Nový příspěvek od Kubo »

Ty pises ze blbost. Prepac, ale to ze ty nemas taku vedomost neznamena ze to je automaticky nemozne. Vsetko sa da, len treba vediet jak na to. Zapalovanie klasicka platinka, otackomer Stihl za 9 litrov, meria do 19 500 ot/min takze si myslim ze blbeho pioniera namera tiez. Tolko z mojej strany.

Uživatelský avatar
radas
Příspěvky: 3191
Registrován: ned úno 03, 2008 7:35 pm
Bydliště: Orlová

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#115 Nový příspěvek od radas »

kdysi jsem se v nich taky vrtal. kámen úrazu byly ložiska klikovky - po razantnější úpravě hlava , pístní skupina - :-/ šly za chvíli do háje.

Uživatelský avatar
pilčikbs
Příspěvky: 332
Registrován: pát říj 12, 2007 6:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#116 Nový příspěvek od pilčikbs »

presne ten motor nieje na to postaveny :vztek:
co nejde klucom to ide autogenom !!

moj svet je les, lesna vyroba

Uživatelský avatar
radas
Příspěvky: 3191
Registrován: ned úno 03, 2008 7:35 pm
Bydliště: Orlová

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#117 Nový příspěvek od radas »

spíš by mě zajímalo kam na něm kdo dojel. já z Orlové ve dvou lidech 14 denní výlet po Slovensku Roháče Tatry Spiš Banská Štiavnica pak na Hodonín a domů. v podstatě bez poruch myslím jeden defekt, urvané lanko brzdy, a jednou nám někdo šlohnul fajfku ze svíčky. dodnes na to s kolegou vzpomínáme :)

Uživatelský avatar
pilčikbs
Příspěvky: 332
Registrován: pát říj 12, 2007 6:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#118 Nový příspěvek od pilčikbs »

nechcem sa hadat ale newerim tomu ze to bude tocit viac ako 11 000 ot za minutu original z ramienkom mechanicke zapalovanie to nedokazeee!!! ak ano chcem to vidiet na vlastne oci a na to bi som sa rad dosiel pozret :friends: nehadam sa ale moje wedomosty a skusenie z praxe do 6500 potom mechanika nestiha :-/
co nejde klucom to ide autogenom !!

moj svet je les, lesna vyroba

Uživatelský avatar
winch
Příspěvky: 2210
Registrován: stř bře 11, 2009 12:08 am
Bydliště: Pov. Bystrica

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#119 Nový příspěvek od winch »

11000 :shock: :nene: :pohlavek: :321: Ked sa ešte vyrábali som tam chodil minimálne raz týždenne,a priamo na vývoji pracoval kamošov otec.Občas odtial prepašoval nejaký upravený motor, mali sme najrýchlejčích PINCKOV široko - daleko ale také ot.určite nedosahovali.
Starý, dobrý je to stroj, som rád že mám traktor môj.

Uživatelský avatar
pilčikbs
Příspěvky: 332
Registrován: pát říj 12, 2007 6:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Jawa 20 pionýr s karburátorem walbro

#120 Nový příspěvek od pilčikbs »

jo 11 000 newerim tomu husqvarna 268 toci 13 500 podla knizky a to ma vrtanie 50 a zdvich 34 je to tzv. podstvorcovy motor vhodny na otakcky pionier od oka alebo pre priklad newem presne ma vrtanie pr : 34 zdvich 50 to je nadstvorcovy motor nevhodny do otacok musi to mat svoju suvist a bez -bezkontaktoveho zapalovania to nieje dosiahnut ak sa to niekomu podary na ramienkovom zapalovany ten snad vynajde aj perpentumobile :obchod: :vysmech: :vysmech:
co nejde klucom to ide autogenom !!

moj svet je les, lesna vyroba

Odpovědět

Zpět na „Auto Moto koutek“