Moja rečMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
3001-výkon
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
Jasně. Není důvod je nepoužít . Jen prostě doplnit mezi motor a převodovku V3S ještě redukční převod z důvodu jak rychlosti tak síly stroje
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: 3001-výkon
Som rád že netrepem do vetra.FERO 873 píše:Moja rečMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
Ty nie ale pár ich tu jeMako4991 píše:Som rád že netrepem do vetra.FERO 873 píše:Moja rečMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
Ty nie ale pár ich tu jeMako4991 píše:Som rád že netrepem do vetra.FERO 873 píše:Moja rečMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: 3001-výkon
No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
Dobre už bolo
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: 3001-výkon
Perpetum Mobile to nieje ale je to sravene napraviV3S rozvod cize redukcnu skryn pouzil z V3S tak ako ma pouzite Rendy vo Feniksovi bez vetrieskovej rychlostky motor a rychlosku dal z poklajna.mne sa to celkom paci taha za tym 4 pluhy celkom slusne ,akurat chyba tomu navijak, a ine gumy trocha sirsie ako ma V3SMako4991 píše:Odkiaľ si? Na to sa chcem prisť pozrieť ako vyzerá prevodovka s viac ako 100% účinnosťou.To bude nejaké Perpetum Mobile.fabikmiroslav píše:Nieco take aspon u nas to tak maju porobene a je to celkom slusneMako4991 píše:Podľa toho čo píšeš by tam mal dať prevodovku čo zvyšuje výkon motora.
Dobre už bolo
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: 3001-výkon
Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3sMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
Dobre už bolo
- Lars
- Příspěvky: 1095
- Registrován: úte črc 03, 2007 10:58 pm
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
tak zrovna z robura bych to tam nedaval. ma velký skok mezi 1 a 2. a byt je to 5 kvalt, tak defacto jen 4 kvalt, protože do kopce s nákladem se bude blbě řadit z 1 na 2. ten robur má jedinou výhodu, že existuje mezikus na motory zetor (tzn, že nemusíš dělat mezikus na spojení převodovky a motoru). nevím co tady řešíte. ten 30tkový motor ti bude bohatě stačit!!!! jde jen o to, že se silnějším motorem (třeba rendyho 69) můžeš jet do kopce s naloženou vlečkou třeba na trojku, kdežto u té 30tky pojedeš na dvojku. to je vše. a ta 30tka má skvělou spotřebu. rozhodně bych se toho nebál. vejdová převodovka má výhodu, že už je v kupě s "rozvodovkou". pokud s ní máš zkušenosti, tak ti nebude vadit, že nemá synchrony. jinak dobrá volba je převodovka avie 5kval a přídavná z vejdy. spousta lidí to tady tak má.fabikmiroslav píše:Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3sMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
kurva už dvakrát jsem to uřizl a furt je to krátký!!!!!
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
Už ma nebavilo čítať tie hlúposti o slze alebo vyrobe prevodovky pred V3Skovú prevodovkuLars píše:tak zrovna z robura bych to tam nedaval. ma velký skok mezi 1 a 2. a byt je to 5 kvalt, tak defacto jen 4 kvalt, protože do kopce s nákladem se bude blbě řadit z 1 na 2. ten robur má jedinou výhodu, že existuje mezikus na motory zetor (tzn, že nemusíš dělat mezikus na spojení převodovky a motoru). nevím co tady řešíte. ten 30tkový motor ti bude bohatě stačit!!!! jde jen o to, že se silnějším motorem (třeba rendyho 69) můžeš jet do kopce s naloženou vlečkou třeba na trojku, kdežto u té 30tky pojedeš na dvojku. to je vše. a ta 30tka má skvělou spotřebu. rozhodně bych se toho nebál. vejdová převodovka má výhodu, že už je v kupě s "rozvodovkou". pokud s ní máš zkušenosti, tak ti nebude vadit, že nemá synchrony. jinak dobrá volba je převodovka avie 5kval a přídavná z vejdy. spousta lidí to tady tak má.fabikmiroslav píše:Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3sMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: 3001-výkon
S tou aviou mas pravdu to je dobra prevodovka ale 5 kvalt s tou spotrebou suhlasim ale s dvoma prevodovkami za sebou to by bola len obluda bolo by to zbitocne dlhe Rendy to ma pekne spraveneLars píše:tak zrovna z robura bych to tam nedaval. ma velký skok mezi 1 a 2. a byt je to 5 kvalt, tak defacto jen 4 kvalt, protože do kopce s nákladem se bude blbě řadit z 1 na 2. ten robur má jedinou výhodu, že existuje mezikus na motory zetor (tzn, že nemusíš dělat mezikus na spojení převodovky a motoru). nevím co tady řešíte. ten 30tkový motor ti bude bohatě stačit!!!! jde jen o to, že se silnějším motorem (třeba rendyho 69) můžeš jet do kopce s naloženou vlečkou třeba na trojku, kdežto u té 30tky pojedeš na dvojku. to je vše. a ta 30tka má skvělou spotřebu. rozhodně bych se toho nebál. vejdová převodovka má výhodu, že už je v kupě s "rozvodovkou". pokud s ní máš zkušenosti, tak ti nebude vadit, že nemá synchrony. jinak dobrá volba je převodovka avie 5kval a přídavná z vejdy. spousta lidí to tady tak má.fabikmiroslav píše:Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3sMako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
Dobre už bolo
- Rendy9999
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3001-výkon
mel jsem moznost kupit motor 69 tak jsem ho vzal a motor 3O udelal jednoduchy trakturek 4x2 ktery je zde na foru postaveny z toho co bylo pro mě k ničemu a tim se mi aspon častečně pokryly naklady na go te 69 jinak jak jsem psal par let ta 3O stačila ale už bych ji nechtel ....v lese s vlekem plnym dreva potrebuješ aby to jelo a ne se plazilo a k te avii byla jasna volba řazení bez meziplynu fenix je řešen i co se tyka naprav jinak zadní diferak je z garanta tim je pomalejší cca do 5O kmna rychlou řadufabikmiroslav píše:No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
Re: 3001-výkon
já bych se třeba ty 3001 nebránil vono to na ježdění stačí,ikdyž je to lenochod,lepší by byla třeba 5201,ono esi jedeš se stejnou furou s motorem 30,nebo 69,tak to asi ve vysledku zežere skoro stejně nafty,30 jede naplno a 69 jen polehku,ale za celej den ježdění po lese je na tom 30 lip,ale je fakt,že 69 je dravec,záleží co s tim chce kdo dělat.Dybych to stavěl já a něco takovyho plánuju a věci mám posháněny,tak bych použil převodovku avia 4 kvalt a převodovku PV3S.S tou aviou by se to prodloužilo už asi jen o 40 cm a to neni tolik,že by to tolik vadilo a bylo by tam o kupu kvaltu vic a se synchronama a to by se u ty 30 hodilo.Třeba bych měl na ty avii zařadino skoro furt 4 přimej záběr,ale převodovka by tam bylaRendy9999 píše:mel jsem moznost kupit motor 69 tak jsem ho vzal a motor 3O udelal jednoduchy trakturek 4x2 ktery je zde na foru postaveny z toho co bylo pro mě k ničemu a tim se mi aspon častečně pokryly naklady na go te 69 jinak jak jsem psal par let ta 3O stačila ale už bych ji nechtel ....v lese s vlekem plnym dreva potrebuješ aby to jelo a ne se plazilo a k te avii byla jasna volba řazení bez meziplynu fenix je řešen i co se tyka naprav jinak zadní diferak je z garanta tim je pomalejší cca do 5O kmna rychlou řadufabikmiroslav píše:No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: 3001-výkon
Mas to pekne spraveneRendy9999 píše:mel jsem moznost kupit motor 69 tak jsem ho vzal a motor 3O udelal jednoduchy trakturek 4x2 ktery je zde na foru postaveny z toho co bylo pro mě k ničemu a tim se mi aspon častečně pokryly naklady na go te 69 jinak jak jsem psal par let ta 3O stačila ale už bych ji nechtel ....v lese s vlekem plnym dreva potrebuješ aby to jelo a ne se plazilo a k te avii byla jasna volba řazení bez meziplynu fenix je řešen i co se tyka naprav jinak zadní diferak je z garanta tim je pomalejší cca do 5O kmna rychlou řadufabikmiroslav píše:No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
Dobre už bolo