3001-výkon

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
FERO 873
Příspěvky: 2145
Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
Bydliště: Bystričany
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#31 Nový příspěvek od FERO 873 »

Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
:ano: :ano: Moja reč :friends:

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#32 Nový příspěvek od Terablick »

Jasně. Není důvod je nepoužít ;-). Jen prostě doplnit mezi motor a převodovku V3S ještě redukční převod z důvodu jak rychlosti tak síly stroje ;-)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Mako4991
Příspěvky: 1987
Registrován: úte čer 02, 2009 8:51 pm
Bydliště: okr. Námestovo

Re: 3001-výkon

#33 Nový příspěvek od Mako4991 »

FERO 873 píše:
Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
:ano: :ano: Moja reč :friends:
Som rád že netrepem do vetra.

Uživatelský avatar
FERO 873
Příspěvky: 2145
Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
Bydliště: Bystričany
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#34 Nový příspěvek od FERO 873 »

Mako4991 píše:
FERO 873 píše:
Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
:ano: :ano: Moja reč :friends:
Som rád že netrepem do vetra.
:D Ty nie ale pár ich tu je :D :D 8)

Uživatelský avatar
FERO 873
Příspěvky: 2145
Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
Bydliště: Bystričany
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#35 Nový příspěvek od FERO 873 »

Mako4991 píše:
FERO 873 píše:
Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
:ano: :ano: Moja reč :friends:
Som rád že netrepem do vetra.
:D Ty nie ale pár ich tu je :D :D 8)

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: 3001-výkon

#36 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.
Dobre už bolo

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: 3001-výkon

#37 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Mako4991 píše:
fabikmiroslav píše:
Mako4991 píše:Podľa toho čo píšeš by tam mal dať prevodovku čo zvyšuje výkon motora.
Nieco take aspon u nas to tak maju porobene a je to celkom slusne :-/
Odkiaľ si? Na to sa chcem prisť pozrieť ako vyzerá prevodovka s viac ako 100% účinnosťou.To bude nejaké Perpetum Mobile.
Perpetum Mobile to nieje ale je to sravene napraviV3S rozvod cize redukcnu skryn pouzil z V3S tak ako ma pouzite Rendy vo Feniksovi bez vetrieskovej rychlostky motor a rychlosku dal z poklajna.mne sa to celkom paci taha za tym 4 pluhy celkom slusne ,akurat chyba tomu navijak, a ine gumy trocha sirsie ako ma V3S
Dobre už bolo

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: 3001-výkon

#38 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3s
Dobre už bolo

Uživatelský avatar
Lars
Příspěvky: 1095
Registrován: úte črc 03, 2007 10:58 pm
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#39 Nový příspěvek od Lars »

fabikmiroslav píše:
Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3s
tak zrovna z robura bych to tam nedaval. ma velký skok mezi 1 a 2. a byt je to 5 kvalt, tak defacto jen 4 kvalt, protože do kopce s nákladem se bude blbě řadit z 1 na 2. ten robur má jedinou výhodu, že existuje mezikus na motory zetor (tzn, že nemusíš dělat mezikus na spojení převodovky a motoru). nevím co tady řešíte. ten 30tkový motor ti bude bohatě stačit!!!! jde jen o to, že se silnějším motorem (třeba rendyho 69) můžeš jet do kopce s naloženou vlečkou třeba na trojku, kdežto u té 30tky pojedeš na dvojku. to je vše. a ta 30tka má skvělou spotřebu. rozhodně bych se toho nebál. vejdová převodovka má výhodu, že už je v kupě s "rozvodovkou". pokud s ní máš zkušenosti, tak ti nebude vadit, že nemá synchrony. jinak dobrá volba je převodovka avie 5kval a přídavná z vejdy. spousta lidí to tady tak má.
kurva už dvakrát jsem to uřizl a furt je to krátký!!!!!

Uživatelský avatar
FERO 873
Příspěvky: 2145
Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
Bydliště: Bystričany
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#40 Nový příspěvek od FERO 873 »

Lars píše:
fabikmiroslav píše:
Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3s
tak zrovna z robura bych to tam nedaval. ma velký skok mezi 1 a 2. a byt je to 5 kvalt, tak defacto jen 4 kvalt, protože do kopce s nákladem se bude blbě řadit z 1 na 2. ten robur má jedinou výhodu, že existuje mezikus na motory zetor (tzn, že nemusíš dělat mezikus na spojení převodovky a motoru). nevím co tady řešíte. ten 30tkový motor ti bude bohatě stačit!!!! jde jen o to, že se silnějším motorem (třeba rendyho 69) můžeš jet do kopce s naloženou vlečkou třeba na trojku, kdežto u té 30tky pojedeš na dvojku. to je vše. a ta 30tka má skvělou spotřebu. rozhodně bych se toho nebál. vejdová převodovka má výhodu, že už je v kupě s "rozvodovkou". pokud s ní máš zkušenosti, tak ti nebude vadit, že nemá synchrony. jinak dobrá volba je převodovka avie 5kval a přídavná z vejdy. spousta lidí to tady tak má.
:potlesk: Už ma nebavilo čítať tie hlúposti o slze alebo vyrobe prevodovky pred V3Skovú prevodovku 8) :friends:

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: 3001-výkon

#41 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Lars píše:
fabikmiroslav píše:
Mako4991 píše:Ja len nechápem jednu vec. Prečo by tam nemal dávať prevodovku V3S a nápravy V3S lebo to bude slabé a pomalé ale aby tam dal prevodovku inú a malo by to byť silnejšie či dokonca rýchlejšie. Podľa mňa tá V3S prevodovka nemá až také straty aby sa namiesto nej musela dávať iná.
Napravy z v3s tie ano len rychlosku nie.Prevodovku by som dal 5 kvalt robur a redukcnu skrynu pouzil z v3s
tak zrovna z robura bych to tam nedaval. ma velký skok mezi 1 a 2. a byt je to 5 kvalt, tak defacto jen 4 kvalt, protože do kopce s nákladem se bude blbě řadit z 1 na 2. ten robur má jedinou výhodu, že existuje mezikus na motory zetor (tzn, že nemusíš dělat mezikus na spojení převodovky a motoru). nevím co tady řešíte. ten 30tkový motor ti bude bohatě stačit!!!! jde jen o to, že se silnějším motorem (třeba rendyho 69) můžeš jet do kopce s naloženou vlečkou třeba na trojku, kdežto u té 30tky pojedeš na dvojku. to je vše. a ta 30tka má skvělou spotřebu. rozhodně bych se toho nebál. vejdová převodovka má výhodu, že už je v kupě s "rozvodovkou". pokud s ní máš zkušenosti, tak ti nebude vadit, že nemá synchrony. jinak dobrá volba je převodovka avie 5kval a přídavná z vejdy. spousta lidí to tady tak má.
S tou aviou mas pravdu to je dobra prevodovka ale 5 kvalt s tou spotrebou suhlasim ale s dvoma prevodovkami za sebou to by bola len obluda bolo by to zbitocne dlhe Rendy to ma pekne spravene
Dobre už bolo

Uživatelský avatar
Rendy9999
Příspěvky: 1642
Registrován: stř črc 04, 2007 12:58 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: 3001-výkon

#42 Nový příspěvek od Rendy9999 »

fabikmiroslav píše:
Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.
mel jsem moznost kupit motor 69 tak jsem ho vzal a motor 3O udelal jednoduchy trakturek 4x2 ktery je zde na foru postaveny z toho co bylo pro mě k ničemu a tim se mi aspon častečně pokryly naklady na go te 69 jinak jak jsem psal par let ta 3O stačila ale už bych ji nechtel ....v lese s vlekem plnym dreva potrebuješ aby to jelo a ne se plazilo a k te avii byla jasna volba řazení bez meziplynu fenix je řešen i co se tyka naprav jinak zadní diferak je z garanta tim je pomalejší cca do 5O kmna rychlou řadu

HonzaT.
Příspěvky: 730
Registrován: stř srp 19, 2009 10:26 pm
Bydliště: Vysočina

Re: 3001-výkon

#43 Nový příspěvek od HonzaT. »

Rendy9999 píše:
fabikmiroslav píše:
Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.
mel jsem moznost kupit motor 69 tak jsem ho vzal a motor 3O udelal jednoduchy trakturek 4x2 ktery je zde na foru postaveny z toho co bylo pro mě k ničemu a tim se mi aspon častečně pokryly naklady na go te 69 jinak jak jsem psal par let ta 3O stačila ale už bych ji nechtel ....v lese s vlekem plnym dreva potrebuješ aby to jelo a ne se plazilo a k te avii byla jasna volba řazení bez meziplynu fenix je řešen i co se tyka naprav jinak zadní diferak je z garanta tim je pomalejší cca do 5O kmna rychlou řadu
já bych se třeba ty 3001 nebránil vono to na ježdění stačí,ikdyž je to lenochod,lepší by byla třeba 5201,ono esi jedeš se stejnou furou s motorem 30,nebo 69,tak to asi ve vysledku zežere skoro stejně nafty,30 jede naplno a 69 jen polehku,ale za celej den ježdění po lese je na tom 30 lip,ale je fakt,že 69 je dravec,záleží co s tim chce kdo dělat.Dybych to stavěl já a něco takovyho plánuju a věci mám posháněny,tak bych použil převodovku avia 4 kvalt a převodovku PV3S.S tou aviou by se to prodloužilo už asi jen o 40 cm a to neni tolik,že by to tolik vadilo a bylo by tam o kupu kvaltu vic a se synchronama a to by se u ty 30 hodilo.Třeba bych měl na ty avii zařadino skoro furt 4 přimej záběr,ale převodovka by tam byla :)

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: 3001-výkon

#44 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Rendy9999 píše:
fabikmiroslav píše:
Rendy9999 píše:miro tak jsem si početl a došel k zavěru ti napsat ...kukni na muj stroj a na druhe strance je fotka na niž je třicitka motor ten jsem časem vyndal a šupl tam 69 ale o to nejde ta 3O pohodlně par let stačila a odtahal jsem s tim par kubajzu dřeva není nutna žadna převodovka na víc budeš jezdit na kolech ventra to znamena že se teho vubec nemusíš obavat ja jezdil na 24 a čtverku na rychle řadě jsem daval po mirnem kopci jinak zemedelske prace v poho 2a 3 na male řadě 4 malá se mi kryla s velkou 2.
No pockaj ty predsa vo Feniksovi prevodovku V3s nemas mas tam Aviu a len redukcnu skrin mas pouzitu zV3S.Preco si potom vyhodil tu 30 a dal 69 ked 30 ma nizsiu spotrebu ako 69 alebo je to tym ze ta 30 je slaba.Ja som spravil to iste v 805-ke vihodil som 30 a dal 69 aje to nieco uplne ine.vies ja pracujem na zeleznici a mame tu voziky v ktorych mame motory V3S a prevodovu V3S a slapu celkom slusne ale postupom zacali robit prestavby tychto vozikov a zacali tam davat motory Zetor8004 na miesto tych vetrieskovych ale prevodovky zostali vetrieskove a to bolo na prd pretoze sa 4 rychlostny stupen nechytal potom dali 5 kvaltovu z LKT a to uz je bomba ten vozik slape na 5 kvalte s 15tonamy za sebou+8ton vozik.nik ma nepresveci ze 4 kvalt je lepsi ako 5 kvalt.
mel jsem moznost kupit motor 69 tak jsem ho vzal a motor 3O udelal jednoduchy trakturek 4x2 ktery je zde na foru postaveny z toho co bylo pro mě k ničemu a tim se mi aspon častečně pokryly naklady na go te 69 jinak jak jsem psal par let ta 3O stačila ale už bych ji nechtel ....v lese s vlekem plnym dreva potrebuješ aby to jelo a ne se plazilo a k te avii byla jasna volba řazení bez meziplynu fenix je řešen i co se tyka naprav jinak zadní diferak je z garanta tim je pomalejší cca do 5O kmna rychlou řadu
Mas to pekne spravene 8) 8) 8)
Dobre už bolo

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“