Obluda
Moderátoři: rezis, Toreto, Milhauss
Re: Obluda
Toto u nás jezdí už od loňska, a s příchodem teto jak píšeš obludy šly dva traktor za plot aji s osakou.Tak nevím kčemu to je nakonec to bude řídít agronom z kanceláře a osadky na ÚP.Dívna doba .
Re: Obluda
At zije gigantomanie jelikoz nikdo nechce delat tak tu mame stale "JZD" s 5 000 hektary a vice a pak to takto dopada nehlede ze tyto velke stroje totalne oddelavaji silnice a jeste vic polni cesty
Takovej tahac je jeste slabej odvar podle obri soupravy traktoru s fekalem co jezdi denno denne a vali kejdu kam jen to jde a nejlepe za mokra asi si dokazete predstavit co to udela s polnackou
Takovej tahac je jeste slabej odvar podle obri soupravy traktoru s fekalem co jezdi denno denne a vali kejdu kam jen to jde a nejlepe za mokra asi si dokazete predstavit co to udela s polnackou
Re: Obluda
A ještě jak to vypadá na poli, jak se utužuje zem. Potom voda nemá jak vsáknout a frčí to po vrchu.zikajay píše:At zije gigantomanie jelikoz nikdo nechce delat tak tu mame stale "JZD" s 5 000 hektary a vice a pak to takto dopada nehlede ze tyto velke stroje totalne oddelavaji silnice a jeste vic polni cesty
Takovej tahac je jeste slabej odvar podle obri soupravy traktoru s fekalem co jezdi denno denne a vali kejdu kam jen to jde a nejlepe za mokra asi si dokazete predstavit co to udela s polnackou
Re: Obluda
Toto jak přesně píšeš nedavno jsem byl u Baťa1 a mudrovaly jsme ,nechapu že toť ty obludy vůbec schvalyly pro provoz u nás když to vemeš do hlouby ,tak ty cesty co jsou dnes cesty IIItřídy jsou vlastně původní volské kamenne cesty na ktere za soudruha na vezly makadam zastříkaly penetrakem a zase nakadam a zase penetrak a to dokola po několika letech .No a těď se po nich prohani toť toto važi to dohromady i přez 30tun jedeto aji 40km/h a nikomu to nevadí.Na jaře jsem jel od nas do Brna a JZD Morkovice vyvaželu hnůj a jezdily co jsem viděl dvě soupravy JdD s těma obrovskějma navěsama (jestli neměl 3-napravy tak 2-určitě) sam o sobě ten vlek musí mit k 10tunam a naněm tak ke 20tunam hnuje a v jedne dědině kopca 45km/h jsem hleděl jak puk že to troufne,a dojel k mostku a na ceduly dodatkova tabulka /jediné vozidlo 21t/ tak nevím jestli měl moc prace aby se trefil na mostek že to neviděl ,druhy už prazdny do proti ho pouštěl bo by tam nevlezl,a jak jel tak potkat Bus do proti by si ani navyhly.No nic už končím rači .zikajay píše:At zije gigantomanie jelikoz nikdo nechce delat tak tu mame stale "JZD" s 5 000 hektary a vice a pak to takto dopada nehlede ze tyto velke stroje totalne oddelavaji silnice a jeste vic polni cesty
Takovej tahac je jeste slabej odvar podle obri soupravy traktoru s fekalem co jezdi denno denne a vali kejdu kam jen to jde a nejlepe za mokra asi si dokazete predstavit co to udela s polnackou
Re: Obluda
Ahoj, nejsem na to fundovanej, ani od fochu. Ale když přejede tahle jak se píše ,,potvora" a vedle ní jede klasickej traktor, tak světe div se, ale koleje po té potvoře skoro nevidíš a po traktoru jo.
Z vlastní zkušenosti s traktůrkama co mám, když mám na káře kola ze škodovky a když nasadím balony z kombajnu, jedu po poli, ty škodovkoví se mi rejou, že to sotva utáhnu. A ty z kombajnu se mi boří míň než traktoroví šípáky.
Myslím si, že nadarmo nemají ty širokánský gumy nískotlaký, nebo u prvního obrázku pásy. O těch netřeba mluvit. Však ze dřívějška co utemovalo Détko, když brázdily pole.
Malej příklad, zajeď s touhle novou mašinou s těma kolama širokejma na mokřejší louku a zajeď tam s klasickým traktorem. A uvidíš rozdíl.
Jo na druhou stranu je pravda, že tyhle mašiny jezději rychle, jsou velké, očeše to větve u stromů kam se podíváš. Tady jsou proježděný škarpy skoro do roviny. Ono když máš nískotlakovky a kola velký a široký, a jedeš po silničce a potkáš autobus, trošku se uhne do škarpy a postupně se jezdí škarpama a zajezdí se to. To tady nademnou u té malé silničky je. Každej den tam tu škarpu někdo pormastí a většinou to v tomhle stroji ani nepocejtí. Nebo se jezdí na pole bez mostku. Není třeba však to přeleze všude. A potom když se jezdí pořát přez jedno místo, tak se to taky pojezdí.
Z vlastní zkušenosti s traktůrkama co mám, když mám na káře kola ze škodovky a když nasadím balony z kombajnu, jedu po poli, ty škodovkoví se mi rejou, že to sotva utáhnu. A ty z kombajnu se mi boří míň než traktoroví šípáky.
Myslím si, že nadarmo nemají ty širokánský gumy nískotlaký, nebo u prvního obrázku pásy. O těch netřeba mluvit. Však ze dřívějška co utemovalo Détko, když brázdily pole.
Malej příklad, zajeď s touhle novou mašinou s těma kolama širokejma na mokřejší louku a zajeď tam s klasickým traktorem. A uvidíš rozdíl.
Jo na druhou stranu je pravda, že tyhle mašiny jezději rychle, jsou velké, očeše to větve u stromů kam se podíváš. Tady jsou proježděný škarpy skoro do roviny. Ono když máš nískotlakovky a kola velký a široký, a jedeš po silničce a potkáš autobus, trošku se uhne do škarpy a postupně se jezdí škarpama a zajezdí se to. To tady nademnou u té malé silničky je. Každej den tam tu škarpu někdo pormastí a většinou to v tomhle stroji ani nepocejtí. Nebo se jezdí na pole bez mostku. Není třeba však to přeleze všude. A potom když se jezdí pořát přez jedno místo, tak se to taky pojezdí.
Re: Obluda
Zastancem oblud nejsem,ale co tam vlozil Vladimir,tak ty maji mensi tlak na pudu jak dvoutunove osobni auto.
Vemte si ze pneu maji siroke kolem 1 metru-Terragos,Holmer,Xerion
A jeste pneu maji pod tlakem max 1,5 atm,treba Xerion ma dofukovani pneu za jizdy a pokud je mokro,snizi tlak v pneu i na 0,5atm.
Sam mam odskousno Horsche terratrac 350 VSMB,14 let s nim jezdil,nikdy neudelal kolej,Tatry agro -ty udelaji kolej ,ze tam 2roky nic neroste...
Vemte si ze pneu maji siroke kolem 1 metru-Terragos,Holmer,Xerion
A jeste pneu maji pod tlakem max 1,5 atm,treba Xerion ma dofukovani pneu za jizdy a pokud je mokro,snizi tlak v pneu i na 0,5atm.
Sam mam odskousno Horsche terratrac 350 VSMB,14 let s nim jezdil,nikdy neudelal kolej,Tatry agro -ty udelaji kolej ,ze tam 2roky nic neroste...
Zetor 6718 DEEP RED
Re: Obluda
to je pravda co pises tyhle tahace maj fakt maly tlak na pudu ... spis mi jde kdyz jede 300konovej John s trinapravovym fekalem a vyrve co se da a jezdi treba 50x denne tam tlak na pudu je uplne nekde jindeFidlla píše:Zastancem oblud nejsem,ale co tam vlozil Vladimir,tak ty maji mensi tlak na pudu jak dvoutunove osobni auto.
Vemte si ze pneu maji siroke kolem 1 metru-Terragos,Holmer,Xerion
A jeste pneu maji pod tlakem max 1,5 atm,treba Xerion ma dofukovani pneu za jizdy a pokud je mokro,snizi tlak v pneu i na 0,5atm.
Sam mam odskousno Horsche terratrac 350 VSMB,14 let s nim jezdil,nikdy neudelal kolej,Tatry agro -ty udelaji kolej ,ze tam 2roky nic neroste...
spis je me k placi kdyz vidim takove stroje... to ze obdelaji tak velkou rozlohu s 1 ridicem ze by to uzivilo desitky farem... at zije nezamestnanost
Re: Obluda
To jo,ale ten fekal tridem ma pneu s max tlakem 2,5atm a predni+zadni nataceci napravu ...
Vem si kdyby tam jezdily ty agrotatrovky s tlakem v pneu 8atm...
Vem si kdyby tam jezdily ty agrotatrovky s tlakem v pneu 8atm...
Zetor 6718 DEEP RED
- Antony30011
- Příspěvky: 13210
- Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
- Bydliště: Brněnsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obluda
Teď sem to chtěl napsat a byl sem předběhnut. Ty mašiny neprojektujou jen pitomci co chcou zničit pola a po nás potopa. To musí být dělaný tak aby to mělo výkon ale kurvilo to co nejmín. A ty pneu, to je základní fyzika. Je fakt, že jeden Case dneska zastane 10zetorů a 10 traktoristů. Čert ví jak by to vypadalo, kdyby místo jednoho obra jezdili tři menší traktory
Re: Obluda
Kluci jak tu čtu vaše reakce tak se musím optat , myslíte že je větší zlo Tatra 8atm v pneu a na korbě kolem 13t oproti Jd s vlekem 1,5-2,5atm v pneu a na korbě 25-30t.
Re: Obluda
dobre ale vemte si ze i kdyz je vaha dobre rozlozena tak i tak v dany okamzik se na ty silnicce nachazi treba 50tun na 20ti metrech
nez kdyz tam pojedu ja s trakturkem s valnikem s celkovou do 10ti tun maximalne
zatezujeme cestu stejne ? to snad nee
kdyz to vemu do extremu to je jako kdybych rekl ze kamion zatezuje silnici stejne jako auto ptz ma vice rozlozenou hmotnost ale to ze je mnohonasobne tezsi nevymazu
jak je mozne ze cesta je jak nekoecna vlnovka
nez kdyz tam pojedu ja s trakturkem s valnikem s celkovou do 10ti tun maximalne
zatezujeme cestu stejne ? to snad nee
kdyz to vemu do extremu to je jako kdybych rekl ze kamion zatezuje silnici stejne jako auto ptz ma vice rozlozenou hmotnost ale to ze je mnohonasobne tezsi nevymazu
jak je mozne ze cesta je jak nekoecna vlnovka
Re: Obluda
Jd 8230 tridenem fliegel 270,traktor 12000kg,vlek 7000kg,naklad 21000 maxkg souprava 40t...vic ne!!alek píše:Kluci jak tu čtu vaše reakce tak se musím optat , myslíte že je větší zlo Tatra 8atm v pneu a na korbě kolem 13t oproti Jd s vlekem 1,5-2,5atm v pneu a na korbě 25-30t.
Zetor 6718 DEEP RED
- Antony30011
- Příspěvky: 13210
- Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
- Bydliště: Brněnsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obluda
A videls nekdy kamion na nizkotlakejch pneu ktery sou siroky metr a vic? To zas michas jabka s hruskama navic, traktor nelita kilo, vime?zikajay píše:dobre ale vemte si ze i kdyz je vaha dobre rozlozena tak i tak v dany okamzik se na ty silnicce nachazi treba 50tun na 20ti metrech
nez kdyz tam pojedu ja s trakturkem s valnikem s celkovou do 10ti tun maximalne
zatezujeme cestu stejne ? to snad nee
kdyz to vemu do extremu to je jako kdybych rekl ze kamion zatezuje silnici stejne jako auto ptz ma vice rozlozenou hmotnost ale to ze je mnohonasobne tezsi nevymazu
jak je mozne ze cesta je jak nekoecna vlnovka