Nasetraktory

pro všechny fandy traktorů
reklama reklama
Právě je úte srp 11, 2020 6:19 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
UNREAD_POSTNapsal: sob led 02, 2010 9:32 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 10, 2008 6:02 pm
Příspěvky: 96
Obrázekhttp://harvelit.proboards.com/index.cgi?board=esittelyt&action=display&thread=892




Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: saab 4X4
UNREAD_POSTNapsal: sob led 02, 2010 9:53 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Příspěvky: 4636
Bydliště: kousilínek od Stříbra okr. Tachov, ale nejvíc doma se cítím na ZÁHOŘÍ
Koukam, že jsi to objevil taky.
Je to moc pěkný, jen bych tomu dal lepší gumy.

Je třeba dodat, že je to z Finska

Celý postup stavby je zachycen zde v tomto Foru na 15ti stranách
http://harvelit.proboards.com/index.cgi ... 892&page=1


ještě uplně hotový to tam na tom foru ale nemá

_________________
ooooooooooooo


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pon led 04, 2010 1:35 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Příspěvky: 4636
Bydliště: kousilínek od Stříbra okr. Tachov, ale nejvíc doma se cítím na ZÁHOŘÍ
Karizo podívej, kde seten fin inspiroval
Tohle je skoro stejný, jen ten motor ze SAABa má podstatně víc výkonu
on tam sice uvádí nějaký jeho vzor, ale tohle je ještě podobnější
Tahle hračka má ale hydropojezd, zatímco fin tam má klasiku

http://avanttecno.de/de/produkte/200-se ... aetze.html
http://avanttecno.de/de/produkte/200-serie/galerie.html
[img]
http://avanttecno.de/typo3temp/pics/08af75f479.jpg[/img]

Obrázek

_________________
ooooooooooooo


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pon led 04, 2010 4:55 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 21, 2008 5:01 pm
Příspěvky: 787
Bydliště: Český Těšín
Pěkny stroj, ale neni mi jasne jakym zpusobem ma řešenou převodovku, nebo spiš s čeho je, vzda se mi to nějak kratke a moc to neni vidět na fotkach.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pon led 04, 2010 7:34 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Příspěvky: 4636
Bydliště: kousilínek od Stříbra okr. Tachov, ale nejvíc doma se cítím na ZÁHOŘÍ
adam125 píše:
Pěkny stroj, ale neni mi jasne jakym zpusobem ma řešenou převodovku, nebo spiš s čeho je, vzda se mi to nějak kratke a moc to neni vidět na fotkach.

No je tam vpřevodovka z toho auta SAAB - je v paklu s celým motorem , v autě je motor podélně ,
Obrázek
zatímto motor v traktorku je napčíč a má jenom vytažený polosama náhony na předek a zadek.

Je to vidět na fotkách z postupu stavby - viz odkaz na 15 stránek toho fora.
Nutno měnit číslo stránek , šipky tam nejsou.


To je ale stráášně silněj motor na takovýho hurvínka.
S tím se musí jezdit leda na volnoběh a mít motýlí nožku na plynu.

Měl by tam dát nejaký šípáky - i když na sněhu jsou mu vlastně stejně kničemu.
Takže kvalitní zimáky z auta jsou možná i lepší.
Nevím

_________________
ooooooooooooo


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: pon led 04, 2010 11:11 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 21, 2008 5:01 pm
Příspěvky: 787
Bydliště: Český Těšín
bastardtraktor píše:
adam125 píše:
Pěkny stroj, ale neni mi jasne jakym zpusobem ma řešenou převodovku, nebo spiš s čeho je, vzda se mi to nějak kratke a moc to neni vidět na fotkach.

No je tam vpřevodovka z toho auta SAAB - je v paklu s celým motorem , v autě je motor podélně , zatímto motor v traktorku je napčíč a má jenom vytažený polosama náhony na předek a zadek.

Je to vidět na fotkách z postupu stavby - viz odkaz na 15 stránek toho fora.
Nutno měnit číslo stránek , šipky tam nejsou.


To je ale stráášně silněj motor na takovýho hurvínka.
S tím se musí jezdit leda na volnoběh a mít motýlí nožku na plynu.

Měl by tam dát nejaký šípáky - i když na sněhu jsou mu vlastně stejně kničemu.
Takže kvalitní zimáky z auta jsou možná i lepší.
Nevím

Tak v tom připadě jo, ja se dival na všech 15 stranek, ale tu převodovku tam nema pořadně vyfocenou, ma to ale fajnou převodovku.


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 3:22 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 10, 2008 6:02 pm
Příspěvky: 96
Příloha:
a13.JPG
a13.JPG [ 168.38 KiB | Zobrazeno 13359 krát ]
Příloha:
a14.JPG
a14.JPG [ 152.04 KiB | Zobrazeno 13312 krát ]
Příloha:
Poznámka: prevodovka
a27.JPG
a27.JPG [ 84.41 KiB | Zobrazeno 13305 krát ]
Příloha:
a8.JPG
a8.JPG [ 106.71 KiB | Zobrazeno 13279 krát ]

ta prevodovka je hned pod motorom


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 3:35 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Příspěvky: 4636
Bydliště: kousilínek od Stříbra okr. Tachov, ale nejvíc doma se cítím na ZÁHOŘÍ
A kyvná náprava je vzadu - což je pro práci s čelňákem asi i výhodnejší a líp mu to tak vyšlo. Ten seriový podobný stroj to má taky tak

motor s převodovkou je užasně kompaktní, jak je převodovka vlastně pod ním
Příloha:
IMG_3109.JPG
IMG_3109.JPG [ 103.8 KiB | Zobrazeno 13264 krát ]

a asi jsou takový i diesely 2,3 litr

Píše asi , že differáky má ze SIERRY

_________________
ooooooooooooo


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 4:23 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 10, 2008 6:02 pm
Příspěvky: 96
seriový podobný stroj ObrázekKramer Allrad


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 9:56 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 05, 2007 10:06 am
Příspěvky: 1991
Bydliště: DC-TP
bastardtraktor píše:
A kyvná náprava je vzadu - což je pro práci s čelňákem asi i výhodnejší a líp mu to tak vyšlo. Ten seriový podobný stroj to má taky tak

motor s převodovkou je užasně kompaktní, jak je převodovka vlastně pod ním
Příloha:
IMG_3109.JPG

a asi jsou takový i diesely 2,3 litr

Píše asi , že differáky má ze SIERRY

Ty diferáky ze Sierry s tím monoblokem nemají nic společnýho. Ale zajímalo by mě, jestli se nějakej nafťák dělal jako monoblok :-/ S benzínovejma jsem se setkal, ale s naftou ještě ne :(


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 1:04 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 21, 2008 5:01 pm
Příspěvky: 787
Bydliště: Český Těšín
karizo píše:
Příloha:
a13.JPG
Příloha:
a14.JPG
Příloha:
a27.JPG
Příloha:
a8.JPG

ta prevodovka je hned pod motorom

Po podrobnějšim nastudovani jsem na to přišel, ale diky.
Ale celkem zajimave stranky, našel jsem tam i odkaz na naše stranky a hodně jinych zajimavych stroju http://harvelit.proboards.com/index.cgi ... thread=893


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 2:38 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 2891
Bydliště: Velká nad veličkou
zase jsem o něco chytřejší -taký to motor z prevodovkou vcelku jsem ještě neviděl

_________________
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 3:02 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Příspěvky: 4636
Bydliště: kousilínek od Stříbra okr. Tachov, ale nejvíc doma se cítím na ZÁHOŘÍ
artemio píše:
bastardtraktor píše:
A kyvná náprava je vzadu - což je pro práci s čelňákem asi i výhodnejší a líp mu to tak vyšlo. Ten seriový podobný stroj to má taky tak

motor s převodovkou je užasně kompaktní, jak je převodovka vlastně pod ním
Příloha:
IMG_3109.JPG

a asi jsou takový i diesely 2,3 litr

Píše asi , že differáky má ze SIERRY


Ty diferáky ze Sierry s tím monoblokem nemají nic společnýho. Ale zajímalo by mě, jestli se nějakej nafťák dělal jako monoblok :-/ S benzínovejma jsem se setkal, ale s naftou ještě ne :(


No já netvrdil, že ty differáky maj něco společnýho s tím motorem.
Dal jsem to jen jen další info, z čeho jsou ty diffy. Třeba jsem mu ale rozuměl blbě. A mě se ty nápravy jak má ani moc nelíběj - víc by se mi líbily dvě přední tuhý z nějakýho offroada. Ale je fakt, že ty nápravy s polosyam z nejaký předokolky maj větší rejd, než offroady.

Pátral jsem a myslím, že JENOM tenhle SAAB 900 měl motor podélně a tedy vývody na poloosy kolmo k ose klikovky
Ty novější saaby - třeba model 9-3 už maj myslím motory napříč, jako většina poředokolek.

Myslel jsem , žě se dělal diesel už i do SAABu 900 - tedy stejně uspořádaný, jako motor co tam ten fin má.
Ale není to tak

První díselový SAAB byl až model 9-3
a ten motor byl tak jako tak OPEL VECTRA

1.9 TiD 2004–present I4 8V Z19DT 1910 cc 88 kW (120 PS; 118 hp) @ 4000 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @ 2000–2750 rpm High-pressure
1.9 TiDS 2004–present I4 16V Z19DTH 1910 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 2000–2750 rpm High-pressure
1.9 TTiD 2007–present I4 16V Z19DTR 1910 cc 132 kW (179 PS; 177 hp) @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 rpm*1
370 N·m (270 lb·ft) @ 2000–2500 rpm*2 High-pressure twin turbo


# 2.2 TiD I4 D223L 2171 cc, 115 PS (85 kW)
# 2.2 TiD I4 2171 cc,125 PS (92 kW)
viz http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9-3

No skuste to vygooglit sami.

Nicméně firma SAAB vloni napodzim prej zkrachovala, patřilůa tak trochu pod GM, GM už to neutáhla a nenašla se myslím žádná firma, která by to převzala a tak asi SABBy definitivně končí . Asi pak bude problém i s náhradníma dílama, U nás jich moc není a asi by nebylo snadný ten diesel sehnat.

_________________
ooooooooooooo


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 3:19 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Příspěvky: 4636
Bydliště: kousilínek od Stříbra okr. Tachov, ale nejvíc doma se cítím na ZÁHOŘÍ
Takže díesely byly už jedine napříč
v modelu 9-3 je motor umístěn takto - je to verze 4x4
Obrázek

Obrázek

Motor, který ten fin použil je ještě ze staršího SABBU 900 a ten měl jako poslední SAAB motor ještě podél a diesely se nedělaly

_________________
ooooooooooooo


Nahoru
 Profil  
 
UNREAD_POSTNapsal: úte led 05, 2010 9:44 pm 
Offline

Registrován: ned črc 12, 2009 9:56 am
Příspěvky: 195
Bydliště: Radkov Dubova
podobne reseny motor s prevodovkou v jednom mel peugeot 205 1.4 GT rikalo se tomu akvarko.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz