Různé Traktory,co jsme kde viděli
Moderátoři: rezis, Toreto, Milhauss
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
Ten je pekný, vyzera ako seriovka
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
Sice né traktor,ale majitel si vyhrál......nedaleko od nás v Českém ráji.....
http://postimg.cc/image/isuzfzt2j/
http://postimg.cc/image/l1wafzrl9/
http://postimg.cc/image/g1yqwu7af/
http://postimg.cc/image/allbrkf9r/
http://postimg.cc/image/isuzfzt2j/
http://postimg.cc/image/l1wafzrl9/
http://postimg.cc/image/g1yqwu7af/
http://postimg.cc/image/allbrkf9r/
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
tak to je mazec to chce vic info
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
Tak to je riadna pecka, tiaž by ma zaujímalo nejaké info.
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
Tento stroj se nachází 10 km od Mnichova Hradiště,musel bych se poptat šváry kdo ho vlastní.Nápravy nebyli z V3S z nějakého ruského stroje snad,nevím......žena mě zdržovala v kochání
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
co to mělo za motor, vypadá to na nějakou motorku
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
bylo to v jicine v muzeu kutilstvi, obhlizel jsem to, myslim, ze je tam czta
- teslanicola
- Příspěvky: 80
- Registrován: pon bře 09, 2015 8:57 pm
- Bydliště: poprad
Re: Různé Traktory,co jsme kde viděli(Sloučeno)
no.... videl som nove videa na youtube , orba a dvojbubnova kosačka a začinam pochybovat že je to len hračka pro duchodce. Chlapi z tymu etraktor.sk dobra práca.Terablick píše:Jako zajímavost je to dobrý, ale na práci to fakt neni Stačí se podívat na tabulku parametrů (tažná síla, max. hmotnost taženého nářadí, soupravy atd), na rychlost jízdy (i když ta neni zásadní, a těch až 15 km/h na rovině asi dost lidem stačí) ale hlavně na dojezd na jedno nabití, který činí na rovině s novýma baterkama až skoro 7,5 kilometru na jedno nabití , a samozřejmě bude časem rychle klesat. Životnost baterek v denním provozu bude tak rok, při "občasném" provozu to bude možná 2-3 roky, ale zase to nesmí stát moc dlouho bez nabití, a nesmí to parkovat v mrazu (dokonce výrobce v návodu doporučuje skladování při +20°C, což je u traktoru v zimě trochu problém), protože pak baterky taky trpí a kapacita jde do kopru Výrobce uvádí 1200 cyklů při polovičním vybití, a 800 cyklů při 80% vybití baterií (při správném skladování v teple a okamžitém nabití vybitých baterií), což sice dělá teoreticky až několik let, pokud nebudete jezdit denně (což asi nebudete), ale v praxi bych chtěl vidět jakoukoliv baterku po víc jak 3-4 letech provozu a pár desítkách až stovkách nabití/vybití bez velké ztráty kapacity, o zimním skladování a provozu ani nemluvě. Při dnešní ceně elektřiny a hlavně baterek (natož těhle trakčních) se to nemůže nikdy vyplatit provozovat... Je to spíš něco jako "invalidní" vozík do terénu, nebo řekněme vozítko pro důchodce na vesnici, za které si občas připojí i kárku na seno nebo doveze pár klacků na zimu, ale praktickej užitek v tom moc nevidím, stejně jako u všech jiných elektrických vozidel fungujících na baterky. Elektropohon je dobrá věc, ale nesmí fungovat na baterky, protože ty jsou těžké, velmi drahé, mají kratičkou výdrž na jedno nabití i krátkou životnost celkově. Budoucnost podle mě spíš leží ve věcech jako jsou palivové články, vodíkový pohon a podobně, ale v akumulátorových pohonech určitě ne, alespoň dokud někdo nevymyslí baterky co by za něco stály a zároveň nestály majlant a nevážily to co váží Kdyby si to někdo spíchl doma levně, asi by to byl i dobrej pomocník na stáří, ale jako traktor to asi k užitku moc nebude, a i když jsem cenu ještě nezjistil, dokážu si jí představit, takže i tam bude asi o čem přemýšlet A benzínovej motor srovnatelného výkonu se koupí za pár tisícovek novej v eshopu i s el. starterem, žere nula nic a fungovat bude (snad) leta bez nutnosti větších investic Posloužil by jistě i motor ze zahradní sekačky, protože výkon tohohle stroje bude zanedbatelnej. Dojezd bude omezenej jen nádrží na benzín a zima mu nevadí Snese i dost zanedbanou údržbu, může stát půl roku bez povšimnutí někde v koutě a pak se jen dolije benzín a jede se dál A cena takového motoru nebude zdaleka taková jako cena jen těch baterek, o zbytku stroje nemluvě Takže o tom "šetření peněženky" o kterém se píše na stránkách výrobce mám silné pochybnosti Ano, hodina provozu vyjde na ceně elektřiny možná i levněji než na benzín, ale nesmí se do toho počítat cena údržby (výměny baterií), ani porovnávat vstupní náklady na pořízeníMilhauss píše:Elektrický domaděl
http://www.etraktor.sk/
Celkem hustý,má to nějaké certifikáty,asi i homologováno
Každopádně zajímavé "hračka", možná pro někoho inspirace na povoz pro důchodce na vsi, ale užitek asi nulovej
PS: ty certifikáty se týkají "bezpečnosti" toho el. pohonu, a se schválením k provozu nemají co dělat Jde jen o potvrzení, že majitele nezabije proud (tedy snad, ale vzhledem k tomu, že to na 99% pracuje jen s nízkým DC napětím (píšou tam jen 2x12 nebo 4x12V DC, ale nepíšou jestli to jezdí na 12V nebo se napětí sčítá, což by pro pohon bylo rozumnější, vzhledem k nižším proudům, ale i tak by to bylo max. 48V DC, tedy bezpečné napětí), nemělo by nic hrozit tak jako tak)