Desta 1622 - diskuze

nakladače, jeřáby, lopaty za traktor, stohařr, zdvižky, ruky..

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jirkasbk
Příspěvky: 575
Registrován: ned lis 01, 2009 7:48 pm
Bydliště: Blansko

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#136 Nový příspěvek od jirkasbk »

normalne bych to opatrne odvrtal levym vrtakem jak se to kousne tak vytocis zbytky sroubu ven a procistis naftou jak budes pumpovat a je to

romus145
Příspěvky: 3676
Registrován: úte srp 18, 2009 10:32 am
Bydliště: Kraj Vysočina

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#137 Nový příspěvek od romus145 »

už je to opravené děkuju :friends:
Věrný člen agresorů.com

dvk
Příspěvky: 1688
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#138 Nový příspěvek od dvk »

Zdar pánové, prosím poraďte. Jak je v převodovce 1622 řešený reverz ? Je tam plnohodnotný převod na ložiskách nebo je to podobně jako u osobních aut řešené jenom nějakým kolečkem na bronzovém futře, které není konstruované na trvalou zátěž ? O co mi jde - když se z podvozku 1622 udělá zadek traktoru, tzn. se vlastně desta obrátí, vydrží takto převodovka dlouhodobě jezdit "dozadu" ?

Uživatelský avatar
cont33
Příspěvky: 3250
Registrován: úte říj 21, 2008 10:11 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#139 Nový příspěvek od cont33 »

ale budeš mať len dve rýchlosti dopredu a tri spatečky... je to na ložiskach...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.

dvk
Příspěvky: 1688
Registrován: pon bře 01, 2010 3:59 pm
Bydliště: CZ

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#140 Nový příspěvek od dvk »

Díky, super 8)

O tom blokování vím, ale to je myslím udělané jenom ve víku řazení, ne ?

Uživatelský avatar
cont33
Příspěvky: 3250
Registrován: úte říj 21, 2008 10:11 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#141 Nový příspěvek od cont33 »

už si to presne nepamätam mal som to dávno rozobrané...ale z desty trektor nič moc.. nema to uzavierku..
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.

Uživatelský avatar
Proximák
Příspěvky: 668
Registrován: stř říj 22, 2008 7:28 pm
Bydliště: okres Třebíč

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#142 Nový příspěvek od Proximák »

My traktor z Desty máme, i bez uzávěrky se to dá :) je spousta traktorků co ji nemá. Mám 3 rychlosti dopředu a 2 dozadu, z pohledu traktoru. Reverz na trojku nemá vliv, ať je jak chce vždy jede dopředu. Jestli si dobře pamatuju, máme to vyřešeno otočením diferenciálu ale nejsem si jistej už je to dávno co jsme to měli rozhozený. Problém je teď s tím že to nebrzdí ale ani trochu, zřejmě teče olej do brzd a to jsme to přetěsňovali před pár lety. Jak vám brzdí Desty? Popřípadě nějaká rada jak to dlouhodobě vyřešit? Ručka brzdí vcelku dobře, nožní ani ťuk, dřív alespoň trošku

Uživatelský avatar
cont33
Příspěvky: 3250
Registrován: úte říj 21, 2008 10:11 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#143 Nový příspěvek od cont33 »

1622 brzdi po oprave vždy len chvílu.. :)
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.

Uživatelský avatar
Proximák
Příspěvky: 668
Registrován: stř říj 22, 2008 7:28 pm
Bydliště: okres Třebíč

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#144 Nový příspěvek od Proximák »

To jsi mě nepotěšil :( asi nemáš nějak typ jak to poléčit dlouhodobě viď. Pomohlo by nechat zrepasovat poloosy aby lépe těsnilo gufero, dát i gufera z Vitonu? Nový obložení je samozřejmost asi bych dal i prasátka a udělal to komplet. Ale jestli to nemá cenu tak bych uvažoval nad předěláním na kotoučovky z nějaký dodávky

Mirek6
Příspěvky: 1
Registrován: pon úno 13, 2017 9:03 pm
Bydliště: Kokořín

Re: Desta 1622 Diesel dvouválec

#145 Nový příspěvek od Mirek6 »

R-Martin píše:Tak dneska jsem svážel s mou Destou z louky kulatý balíky sena a v pohodě v terénu rajtovala. Chci tím tedy vyvrátit ty moudra zdejších pesimistů, že tuto mašinu nelze přimět jezdit v mírném terénu.
Úprava zpočívá ve vytvoření dvojmontáží a především v rozložení hmotnosti na obě nápravy tak aby při nenaložené Destě zadní závaží nenadzvedávalo přední kola tak jak je tomu standartně. Já jsem na mé Destě rozpůlil zadní závaží - to byl celkem mazec - dělal jsem to flexou z obouch stran a řez litinou v tl. místy 12cm je celkem o nervy. Dále jsem si vytvořil závaží z betonu z boků desty - viz. foto které mi zároveň slouží jako blatník - to když lítám v bláté víc jak 60kou :wink:
Dál jsem si vytvořil nad motorem korbyčku kde podle potřeby mohu dát další závaží - skládal jsem nedávno kamion zámkovky, palety vážily cca 1400kg což v pohodě zvládla.

PS. Tak fotku se mi nepodařilo nakonec vložit, tak snad příště - píše mi to že bylo dosaženo max.velikosti příloh :evil:
Ahoj,
zatím jsem destu nepřivezl, ale už mám připravenou 1522 s benzínovym motorem a budu řešit něco podobnýho jako ty. Jak jsi řešil tu dvoumontáž? Todle je pro mě asi zásadní úprava. Ještě jsem popravdě tu ještěrku ani pořádně neprozkoumal, úprava v Tvém stylu je nevyhnutelná.

gbelec petr
Příspěvky: 1791
Registrován: stř črc 11, 2007 6:23 pm
Bydliště: zlín

Re: Desta 1622 - diskuze

#146 Nový příspěvek od gbelec petr »

kluci dotaz,
mám se jít dívat na VZV DESTA, ale nemá štítek, jak poznám typ, nosnost atd.
co vím -má 3V motor zetor, ve předu jednomontážky, v zadu širokou nápravu., nemá kabinu - má jen ochranný rám,bez dveří
co tlaky čerpadla na zvedání, jde to nějak změřit, jsou na netu někde katalogy ke stažení, co všechno odzkoušet než to koupím?
odzkouším tlak mazání motoru na to budík mám, projedu to, zahřeju hydr. olej a odzkouším zvedání s břemenem na max nahoru, ale co dál..
je mi jasné že nějaké vůle to na řízení,táhlech atd . bude mít, to je vše mechanika -to je opravitelné. ale co dál..

je to něco takového
https://www.yauto.cz/zemedelska-technik ... 51046.html
ale co jsem se dočetl zde ve vláknu - tak zde je motor bud benzin nebo nafta dvouvalác? ta moje by měla být 3V zetor.
používal se nekde 3V zetor v destě?

díky za jakoukoliv radu.

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Desta 1622 - diskuze

#147 Nový příspěvek od Lupa »

Zdravím pánové. Před léty jsem si koupil věž z VZV desta 1622 a nyní si z ní dělám dílenský zvedák. Garáž mám vysokou 3.5 m a hlavně chci zvednout přívěsný vozík který mi v garáži překáží. Samozřejmě ale chci zvednout také auto k servisu. Desta 1622 má deklarovaný zdvih 1.6 t, je to max hmotnost pro danou věž nebo omezení vyplývá ze stability podvozku desty?
Případně z důvodu bezp. mohu posílit nosnost řetězu přidáním lanka přes kladku ukotveného vozík vidle /rám věže.
Auto mám Citroen Xantia a ta neváží víc ja 1500 kg.

ITS
Příspěvky: 6225
Registrován: úte kvě 08, 2012 9:13 pm
Bydliště: zlín

Re: Desta 1622 - diskuze

#148 Nový příspěvek od ITS »

Nosnost věže rozhodně postačuje. Soused takový zvedák měl. Kromě věže na něm byla ještě svislá stojina s děrami po asi 8cm , do kterých samotížně zaskakovala západka. Takže při náhodném pádu při zdvihu by to spadlo jen těch 8 cm. Při práci se to pověsilo do díry v patřičné výšce. Při spouštění se to muselo nejdříve kousek nadzvednout a pak západku rukou po celou dobu nadlehčovat a spouštět. Bylo to super bezpečné.

Lukusima
Příspěvky: 1
Registrován: sob zář 30, 2017 11:12 pm
Bydliště: 46802

Desta 1622 bvh

#149 Nový příspěvek od Lukusima »

Zdravim chtel sem se zeptat dnes sme koupili destu 1622 bvh a nema posilovac rizeni je mozne ho dodelat ? Dekuji za rady

alesmacat
Příspěvky: 836
Registrován: ned bře 25, 2012 7:44 pm
Bydliště: usti nad orlici

Re: Desta 1622 bvh

#150 Nový příspěvek od alesmacat »

Potřebuješ mít převodovku na dvě čerpadla a píst ,avie nebo zetor,olejovej filtr a nadobku na olej https://s25.postimg.cc/paepj5fa7/78041428.jpg
zetor a liaz navzdy

Odpovědět

Zpět na „Manipulační technika“