vysokozdvih do dílny
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: vysokozdvih do dílny
Na tu nabíječku to nepojede.
Re: vysokozdvih do dílny
Díky za nabídku, cena je zajímavá, ale je to obluda Takže na zprovoznění vyzkouším ty baterie do série a podle toho, zda to bude fungovat, rozhodnu dál. Tu zdviž plánuji využívat velmi zřídka, max. párkrát do roka a baterie v multikáře je taky nevyužitá, jezdím velmi málo. Ještě se zeptám, v případě dávání baterii do série se píše, že mají mít stejné parametry. Je to skutečně podmínka nebo mohou být i rozdílné, tzn. např. 80ah + 100 ah ?
Re: vysokozdvih do dílny
Nejjednodušší by bylo napasovat k tomu čerpadlu normální elektromotor 3 kW/2800 ot/min. Možná by to utáhnul i 2,2 kW.
Vyjde to na menší peníze, jednodušší provedení, spolehlivost a zabere to i méně místa a nemusíš se starat o baterky.
Vyjde to na menší peníze, jednodušší provedení, spolehlivost a zabere to i méně místa a nemusíš se starat o baterky.
Re: vysokozdvih do dílny
no celkom urcite to pojde aj na 12 V . Jedna baterka , popripade k nej nabijacka a ides....
Hore ti to dvihne za caa 2-3 minuty a to da baterka bez problemov ....
Iny motor tam urcite nenapasujes ...
Hore ti to dvihne za caa 2-3 minuty a to da baterka bez problemov ....
Iny motor tam urcite nenapasujes ...
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Re: vysokozdvih do dílny
Baterie by měly mít stejnou kapacitu v případě, že jsou ve vozidle a jsou nabíjeny. To tvůj případ není, předpokládám, že máš 12V nabíječku a budeš nabíjet každou zvlášť
Re: vysokozdvih do dílny
Než se trvale crcat s baterkama šel bych taky cestou standardního elektromotoru na 380V. I kdyby bylo původní čerpadlo s motorem dělané jako nerozebiratelný celek. To že výrobce zamýšlel udělat to nerozebiratelné ještě neznamená, že to nejde rozebrat. O věži z vozíku i s čerpadlem k ní jsi tvrdil, že ta cesta nehrozí. Zkus o tomhle řešení aspoň chvíli uvažovat: motor vyjde levněji než zdroj, je trvanlivější a uživatelsky přívětivější než baterky.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: vysokozdvih do dílny
rozoberatelne to je , ale iny motor tam nedas .... Alebo ak ano tak to bude narocne ...... Momentalne sa s takym agregatom hram ... Jedna baterka to v pohode da ....
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Re: vysokozdvih do dílny
Já jsem říkal, že věží z elektrovozíků je v nabídce méně, než věží z motorových VZV nebo od traktorů. Proto jsem od začátku chtěl zjistit, kolik by stálo vytvořit sestavu motor + čerpadlo + nádrž atd. Ve čtvrtek se objevila věž z Jungheinrichu z r. 2007 za 8000 Kč + agregát za 2000 Kč, to mi přišla velmi dobrá nabídka, navíc ta věž je lehounká a ideální pro mé použití. Vše okolo elektro parametrů mi je bohužel velmi vzdálené, tak nevím, čemu úplně věřit, i když nepochybuji, že všichni radí v dobré víře. Současně platí, že kdyby existovalo levně řešení, jehož nevýhodou bude pouze zpomalení zdvihání, tak mi to vůbec nevadí, spíš naopak, bude to pro mne bezpečnější a klidně ať to jede nahoru zmíněné 2 minuty. Kdyby tedy splnily účel např. ty levné startovací zdroje nebo to zvládla jedna 12V baterka, tak není co řešit.
Re: vysokozdvih do dílny
Ja by som to odskúšal na baterku a ak bude vyhovovať, potom riešil ako dozadu namiesto vrtule chladenia dať spojku a pripojiť motor na 380V
Re: vysokozdvih do dílny
Nepřepočítával jsem tu spotřebu co udával někdo v předchozích příspěvcích, ale obyčejná baterka 160A opakovaně po dobu minuty natož dvou, dávat nebude. I bych se bál aby nebouchla.
Krajane, když jde motor odpojit, musí jít jiný připojit. I kdyby se měla z původního udělat redukce pro připojení. Nebo nějaký mezikus s hřídelí a spojkou jako mají čerpadla (ty silonové trojhranné střižné spojky). Ano bude se muset soustružit, frézovat, svářet, ale jít to musí.
Krajane, když jde motor odpojit, musí jít jiný připojit. I kdyby se měla z původního udělat redukce pro připojení. Nebo nějaký mezikus s hřídelí a spojkou jako mají čerpadla (ty silonové trojhranné střižné spojky). Ano bude se muset soustružit, frézovat, svářet, ale jít to musí.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: vysokozdvih do dílny
Čerpadlo z hydraulickyho čela.
Pár kaček, 12v, ale pojede to prostě pomalu, má to menší litraž nez čerpadlo z "desty".
Krmit to budeš starou baterkou s udržovacím zdrojem, případně počkej než někde vyplave nějaká malá hydraulická jednotka s 1,1kW, já k ni přišel gratis, spálený motor, druhej vyšel na 500 s ulomenou přírubou, stacilo prohodit. Vč šoupátkového elmag rozvaděče.
Až bude klídek vytáhni nejakou motorku a zastav se. Rozchodit to je otázka jedné hadice a jednotky do zásuvky, k tomu dořešit bezpečnostní logiku.
Pár kaček, 12v, ale pojede to prostě pomalu, má to menší litraž nez čerpadlo z "desty".
Krmit to budeš starou baterkou s udržovacím zdrojem, případně počkej než někde vyplave nějaká malá hydraulická jednotka s 1,1kW, já k ni přišel gratis, spálený motor, druhej vyšel na 500 s ulomenou přírubou, stacilo prohodit. Vč šoupátkového elmag rozvaděče.
Až bude klídek vytáhni nejakou motorku a zastav se. Rozchodit to je otázka jedné hadice a jednotky do zásuvky, k tomu dořešit bezpečnostní logiku.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: vysokozdvih do dílny
Teď mě napadlo, na půdě se mi válí čerpadlo i s motorem na 380 z hydraulického lisu na odpad, nebo co, ale to čerpadlo je malinký (zítra se když tak mrknu na parametry).
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: vysokozdvih do dílny
fikejz - Nedělej si s tím teď starosti, rád bych zprovoznil to stávající řešení, už proto, že je to celé krásně malé. Nadrž a nad tím čerpadlo s elektroventily a k tomu připojený malý motor, vše to má asi 25x30x40 cm. Jen pokud by se to neosvědčilo, hledal bych jiné řešení. Takže prosím pouze případně nabídky na zaručeně funkční řešení napájení. Znovu připomínám, že rychlost zdvihu není důležitá a že budu zdvihat max. 500 kg, přičemž ten vozík měl nosnost 1250 kg, ale prý zvedl i 1500 kg.
Re: vysokozdvih do dílny
Dvě starší trakční baterie, k tomu nějaký "chytrý" nabíjecí /udržovací zdroj.
Nebo autobaterky ale ty budou mit kratší životnost i horší průběh funkce.
Nebo autobaterky ale ty budou mit kratší životnost i horší průběh funkce.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23