Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Jednoduchá je..... Ale mě se třeba stalo to že jsem tam měl 3 problémy najednou od předchozího majitele a bylo to na zblazneni.... Ta radost že se to zlepší..... A ten vztek že se to neodstranilo úplně.......
A ty kecy servisaku že to na výměnu tě nejdražší části atd......
Důležité je že se to povedlo...... To otočení gufera je zajímavá zkušenost.... I dokonce logicky znějící....
A ty kecy servisaku že to na výměnu tě nejdražší části atd......
Důležité je že se to povedlo...... To otočení gufera je zajímavá zkušenost.... I dokonce logicky znějící....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- Ondras83
- Příspěvky: 10028
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
tak sup, nejaky video z prace
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Jara do toho vlezl a už z toho nevylezl.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Chlapi, vy jste ale zvědaví. Jara měl hodně orání a tak se věci opozdily. Snad neudělám něco špatného, když něco napíši já.
Takže z minulého referátu jste se dozvěděli, že jsme našli problém pěnění oleje. Šlo o to, že se na původní sání oleje z nádrže naroubovalo trošku větší čerpadlo a to mělo na hřídeli pouze jedno gufero a tama to sálo vzduch. Jara proto osadil na motor původní čerpadlo, které bylo společné pro ramena i pro plnění pojezdových čerpadel. Dle následujícího schématu.
Zde je vidět, že plnění pojezdu je bráno z odpadu rozvaděče. Protože plnění je otázka cca 15 bar, tak se hadice z rozvaděče vede okolo přepoušťáku, který ji vytlakovává na těch 15 do pojezdu a zbytek přetéká přes chladič do nádrže. I těch 15 bar dokáže protláčet pojezd i v klidu do průsaku.
Při zkoušce se zjistilo, že na jednom z repasovaných pojezdových hydromotorů se povolily svorníky a navíc motor nebyl schopen ani při maximálním povoleném tlaku prohrábnout kolama ( nakladač byl lžící zapřen do prahu vrat ) Druhý motor to zvládl.
Dále bylo zjištěno, že jedno z pojezdových čerpadel stále bzučí ( i když olej byl bez vzduchu ) a navíc se nelogicky chová při návratu do nulové polohy. Toto dělá čerpadlo od prvopočátku a obě čerpadla nebyla nijak opravována a ani kontrolována ( jsou koupena od Fizze a jsou původem z nakladače thomas)
Jara proto zavolal pána, který dělal repas motorů a ten slíbil, že zjistí, proč se jeden motor povolil a že může dát na zkoušku jiný stejného typu a také si odvezl čerpadla, protože soudí, že to bzučící je přidřené.
Ještě jsme se domluvili, že původní sací filtr v nádrži ( na který stejně nejde sehnat originál vložka) , bude nahrazen pouze sacím filtrem sítovým spuštěným do nádrže. https://www.hydrocom.cz/saci-filtry Olej napájející pojezd totiž jde stejně přes nové přidaný kartušový filtr až za zubové čerpadlo.
Jara nemá vytápěné prostory, takže se vývoj věci opět zpomalí. Není kam spěchat.
Takže z minulého referátu jste se dozvěděli, že jsme našli problém pěnění oleje. Šlo o to, že se na původní sání oleje z nádrže naroubovalo trošku větší čerpadlo a to mělo na hřídeli pouze jedno gufero a tama to sálo vzduch. Jara proto osadil na motor původní čerpadlo, které bylo společné pro ramena i pro plnění pojezdových čerpadel. Dle následujícího schématu.
Zde je vidět, že plnění pojezdu je bráno z odpadu rozvaděče. Protože plnění je otázka cca 15 bar, tak se hadice z rozvaděče vede okolo přepoušťáku, který ji vytlakovává na těch 15 do pojezdu a zbytek přetéká přes chladič do nádrže. I těch 15 bar dokáže protláčet pojezd i v klidu do průsaku.
Při zkoušce se zjistilo, že na jednom z repasovaných pojezdových hydromotorů se povolily svorníky a navíc motor nebyl schopen ani při maximálním povoleném tlaku prohrábnout kolama ( nakladač byl lžící zapřen do prahu vrat ) Druhý motor to zvládl.
Dále bylo zjištěno, že jedno z pojezdových čerpadel stále bzučí ( i když olej byl bez vzduchu ) a navíc se nelogicky chová při návratu do nulové polohy. Toto dělá čerpadlo od prvopočátku a obě čerpadla nebyla nijak opravována a ani kontrolována ( jsou koupena od Fizze a jsou původem z nakladače thomas)
Jara proto zavolal pána, který dělal repas motorů a ten slíbil, že zjistí, proč se jeden motor povolil a že může dát na zkoušku jiný stejného typu a také si odvezl čerpadla, protože soudí, že to bzučící je přidřené.
Ještě jsme se domluvili, že původní sací filtr v nádrži ( na který stejně nejde sehnat originál vložka) , bude nahrazen pouze sacím filtrem sítovým spuštěným do nádrže. https://www.hydrocom.cz/saci-filtry Olej napájející pojezd totiž jde stejně přes nové přidaný kartušový filtr až za zubové čerpadlo.
Jara nemá vytápěné prostory, takže se vývoj věci opět zpomalí. Není kam spěchat.
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Tomášku, děkuji, úplně presne jsi to napsal.
Včera jsem se vrátil z hor (Sölden Alpy) takže hodně práce, ještě si stavím u kámoše halu (základovou panelovou desku) na moje zgarby a na firemni sklad.
Přes víkend bude už víc času tak, ještě vyhodím ten HM (pistovky jsou už venku) a po neděli to zavezu do servisu na opravy.
Jara
Včera jsem se vrátil z hor (Sölden Alpy) takže hodně práce, ještě si stavím u kámoše halu (základovou panelovou desku) na moje zgarby a na firemni sklad.
Přes víkend bude už víc času tak, ještě vyhodím ten HM (pistovky jsou už venku) a po neděli to zavezu do servisu na opravy.
Jara
- Ondras83
- Příspěvky: 10028
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
tak uz to jezdi?
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Este, ne furt nemam cas to zlozit vsechno pripravene janom nahodit cerpadla a testovat, smad pristi tyden ...
- Ondras83
- Příspěvky: 10028
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Tak?
Člověče já jsem zvědavej, jak kdyby to stálo na dílně u mě doma.
Člověče já jsem zvědavej, jak kdyby to stálo na dílně u mě doma.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Já když kolikrát třeba před obědem něco nedodělam a chybi málo tak mi kolikrát ani nechutná obed jak jsem zvedavej na to až to dodělám
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
Už to je v kope?
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
V kopě je a už šel do světa, nebylo využití !!
Re: Smyken řízený nakladač - ZETKAT Lanz LL20
"Psychicky nevydržel výšku laťky nasazenou dokonalým Vlčnovjanem."