Motorové kolečko - motůčko

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#91 Nový příspěvek od Honza_2 »

"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

Uživatelský avatar
drtikol
Příspěvky: 1409
Registrován: úte zář 25, 2007 1:25 pm
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: Motorové kolečko - motůčko

#92 Nový příspěvek od drtikol »

Ahoj, už tam neni .

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#93 Nový příspěvek od Honza_2 »

Tak to je fofr. Jak jsem to sem dával tak tam byl inzerát.

Jak jsem psal v minulosti, jak se Motučko objeví tak rychle zmizí.
Je to kvalitní provedení produktu a proto je rychle pryč.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

hellmen
Příspěvky: 9
Registrován: sob lis 08, 2014 6:02 pm
Bydliště: 29301

Re: Motorové kolečko - motůčko

#94 Nový příspěvek od hellmen »

Já přidám svoji zkušenost s motůčkem, mám verzi klasik se silnější korbou (1mm). Primárně jsem si ho pořídil na stavbu, vyvozil jsem z baráku tak 50x devititunu, všechno jsem navážel růčo většinu s klasickým kolečkem, klidně i přes zavřené sajtny a to už je dost vejška, když už jsem to měl barák skoro hotový, tak jsem si pořídil motůčko. Mám ještě tři klasická kolečka a dělám s nimy denně, tak můžu hodnotit. Motúčko je opravdu kvalitně zpracované tam není co vytknout. Standartní motor je dostatečně výkonný, na hromadu hlíny vyjede jako nic. Ale že bych byl jinak z motúčka nějak extra odvařený to se říct nedá. Motúčko je dost těžké a taky je relativně pomalé, jsem s ním pomalejší než s klasickým kolečkem. Jasně, že po celým dni práce už to člověku pak tak neběhá, ale na kratší fušky je to spíš pro zlost. Pokud jezdím někam dál po rovině, tak jezdím bez pohonu, je to rychlejší. Další věc kterou nepochopím je ergonomie rukovětí, všechny kolečka která mám mají pokud stojí na zemi rukověti rovnoběžně se zemí, motúčko ale né, má je pod úhlem mírně nahoru a tady vidím největší slabinu, pokud ho beru do ruky tak je to pohodlnější nemusím se tolik ohybat, ale potom vezete celou váhu na rukou a né v ramenach jak s normální kolečkem a to mám 180cm, menší člověk to má ještě horší ten musí mít bicáky jako Arnie. Stačí pak jízda přes příčnou nerovnost, nebo třeba přes hranu podlahy na valníku, když jezdíte po fošně a jste nadřenej jak blbec. Ježdění v lese po vrstevnici si nedovedu vůbec představit, tam furt chytáte o svah podpěrou. Velikost korby je dobrá, větší než u klasiky, ale korba je vysoká a přetažená přes kolo, právě aby se těžiště dostalo co nejvíc dopředu a tady je problém při vysejpání např suti nebo hlíny, když navažíte na hromadu, prostě se to korbou při vyklápění zapíchne do hromady a nepřeklopíte to. Pak to překlápíte do stran, no hrůza. Normální kolečko má korbou menší a kratší na předků a jde sním krásně švihem před sebe vyklopit, to s motůčkem neuděláte. Pokud si tam dáte pomocná kolečka tak pak držíte řídítka jak na choperu a na hromadu to nevyklopite, protože je to ještě těší. Jak říkám motúčko pro mě není rozhodně adekvátní náhrada klasického kolečka, s tím dělám radši, ale svoje uplatnění u mě najde, jestli bych si ho příště koupil znovu nevím.

Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7902
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Motorové kolečko - motůčko

#95 Nový příspěvek od Chose11 »

Hellmen: To je alespoň pořádná recenze, tomu co jsi napsal bych věřil. Honza_2 jak píše, u toho mě připadá jako by tomu dělal skrytou reklamu.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#96 Nový příspěvek od Honza_2 »

:D nedělám reklamu. Natož skrytou.

Jsem jen obyčejný spokojený uživatel výrobku.
No tak bych mohl napsat ,že nepíšu reklamu, ale spíše recenzi.

Edit.:
Kolega Hellmen má v textu pravdu s těmi rukojeťmi ,že jsou výše než u klasického stavebního kolečka a není výška zrovna ideální pro lidi nižšího vzrůstu.
Já jsem vyšší tak mě úhel rukojetí nepřipadá ničím zvláštním. Mám rukojetí akorát.

Úhel rukojetí je nevhodný pro zadní kolečka - Triglav. Připojením pomocných zadních koleček díky, kterým nemusíte tahat váhu materiálu v rukách se Motučko zvedne výš.
Tam záleží jak Triglav zapojite.
Má dvě výškové možnosti připojení.

2/ s tím vyklápěním korby je drobný nedostatek jak kolega Hellmen píše.
Jednak záleží jakou korbu (plech nebo plast+ obsah nádoby) a její velikost na svém stroji máte a obstojně se vysypává vpřed bez zadních kol.
Při montáži Triglavu sice netahate žádnou váhu materiálu,ale s Triglavem je problém vysejpat Motučko po staru vpřed a musí se skutečně vyklopit mírně na bok jak Hellmen píše.
Naposledy upravil(a) Honza_2 dne ned říj 02, 2022 12:08 pm, celkem upraveno 1 x.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

jean
Příspěvky: 3044
Registrován: stř zář 22, 2021 8:15 pm
Bydliště: Europa

Re: Motorové kolečko - motůčko

#97 Nový příspěvek od jean »

Pravda bude niekde uprostred. Napr. Hellmen kritizuje nizku rychlost, vyrobca pise 4,2 km/h. S nalozenymi tackami asi ide malokto rychlejsie. Ergonomia bude asi pre kazdeho cloveka inak prijatelna. Ja by som si tie riadidla prihol, keby mi nevyhovoval sklon.

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#98 Nový příspěvek od Honza_2 »

Máte kolego Jean s rychlostí pravdu.

Kdo je zvyklý za stavebním nebo zahradním kolečkem cupitat - krátký krok tak při použití Motučka tak vás Motučko táhne za sebou než si na tu rychlost zvyknete a protáhnete délku kroku.
Dá se na to relativně rychle zvyknout a delším krokem člověka je vyšší rychlost elektromotoru jen o zvyků.

Mě výška rukojeti je akorát.
Mě spíše omezovala chvíli šířka - rozchod trubek rukojeti co člověk drží v ruce.
Klasické stavební kolečko má rukojeti mnohem dál od sebe než Motučko.
Motúčko má rukojeti výrazně blíže k vašim nohám než když vezmete do rukou rukojeti stavební a nebo zahradní kolečko.

Když máte večer Motučko na nabíječce a potřebujete něco převést klasickým kolečkem tak máte v ruce rukojeti stavebního kolečka mají rozpětí je jako když chcete vzlétnout s letadlem. Máte ruce nezvyklé daleko od nohou, kdežto s Motučkem zas na to hodně blízko u nohou.

Ale jde to jen o to zvyknout si.
Motúčko přes své mnou zmíněné drobnosti u mě mi hodně pomohlo a pomáhá. Sám za sebe Motučko doporučuji.
Nedělám reklamu jen píšu své zkušenosti.
Mám standardního Klasika, zkoušel jsem i vyšší verze se silnějším motorem a je to velký rozdíl v kopcích. Ale to je jiný level. :)
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

J.A.Y.
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv pro 25, 2008 10:24 pm
Bydliště: Okr. Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorové kolečko - motůčko

#99 Nový příspěvek od J.A.Y. »

Drzadla bych asi poohybal a je :D

Uživatelský avatar
drtikol
Příspěvky: 1409
Registrován: úte zář 25, 2007 1:25 pm
Bydliště: Františkovy Lázně

Re: Motorové kolečko - motůčko

#100 Nový příspěvek od drtikol »

Ahoj, tak včera mi motůčko dorazilo a jediný co mě vadí je rychlost, mám skoro 190cm a musím pěkně popoběhnout, je prostě dost rychlé, koupil jsem ho z Kuřimi, celé je vyrobeno z antikora a je to PROFI s brzdou, zpátečkou, plynulou regulací, motorem 450w a s nabíječkou, což není u všech samozřejmostí, korbu má naprosto stejnou jako mám další dvě kolečka z nichž jedno má madla, že se mezi ně vejdu jentaktak, co se týče vysejpání, tak zatím zkušenosti nemám, ale teď jsem schválně skočil na zahradu a postavil obě kolečka vedle sebe, stojí na oblouku před kolem opřený o korbu a jsou skoro na stejno, motůčko je trošku víc stopořený, ale na vysejpání to mít vliv nebude, pravděpodobně je to podle výrobce a lakoty kupujícího .

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#101 Nový příspěvek od Honza_2 »

"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#102 Nový příspěvek od Honza_2 »

Plošina od Motučka.
Zajímavá nízká cena na to že není používané..


https://dum.bazos.cz/inzerat/158601269/ ... o-brav.php
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#103 Nový příspěvek od Honza_2 »

drtikol píše: pát říj 07, 2022 1:03 pm Ahoj, tak včera mi motůčko dorazilo a jediný co mě vadí je rychlost, mám skoro 190cm a musím pěkně popoběhnout, je prostě dost rychlé, koupil jsem ho z Kuřimi, celé je vyrobeno z antikora a je to PROFI s brzdou, zpátečkou, plynulou regulací, motorem 450w a s nabíječkou, což není u všech samozřejmostí, korbu má naprosto stejnou jako mám další dvě kolečka z nichž jedno má madla, že se mezi ně vejdu jentaktak, co se týče vysejpání, tak zatím zkušenosti nemám, ale teď jsem schválně skočil na zahradu a postavil obě kolečka vedle sebe, stojí na oblouku před kolem opřený o korbu a jsou skoro na stejno, motůčko je trošku víc stopořený, ale na vysejpání to mít vliv nebude, pravděpodobně je to podle výrobce a lakoty kupujícího .
Díky za recenzi.
Já se naučil vysejpat doboku. Je to rychlejší než se přetahovat a vyklápět to vpřed.


Zdejší kolega hellmen psal v jeho informacích..
Citace.:
" Motúčko je dost těžké a taky je relativně pomalé, jsem s ním pomalejší než s klasickým kolečkem."
Konec citace.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

Uživatelský avatar
filip
Příspěvky: 1868
Registrován: úte říj 21, 2008 10:51 pm
Bydliště: UO

Re: Motorové kolečko - motůčko

#104 Nový příspěvek od filip »

Má-li motučko z Kuřimi není to motučko z Brava.
Každý popisujete jiný stroj.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Padá chlápek z mrakodrapu a v každém patře říká - Ještě je to dobrý..

Uživatelský avatar
Honza_2
Příspěvky: 459
Registrován: ned bře 09, 2014 4:37 pm
Bydliště: Dobruška

Re: Motorové kolečko - motůčko

#105 Nový příspěvek od Honza_2 »

Jaký je v ní h rozdíl.?

Google mi nic nepíše v rozdílech. Stále mi to hází, že všichni prodejci po ČR mají díly z Isolit-Bravo.
"Rider XE 70, MF70 - už nejsou jen VARI."
.................................................................
"Vari 2T-aktuální stroj "

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“