Stavba vleku nejen za traktor

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Stavba vleku nejen za traktor

#1 Nový příspěvek od mape »

Tak jsem se rozhodl že si postavím vlek sklápečku
Traktor zatim není ale přemýšlím o nem a tak to pojmu tak že to zkusím postavit na papíry a používat to i jako vlek za auto
nápravu použiju autopřívsovou(do budoucna možná dvě)
Korba 2,6x1,3 m
kola vedle korby aby to nebylo moc vysoké
Príprava na sklápění
Stejne kdyz vidím co se dnes za auta prodává je to hnus(i když se najdou i dobré vleky)
všechno ošizené Až hrůza
Uvidím jestli to půjde dát na papíry,případne sehnat nejaké a udelat přestavbu nebo se jim přizpůsobit.
Pokud máte nekdo nejaké zkušenosti budu rád kdyz je zde uvedete.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#2 Nový příspěvek od mape »

tak jsme neotálel a po prostudování internetu,Některych prospektů a i samotnych ruznych vozíků se konečne pouštím do práce.Začal jsem repasí nápravy Maro resp sportjacht kterou maro delá nejak pod licencí. Koupil jsem na ni nové naboje vč hřídelí a lozisek a navaril je na ramena protoze ty ramena byla trochu deformována. Nápravu jsem privezl ze šrotu resp jsem privezl celé torzo přívesu maro 06 ze ktereho byla pouzitelná náprava. Take jsem nasel v pozustatcích po firmě tp na vozík co jsme v práci kdysi meli a protoze byl odhlásen pred 1.5.2004 mel by jít znovu prihlásit a pak by stačilo jen udelat prestavbu na vetší rozmer. Dále jsem ze šrotu privezl Učka na rám jiz nového prívesu. Zatím se spokojím tedy s jednou nápravou a budu se pokoušet sehnat druhou stejnou nápravu maro E-5
Také jsem nasel blízko mého bydliště dobrou prodejnu na příslušenství pro přívesy tak budu postupně porizovat panty,blatníky,svetla a podobně.
Přílohy
jsem se pustil do rámu. navrtáno na verzi pro jednu i pro dvě nápravy. Rozteč náprav cca 740 mm
jsem se pustil do rámu. navrtáno na verzi pro jednu i pro dvě nápravy. Rozteč náprav cca 740 mm
bylo to trochu pracny to privařit aby to bylo geometricky správne rovnobežně ale podle meření by to mohlo byt ok
bylo to trochu pracny to privařit aby to bylo geometricky správne rovnobežně ale podle meření by to mohlo byt ok
repase nápravy
repase nápravy
trochu jsem se nechal inspirovat timhle. je to vyráběno ve verzi nebržděné do 750 i brždené bo 1300 kg a vubec se to neliší tudíš konstrukce dobrá a hlavně mám odskoušeno provozem s pretežováním i o 100 %
trochu jsem se nechal inspirovat timhle. je to vyráběno ve verzi nebržděné do 750 i brždené bo 1300 kg a vubec se to neliší tudíš konstrukce dobrá a hlavně mám odskoušeno provozem s pretežováním i o 100 %
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#3 Nový příspěvek od mape »

Tak jsem ještě pokračoval ve výrobě a to korbou. Celá konstrukce je z jeklů a U profilů. Podlaha i bočnice budou z prekližky foliované 15 mm silné. Všechno vařeno COčkem. Panty na bočnice jsem použil hotové co ce používají na autopřívesy. Obe bočnice budou odnímatelné. Už se mi i začíná ukazovat celková hmotnost prívesu a to cca 260 kilo. pokus se mi to podaří dát na papíry bude užitečná hmotnost neboli nosnost stanovena na cca 490 kilo což je celkem dobré(při zachování celkové hmotnosti 750 kg pri použitelnosti za autem.Celou konstrukci chci nechat pozinkovat aby to melo už uroven a životnost.
Dále se mi naskytla možnost mít stejnou druhou nápravu takže nakonec budou moct byt opravdu dvě za což jsem rád protože budu moci použít pneu s normálnim hmotnostním indexem a disky z felicie kterych je všude dost a za pár korun. 8)
Přílohy
základem korby je rám z jeklu 60x40x2
základem korby je rám z jeklu 60x40x2
Zadní sloupky zároveň tvoří boky prohlubně pro zadní svetla a spz.
Zadní sloupky zároveň tvoří boky prohlubně pro zadní svetla a spz.
detail prostredních sloupků.JPG
Detail predních sloupků.JPG
celá konstrukce váží cca 55 kilo
celá konstrukce váží cca 55 kilo
čepy bočnic  budou vyndavací
čepy bočnic budou vyndavací
Náprava je na 6 šroubech m12
Náprava je na 6 šroubech m12
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#4 Nový příspěvek od mape »

Tak jsem ted našel na netu že odhlášené vozidlo do 1.5. 2004 lze zpetně prihlásit s tím že se musí doložit technická kontrola a evidenční kontrola. to je docela problém. Ještě se chci informovat přímo na dopravním odboru jak to vlastne je. Pokud s tim máte nekdo nejakou zkušenost prosím napište. Díky

Jinak by to pro mě znamenalo udělat z torza toho vozíku co jsem privezl ze šrotu káru která projde evidenčkou a technickou abych to vůbec mohl prihlásit. a pak teprve zazádat o přestavbu protože když tam na technickou přijedu už s novym vozíkem nebude vyhovovat rozměrama a tudíž nebude splnˇovat a vyhodí mě :(
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#5 Nový příspěvek od mape »

Tak informace z odboru dopravy a z technické kontroly. Vlek musí byt dle tp . Takže mi nezbyvá než z torza udělat vlek a vyrazit na technickou a pak to teprve zpetně přihlásit. No tak to bude trochu boj.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#6 Nový příspěvek od mape »

Po poradě na všech istitucích jsem se dal do prá ce na oživení TP. Torzo přívesu jsem celé rozebral.Šlo to dobrě. Používal jsem hlavně flexu :smich: . Celé jsem to rozřezal a svaril z toho horkou jehlou Káru přibližných rozmerů dle TP. Namontoval novou chnapku , repasovanou nápravu a elektriku se svetlama .Také jsem si nechal v MARu vydat nový výrobní štítek. Tyto veci jsem měl pořízené na nový příves tak nebyl problém. A až oživím TP a dodělám novou káru tak to smontuju z té staré .K mému prekvapení bylo že absolvování technické kontroly probehlo uplně bez problémů. Jinak nová kára už je dovařená a je momentálně již v zinkovně. Trochu mi ještě narostla váha protože budu nucen převážet malý bagřík tak jsem ji musel dovybavit ještě trochou vyztuh a hlavne přizpůsobit na nájezdy a také udelat místo v podvozku na uložení techto nájezdů. Do korby jsem připravil 8 kovevních misek na snadné poutání a také jsem sehnal pro mě dobře použitelny píst na sklápení tak přibylo i uchycení pro tento píst a celkové vyztužení celé příčky za kterou bude ten píst zvedat. Také jsem už sehnal všechny potřebné veci jako jsou prezky,panty,blatníky,držáky blatníků,odrazky,prekližku na podlahu a bočnice,operné kolečko i s držákem,kotevní misky a co hlavně :wink: mám už druhou stejnou nápravu. :wink: Takže se budu s technickou nosností pohybovat nekde kolem 1600 kil což je na příležitostné přetěžévání dostatečná rezerva.

Jinak Kára kterou jsem ted nouzove dělal bude k mání. pokud by mel nekdo zájem tak bude nekdy behem 3 tydnů na prodej. Není nic moc ale jako základ na nejaky maly vozík by mohla posloužit. Bude ovšem bez nápravy,elektroinstalace a bez chňapky.
Přílohy
žádný krasavec ale technickou prošel. kdyby se pobarvil a vyměnila prekližka byl by normálně použitelný.
žádný krasavec ale technickou prošel. kdyby se pobarvil a vyměnila prekližka byl by normálně použitelný.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
chavier
Site Admin
Příspěvky: 2568
Registrován: úte črc 03, 2007 9:50 pm
Bydliště: okres Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#7 Nový příspěvek od chavier »

pěkná práce, jenom osobně bych měl strach z dovařované nápravy, ta by měla zůstat tovární.
Na trhu není žádný menší levnější vozík schopný sklápět, proto chápu tvou stavbu.
Mě by se líbilo něco takového:
http://youtu.be/RO-DhkOHOmE

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#8 Nový příspěvek od xxmm »

ahoj nezkoušel jsi stavět nový vozík na nové papíry? nebo jak budeš řešit rozdíl rozměrů?
některé stkčka mají v ceníku stavbu vozíku za 1500-2000
a zákon to řeší takto
č 56/2001 Sb.

HLAVA II
SCHVALOVÁNÍ TECHNICKÉ ZPŮSOBILOSTI JEDNOTLIVĚ VYROBENÉHO SILNIČNÍHO VOZIDLA
§ 29
(1) Výrobou jednotlivého silničního vozidla se rozumí výroba nejvýše pěti kusů jednoho
typu silničního vozidla podle vlastní konstrukce nebo s využitím systému vozidla, konstrukční
části vozidla a samostatného technického celku vozidla, na něž byla vydána rozhodnutí o schválení
typu.

(2) O povolení výroby jednotlivého silničního motorového vozidla musí výrobce předem
písemně požádat obecní úřad obce s rozšířenou působností. Příslušným k vydání povolení je obecní
úřad obce s rozšířenou působností, v jehož správním obvodu má výrobce sídlo nebo bydliště nebo
místo podnikání, liší-li se od bydliště.

(3) V informačním dokumentu ministerstvo vymezí, z kterých technických požadavků nebo
postupů lze povolit při rozhodování o schvalování technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného
silničního vozidla výjimky. Výjimky nelze povolit z technických požadavků týkajících se
a) brzd,

b) vnějšího hluku,

c) emise škodlivin ve výfukových plynech,
d) odrušení vozidla a elektromagnetické kompatibility.

§ 30
Žádost o povolení výroby jednotlivého silničního vozidla
(1) Žádost výrobce o povolení výroby jednotlivého silničního vozidla musí obsahovat
a) obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo, je-li žadatelem právnická osoba, nebo jméno,
příjmení, obchodní firmu, jde-li o podnikatele, rodné číslo, místo trvalého nebo povoleného
pobytu, je-li žadatelem fyzická osoba,

b) druh a kategorii silničního vozidla,

c) účel, pro který má být silniční vozidlo používáno,

d) způsob zajištění záručního a pozáručního servisu.

(2) Žádost musí být doložena těmito doklady:
a) ověřenou kopií smlouvy nebo listiny o zřízení nebo založení právnické osoby nebo u právnických
osob zapsaných v obchodním rejstříku výpisem z obchodního rejstříku, u fyzických osob podnikatelů
ověřenou kopií živnostenského oprávnění,

b) technickým popisem silničního vozidla v rozsahu údajů uváděných v technickém průkazu vozidla,
včetně údajů o předpokládaných provozních, jízdních a dynamických vlastnostech,

c) nákresem sestavy silničního vozidla s uvedením rozměrů a hmotností,

d) návodem k údržbě a obsluze vozidla v českém jazyce,

e) osvědčeními o schválení typu systémů vozidla, konstrukčních částí a samostatných technických
celků vozidla, které tvoří silniční vozidlo, nebo technickým protokolem.

Rozhodnutí o technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla
§ 31
(1) Technickou způsobilost jednotlivě vyrobeného silničního vozidla schvaluje obecní úřad
obce s rozšířenou působností, který vydal povolení k výrobě jednotlivého silničního motorového
vozidla. Obecní úřad obce s rozšířenou působností rozhodne na základě posouzení shody vlastností
jednotlivě vyrobeného silničního vozidla s požadavky stanovenými prováděcím právním předpisem.
Obecní úřad obce s rozšířenou působností může uložit provedení zkoušek jednotlivě vyrobeného
silničního vozidla na náklady výrobce.

(2) Na žádost o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla
se vztahuje § 30. K žádosti musí být dále přiložen technický protokol vydaný zkušební stanicí a
protokol o technické prohlídce, pokud se jedná o vozidlo, které podléhá režimu pravidelných
technických prohlídek podle § 40. Technickým protokolem se dokládá splnění podmínek uložených v
rozhodnutí o povolení výroby a splnění technických požadavků stanovených prováděcím právním
předpisem, protokolem o technické prohlídce se dokládá technická způsobilost vozidla k provozu na
pozemních komunikacích.

(3) Obecní úřad obce s rozšířenou působností rozhodne nejpozději ve lhůtě do 60 dnů ode
dne doručení písemné žádosti výrobce doložené předepsanými doklady.

§ 32
Obecní úřad obce s rozšířenou působností v rozhodnutí o technické způsobilosti jednotlivě
vyrobeného silničního vozidla uvede
a) obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo, je-li žadatelem právnická osoba, nebo jméno,
příjmení, obchodní firmu, jde-li o podnikatele, rodné číslo, místo trvalého nebo povoleného
pobytu, je-li žadatelem fyzická osoba,

b) druh a kategorii silničního vozidla,

c) účel, pro který má být silniční vozidlo používáno,

d) způsob zajištění záručního a pozáručního servisu silničního vozidla.

§ 33
(1) V případě kladného rozhodnutí o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného
silničního vozidla vydá obecní úřad obce s rozšířenou působností technický průkaz silničního
vozidla, jedná-li se o silniční vozidlo, které podléhá registraci. U silničních vozidel, která
nepodléhají registraci, vydá obecní úřad obce s rozšířenou působností technické osvědčení
silničního vozidla.

(2) Vzor technického průkazu a technického osvědčení silničního vozidla stanoví prováděcí
právní předpis

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#9 Nový příspěvek od mape »

takže abych odpoveděl nejak dohromady:
co se tyká nápravy ta o sváry se nebojím protože je to vlastně jen zálezitost geometrie protože konce ramen byli tak trochu deformovány a pri vyvaření a dovrtání a dobroušení to nebylo porád idealní takže jsem to srovnal všechgno podle latě a pekně prorousil a svaril invertorem pekně do hloubky aby to drželo.Vzhledem k tomu že technickou to prošlo bez problému a uchycení je jinak porád originál matkou zajištěnou zavlačkou tak nemám strach.avíc jsem dnes tu "prozetímní" káru celkem dost zatěžoval a náprava fungovala bez problémů a to byla zatížena i 600ti kilama.Jinak vlek z videa je peknej. Ale cena za tento resp. podobny vlek co jsem viděl se pohybuje v závratnych sumách a už jsem rezignoval se takovyma věcma kochat a zabyvat protože na ne mít nikdy nebudu.AAle dobrá inspirace. 8)
Co se tyká individuální stavby vleku ztrochu bych mel strach protože kdyz jsem dostal do ruky model technické zprávy a co k ní musím všechno dolozit dost mi to odradilo.Treba vypočet těžiště vubec nevím jak to udelat a ani nenám nikoho kdo by se mi pod to podepsal. Chci jít cestou přestavby stávajícího vleku. Údajne tam stačí mít vyjádření od puvodního výrobce že to bude splnovat nějaký další typ vozíku co má onen výrobce schválen. Když jsem kontaltoval přímo výrobce říkal že vyjádření není problém tak uvidím. V nejhorším je nekde na kladně pán ktery to dostane na techničák bez problémů akorád za to chce dost penez.
Ale zase jsem zjistil že tp na káru s velkyma kolama a s rozměry cca 110x200 u korby se celkem dobře prodávají tekže jsem docela v klidu protože mám porád možnosti což je dobrýý.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#10 Nový příspěvek od mape »

Takže kára přihlášena zpet . Nový tp a spz. POvedlo se bez sebemenších zádrhelů. Nyní bude následovat žádost na vyrobce o povolení přestavby pak na dopravák a pak s přestavenym vozíkem znovu na technickou a pak zapsat dodatečné změny a mělo by to být hotové. Při telefonátu výrobci mi bylo sdeleno že není problém a že mi to napíšou. Tak uvidím.
Přílohy
konečně na papírech.JPG
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#11 Nový příspěvek od xxmm »

mape píše: Co se tyká individuální stavby vleku ztrochu bych mel strach protože kdyz jsem dostal do ruky model technické zprávy a co k ní musím všechno dolozit dost mi to odradilo.Treba vypočet těžiště vubec nevím jak to udelat a ani nenám nikoho kdo by se mi pod to podepsal. Chci jít cestou přestavby stávajícího vleku. Údajne tam stačí mít vyjádření od puvodního výrobce že to bude splnovat nějaký další typ vozíku co má onen výrobce schválen. Když jsem kontaltoval přímo výrobce říkal že vyjádření není problém tak uvidím. V nejhorším je nekde na kladně pán ktery to dostane na techničák bez problémů akorád za to chce dost penez.
čau můžeš se podělit o to jak vypadá ta zpráva pro individuální stavbu?

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#12 Nový příspěvek od mape »

Pokud počkáš po víkendu tak ji naskenuju a uveřejním.
Jinak o víkendu budu konečně káru kompletovat tak jsem zvedavej co z toho vyjde.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#13 Nový příspěvek od mape »

Tak už je to doma ze zinku.Na dopravu se hodila Ta stará kára. Asi její poslední jizda 8)
Přílohy
zinkované.JPG
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#14 Nový příspěvek od mape »

Dnesk jsem makal jak šroub abych to postavil a povedlo se. Kára hotova.Jsem z ní hodně nadšenej. Potřebuju ted vozit spoustu věcí a tak přijde vhod.Ted už zbyvá jen udelat sklápění a pak boj o přestavbu. jinak pár postřehů:
Pevný tandem není vubec spatná věc. Jen manipulace je šílená ale to všichni jistě víte.
Ale stačí operné kolečko k oji ktere je sice na tomto druhu přívesu dost zbytečné ale pokud s ním zdvihnete káru na jednu nápravu hned je manipulace naprosto bezproblémová.
Jinak na zatížení je to ideál Jen pokud je použito třeba 13 kol z felicie kterych je všude dost nesmí se zapomínat na to že felicie i s nákladem váží cca 1600 kg plus mínus
Kára moji konstrukce by unesla klidne dve tuny ale kola jsou nejslabším článkem takže nebudu riskovat
Sklápění ješte nemám uplne domyšlené ale píst už mám a budu to zvedat netradičně za prední hranu korby. videl jsem to na jedne Německé káře a byl jsem nadšenej z toho jak je to jednoduchý tak jsem to použil.
ted ještě sehnat nejakou vhodnou ruční pumpičku a nejakou nádržku a bude hotovo.
Jinak váha se pohybuje někde kolem 280 kg což bylo mym cílem. trochu to naroste ješte tím sklápenim tak uvidím.
Přílohy
"dárce orgánů" bude k mámí pokud by měl někdo zájem
"dárce orgánů" bude k mámí pokud by měl někdo zájem
postupně jsem rozebíral tu starou a hned stavel novou
postupně jsem rozebíral tu starou a hned stavel novou
Podvozek.JPG
Korba.JPG
Mel jsem i pomocníka:-)
Mel jsem i pomocníka:-)
příprava na používání nájezdů
příprava na používání nájezdů
Skoro hotovo.JPG
Hotovo.JPG
Tak to vypadá sklopený
Tak to vypadá sklopený
Pod korbou mám místo na uložení nájezdů. Budu s tim převážet zahradní traktor a malý tunový bagřík
Pod korbou mám místo na uložení nájezdů. Budu s tim převážet zahradní traktor a malý tunový bagřík
Bylo by to lepsí to sešroubovat ale to by bylo moc práce tak jsem to riknul svarit.
Bylo by to lepsí to sešroubovat ale to by bylo moc práce tak jsem to riknul svarit.
Oka v korbě.JPG
Nadelal jsem si plno ruznych ok na kurtování v korbě i mimo
Nadelal jsem si plno ruznych ok na kurtování v korbě i mimo
Klou skopení je šroub M16 a okolo všechno zdvojeno
Klou skopení je šroub M16 a okolo všechno zdvojeno
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

trikko
Příspěvky: 3157
Registrován: ned črc 11, 2010 2:15 pm
Bydliště: TN kraj

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#15 Nový příspěvek od trikko »

pekna praca 8) , nechcelo by to nejaku brzdu?? :friends: , pumpu skus použit zo sklapania kabini z tatri napriklad :friends:
Šibaj, furman, kone bičom, ak si dobrým pohoničom...

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“