Stavba vleku nejen za traktor

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
peny
Příspěvky: 2731
Registrován: pon bře 08, 2010 1:18 pm

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#16 Nový příspěvek od peny »

2 tony to musi vydrzat bez problemu, ak maju tie gumy index 79(nizsi sa asi pre ten rozmer nerobi ), tak to je 437 kg na jedno koleso, samozrejme v skutocnosti znesu viac :), velmi pekna robota :friends:

jaroslav-hynek
Příspěvky: 171
Registrován: stř srp 03, 2011 4:52 pm
Bydliště: Lašovice

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#17 Nový příspěvek od jaroslav-hynek »

Hodně dobrá práce :shock: 8) :) i tiše závidim :'( :friends:

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#18 Nový příspěvek od mape »

Dneska provedu jízdní a zátěžovou zkoušku a doufám že to bude v poho. Všechny srouby a že jich tam je mají samojistící matice tak snad šroubky padat nebudou. Zkusím i nejakou zátěž. JInak díky za pochvalu :pivo: Co se týká brzdy tak zatím nepočítám. Za autem nán vyzkoušeno okolo té tuny a půl že se to dá zvládat. Když človek používá hlavu tak se dá dělat lecos. Proto jsem taky zvolil výšku bočnic pouze 30 cm aby to nelákalo naložit jak blázen. Jinak další důvod proč brzdu ne je hlavně cenovka. dve nápravy s brzdou vychází nekde kolem 2500 a to je pro mě momentálně nedostupné. Ale nic není vyloučeno.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
peny
Příspěvky: 2731
Registrován: pon bře 08, 2010 1:18 pm

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#19 Nový příspěvek od peny »

bocnice si nitoval k ramu ?

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#20 Nový příspěvek od mape »

Bočnice jsou zasazeny v Uprofilu 20x20x2 a samozrejme přinýtovány. mám s tim dobrou zkušenost. Jinak oprava.... Bržděné nápravy s brzdou 25 000 kč .
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
peny
Příspěvky: 2731
Registrován: pon bře 08, 2010 1:18 pm

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#21 Nový příspěvek od peny »

ja prave opacnu, na nasom voziku boli tiez nitovane, ale nedrzalo to velmi, nitom odpadavala hlavicka, tak som to potom prerobil na skrutky, ale ked to mas zo vsetkych 4stran v Ucku tak by to nemalo vadit

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#22 Nový příspěvek od mape »

drží to dobře a jsou tim u ty bočnice dobre zpevneny proti hrubému zacházení.Nyty jsou ocelové.Zádny hliníkáče
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
chavier
Site Admin
Příspěvky: 2568
Registrován: úte črc 03, 2007 9:50 pm
Bydliště: okres Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#23 Nový příspěvek od chavier »

8) to je ovšem krásná práce, prosím fotku, jak to vypadá sklopené...

Něco podobného vyrábí i poláci, taky dvounápravák, nebrzděný, 750kg, uveze 2t. I sklopný (na sekačku), ale ne sklápěcí (na písek)
http://www.sklep.przyczepy.info/images/ ... 8a71ef28e2

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#24 Nový příspěvek od mape »

Tak ten polskej jsem videl na vlastní oči a ani bych o to nezakopl. Fórovina neskutečná. Vůbec dnešní výroba je zaměrená uplně nekam jinam nez na dobrou konstrukci. Ale bohužel. Sklápění ještě nenám dokončený chybí nejaká pumpička s nádrzí a spodní uchycení pístu. Bude to opřený o první nápravu ještě prez nejakou vyztuhu. chci to ještě probrat s jedním konstruktérem. Já osobně jsem tak trochu vycházel z konstrukce jednoho německého vleku(až najdu odkaz dám ho sem) a z konstrukce vleků Vapp PV.... ktery vlastním a jsem s nim nad míru spokojen.Dnes jsem provedl zkoušku jízdní i tak trochu zátěžovou a bez problémů. Jízdní vlastnosti díky váze nekde okolo 300 kg vyborné i pri větších rychlostech. Samozrejmě pak za traktorem to neocením ale jak uvádím je to "nejen za traktor"
Přílohy
píst bude umístěn trochunetradičně ale je to udělaný podle jednoho vleku německé výroby. Má roztažený skoro 160 cm a stažený 70 cm. Je odtud z fóra.
píst bude umístěn trochunetradičně ale je to udělaný podle jednoho vleku německé výroby. Má roztažený skoro 160 cm a stažený 70 cm. Je odtud z fóra.
snad bude tento uhel stačit na to aby to spadlo. přemýšlím ještě nalepit plech na dno korby.
snad bude tento uhel stačit na to aby to spadlo. přemýšlím ještě nalepit plech na dno korby.
Sklopeno III.JPG
Písts bude opřeny o první nápravu přez vyztuhu
Písts bude opřeny o první nápravu přez vyztuhu
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#25 Nový příspěvek od mape »

tak jsem Káru zapojil do provozu a jsem moc spokojen. Taky musím dodělat to sklápění protože to už začíná trochu chybět. Zatím největsí zátěž co jsem vezl byl asi tunový bagřík. zde zase absence nájezdu trochu komplikovala nakládku a vykládku.Zkrátka ještě to chce dotáhnou do konce. Co mě ale překvapilo byto to že tunová zátěž ty dve nápravy na 750 kg nijak zvlášt nezatížila.když jsem na staré káře zatěžoval jednu nápravu sla kára dost k zemi. se dvema šla k zemi minimálně. Po odlehčení se nápravy poslušně vracejí zpet do odlehčené polohy.Myslím že to bude fungovat dobře.
Přílohy
při této zátěži klesla asi o 3-4 cm.
při této zátěži klesla asi o 3-4 cm.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

trikko
Příspěvky: 3157
Registrován: ned črc 11, 2010 2:15 pm
Bydliště: TN kraj

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#26 Nový příspěvek od trikko »

parada pekna stavba 8) 8) už si bol aj na uradoch a maš to prepisane?? :friends:
Šibaj, furman, kone bičom, ak si dobrým pohoničom...

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#27 Nový příspěvek od mape »

Ještě ne. Čekám na vyjádření vyrobce k prestavbě.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

trikko
Příspěvky: 3157
Registrován: ned črc 11, 2010 2:15 pm
Bydliště: TN kraj

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#28 Nový příspěvek od trikko »

kolko si dal za prekližku na podlahu a boky??
Šibaj, furman, kone bičom, ak si dobrým pohoničom...

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#29 Nový příspěvek od mape »

Vycházelo to asi necelou 1000 kč na jednu tabuli 15mm silnou 125x250 cm a bylo potreba 2 tabulí s malym přebytkem. Na podlaze je protizkluz a na bocích hladká. Dno je z jednoho kusu beze spojů. :)
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba vleku nejen za trakror

#30 Nový příspěvek od mape »

Trochu tuningu :) Jsem si dovybavil káru zakládacími klíny. To se hodí.Dále jsem umístil štítek co jsem si nechal vydat výrobcem k přihlášení. Přecejen mi to s přestavbou bude asi trochu trvat tak ať nenám nejaký problémy na silnicích.
Přílohy
Doufám že mi je nekdo neukradne
Doufám že mi je nekdo neukradne
Naposledy upravil(a) mape dne ned čer 03, 2012 11:52 pm, celkem upraveno 1 x.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Odpovědět

Zpět na „Dopravní technika“