Vlek Deza 3500
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Vlek Deza 3500
na pětituně sou taky kola 10.75x15.3 jako na tý 3,5tuně
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Vlek Deza 3500
existuje k té 5000 nějaký prospekt od výrobce? Pokud ne, tak prosím pak o fotky, až ji budeš mít ty. DíkySTEEL píše:JirkaJD: od minulého týdne mám obědnanou Dezu 5000 , je to to samý jako 3500 akorát má vzádu nárazník z trubky , rozdíl v ceně je 5000kč+DPH takže sem neváhal a vzal rovnou 5tunu
sklopná na 3strany , bržděná vzduchem , SPZ rozměr korby 3000mmx1850mm sajtny 500mm dodání v listopadu cena 79 900kč bez DPH
Majitel říkal že nyní už lidi spíš obědnávají ty 5tuny než ty 3,5tuny super jednání ochotnej a vztřícnej do 20km dovoz zdarma
měl tam rozdělaný 3 vlečky
Re: Vlek Deza 3500
Zdar, mám 5t, (chtěl jsem původně 3,5t, traktor má povoleno 5t se vzduchem brzdou, tak jsem ji vzal). Rozdíl 3,5t/ 5t je (podle mě) v tom zadním nárazníku a v zápisu v TP. Písni výrobci (zámečnictví Derganz), pošle Ti nabídku a nějaký fotky. Moje zkušenost: perfektní jednání a domluva.
Fotky se snad podaří, jeto můj 1. pokus
Fotky se snad podaří, jeto můj 1. pokus
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: sob lis 15, 2008 10:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Vlek Deza 3500
fotky máš pěkný, nejvíc se mi líbí Tvůj smysl pro bezpečnost - založit kolo kamenem i z boku aby neujelo
shodou okolností jsem dnes mluvil s panem Derganzlem (doufám že jsem mu nezkomolil jméno) pořeboval jsem zjistit jestli mají schválené podvozky na přestavbu, chtěl jsem na to namontovat lanový kontejner z avie, něco jako má Šéďa a na dopravním inspektorátě mi řekli že už podvozek od výrobce musí mít homologaci na přestavby jinak to nejde zapsat, no a to bohužel Deza nemá.
jinak jsem se ptal na osmitunu a tu mají za 115000,- bez daně a čekací lhúta je 3 měsíce
shodou okolností jsem dnes mluvil s panem Derganzlem (doufám že jsem mu nezkomolil jméno) pořeboval jsem zjistit jestli mají schválené podvozky na přestavbu, chtěl jsem na to namontovat lanový kontejner z avie, něco jako má Šéďa a na dopravním inspektorátě mi řekli že už podvozek od výrobce musí mít homologaci na přestavby jinak to nejde zapsat, no a to bohužel Deza nemá.
jinak jsem se ptal na osmitunu a tu mají za 115000,- bez daně a čekací lhúta je 3 měsíce
Re: Vlek Deza 3500
Fotky jsem vložil blbě, netušil jsem, že se to zobrazí tak obrovský. ( Jak to opravit?)
Horní foto je od p. Derganze, 3,5tuna, dolní je moje 5tuna.
Ty šutry jsou jen jako podložka pod kus plechu kterým zakrývám kolo, aby na něj nepražilo slunko (mám pocit, že sluncežár není pro pneumatiky to nejlepší). Je to provizorka, než bude přístřešek.
Horní foto je od p. Derganze, 3,5tuna, dolní je moje 5tuna.
Ty šutry jsou jen jako podložka pod kus plechu kterým zakrývám kolo, aby na něj nepražilo slunko (mám pocit, že sluncežár není pro pneumatiky to nejlepší). Je to provizorka, než bude přístřešek.
Re: Vlek Deza 3500
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
- jurex
- Příspěvky: 1007
- Registrován: sob pro 13, 2008 10:41 am
- Bydliště: Jestřabí(zlínsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlek Deza 3500
Kolikatituna to je? A cena? Zvažuju prodej svojich dvou vleček a koupit s TP
Re: Vlek Deza 3500
je to pětituna a cena 79 900 kč bez DPH
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Vlek Deza 3500
Hm, taky se na něj dívám, ale mám dojem že je to takový forový.......cena a obsah peněženky ale mluví jasně .....
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: Vlek Deza 3500
Nikdy se neponaučím a stále mě bude udivovat IQ houpacího koně u některých členů, kteří všechno znaj, všude byli a od všeho mají klíče.
Jak někdo z nevalné fotky pořízené z 5-ti metrů dokáže zjistit kvalitu a zpracování vleku, kterej v životě neviděl.
Přitom o cca 20 příspěvků před se může dočíst, že kvalita zpracování a použité materiály jsou jedny z nejlepších co se na našem trhu dá sehnat a poměr kvalita / cena je A+++
Jak někdo z nevalné fotky pořízené z 5-ti metrů dokáže zjistit kvalitu a zpracování vleku, kterej v životě neviděl.
Přitom o cca 20 příspěvků před se může dočíst, že kvalita zpracování a použité materiály jsou jedny z nejlepších co se na našem trhu dá sehnat a poměr kvalita / cena je A+++
Re: Vlek Deza 3500
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Vlek Deza 3500
Pěkný, koukám rám z jackelu, to jsi si přál nebo už dělají standardně? Mám DEZA 6000 a rám mi chtěli udělat z Úček 130 svařených do krabice, chtěl jsem to raději z jackelu, tak mi to na přání udělaly. Zdá se mi to pohlednější než z Úček.
Zajímavej ten kohout na majler ovládanej řetízkem korby, jak to funguje při vyklopení na druhou stranu nebo při vyklopení dozadu?
Zajímavej ten kohout na majler ovládanej řetízkem korby, jak to funguje při vyklopení na druhou stranu nebo při vyklopení dozadu?
Re: Vlek Deza 3500
rám z jacklu už asi dělá standardně nijak sme se na tom nedomlouvali
ten kohout uzavírá olej do majleru při vyklápění do stran aby se nedostal do kolize majler s horním uložením a nepříčilo se to a nedošlo k poškození jak maileru tak horního uložení
na fotce je to zakroužkované
ten kohout uzavírá olej do majleru při vyklápění do stran aby se nedostal do kolize majler s horním uložením a nepříčilo se to a nedošlo k poškození jak maileru tak horního uložení
na fotce je to zakroužkované
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Vlek Deza 3500
Je mi jasný, proč tam ten kohout je, ale jak to funguje při vyklápění na druhou stranu? Páka je ve stejné poloze? Takže na tu jednu stranu do vyklápí trochu víc než na druhou?
Re: Vlek Deza 3500
Podla mna to kypuje na obe strany rovnako. Ked sa lepsie pozries na ten ventil, tak retiazka ktora je uchytena na packe ventilu je uchytena na stred valca (majlera). Takze roby rovnaky pohyb v rovnakej dlzke s valcom na obydve strany. Inak pekny vlek