Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Nevím ten chlapík říkal že ho mají leta a když dělaly před lety větší opravu
rozšířili korbu aby se tam něco vešlo a udělaly olejový sklápění, prý s nim vozil obilí.
Má brzdy jen v zadu.
rozšířili korbu aby se tam něco vešlo a udělaly olejový sklápění, prý s nim vozil obilí.
Má brzdy jen v zadu.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
důležitý je, jaký rozměry budeš mít zapsaný v techničáku,
na technickej žádnej jinej typovej podklad mít nebudou.
Dřív šlo na úřadě nechat zapsat i mírnou změnu rozměrů po opravě, pokud to nebylo o parník.
Jak je to teď nevím.
na technickej žádnej jinej typovej podklad mít nebudou.
Dřív šlo na úřadě nechat zapsat i mírnou změnu rozměrů po opravě, pokud to nebylo o parník.
Jak je to teď nevím.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
No uvidím co budou říkat na evidenčce.
Za tu cenu ho vezmu už jen kvuli tomu že je s tp.
Přinejhorším bych to pak nejak řešil.
Za tu cenu ho vezmu už jen kvuli tomu že je s tp.
Přinejhorším bych to pak nejak řešil.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
já mám zase v techničáku napsany že roku 1957 proběhla generání oprava tak v jakym stavu to muselo byt že to potřebovalo tak zásadní opravu že musela byt generální a eště zapsaná do papírů
jinak teda když sem to dovezl já dom tak to vypadalo jak by to prošlo válečnym obdobím a tech různě naflikovanéch želez jedno plátování přes druhy, třeba 3-4-5i víc vrstev na sobě, hlavní železo 5mm prasklo tak na to lata, tá prdla taky tak další a další laty na sebe, nekde se opravář nasral a dal tam rovnó plotnu tlustó 2cm ale stejně houby platny prdlo to kus vedle tak tam nekdo dal kus čtyřhranu z nápravy, no když sem to všecko popraskany odřezal odpálil a vybrósil tak teho bylo tak 100kilo, plny kolečka bordelu a ty sváry, směs hlíny, hromady chrchlů, strusky a rzi, takže třeba svár vůbec nedržel, latu sem odbrósil na jedné straně a na druhé to nedrželo tak to upadlo, no musel to byt odborník jak prase..
všecko popraskany sem vybrósil pak sem všechno vyvařil do každyho rožku dal malé trojuhelniček nebo kde byla prasklina nebo nejaky inkriminovany přetěžovany místo tak pro sichr plátek ale tak aby to nebylo vidět
jinak teda když sem to dovezl já dom tak to vypadalo jak by to prošlo válečnym obdobím a tech různě naflikovanéch želez jedno plátování přes druhy, třeba 3-4-5i víc vrstev na sobě, hlavní železo 5mm prasklo tak na to lata, tá prdla taky tak další a další laty na sebe, nekde se opravář nasral a dal tam rovnó plotnu tlustó 2cm ale stejně houby platny prdlo to kus vedle tak tam nekdo dal kus čtyřhranu z nápravy, no když sem to všecko popraskany odřezal odpálil a vybrósil tak teho bylo tak 100kilo, plny kolečka bordelu a ty sváry, směs hlíny, hromady chrchlů, strusky a rzi, takže třeba svár vůbec nedržel, latu sem odbrósil na jedné straně a na druhé to nedrželo tak to upadlo, no musel to byt odborník jak prase..
všecko popraskany sem vybrósil pak sem všechno vyvařil do každyho rožku dal malé trojuhelniček nebo kde byla prasklina nebo nejaky inkriminovany přetěžovany místo tak pro sichr plátek ale tak aby to nebylo vidět
Frézování, soustružení a jiné činnosti v dílně, Zetor 50 super
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Je potřeba si uvědomit, že velký techničák sloužil i jako servisní knížka a zapisovaly do něj autodílny a STSky.
Na druhou stranu, počet provedených GO v STS určitě podlehal pětiletému plánu, takže bych se ani nedivil, kdyby ty GO byly jen papírově v TP.
Můj vlek z roku 49 podle TP prodělal v 50. A 60. letech několik "GO", přitom teď, když dělam jen lehkou opravu před STK, jsem si jist, že některé veci jsou původní.
Doufám, že jsem se nedotkl nějakého bývalého STSkaře.
Na druhou stranu, počet provedených GO v STS určitě podlehal pětiletému plánu, takže bych se ani nedivil, kdyby ty GO byly jen papírově v TP.
Můj vlek z roku 49 podle TP prodělal v 50. A 60. letech několik "GO", přitom teď, když dělam jen lehkou opravu před STK, jsem si jist, že některé veci jsou původní.
Doufám, že jsem se nedotkl nějakého bývalého STSkaře.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
máš pravdu von papír snese mooooc
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Tak na první pohled, tenhle je rozšířenej "o parník" , má jiné disky a ty pneu se mi taky nezdají 8,25-20, ale to je možná jen tou fotkou , takže na dopravu supr, co tomu budou říkat na STK je věc druhá.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Pneu je tam 8,25-20 akorát vepředu by to chtělo dát něco novějšího, v zadu sou nové.
Disky sou podle mě puvodní ale sou otočené na široko.
No a šířka je 2050.
Disky sou podle mě puvodní ale sou otočené na široko.
No a šířka je 2050.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Tak první forka je připravená
Jinak sem se ptal na ouřadě co a jak s tou šířkou vleku, jestli by to šlo zlegalizovat.
Popřípadě jak.
No zatim sem se toho moc nedozveděl.
Že prej by bylo nejlepší vobrátit se na výrobce.
Tak sem skoušel kontaktovat Iveco (Karosu) tam se mne div nevysmáli že to neni jejich starost a že si
mam zavolat do Carbox Hořice prej to byl sesterskej závod a agendu těchto vleků maj tam.
Už to skouším třetí den a nic nikdo nezvedá.
Jinak sem se ptal na ouřadě co a jak s tou šířkou vleku, jestli by to šlo zlegalizovat.
Popřípadě jak.
No zatim sem se toho moc nedozveděl.
Že prej by bylo nejlepší vobrátit se na výrobce.
Tak sem skoušel kontaktovat Iveco (Karosu) tam se mne div nevysmáli že to neni jejich starost a že si
mam zavolat do Carbox Hořice prej to byl sesterskej závod a agendu těchto vleků maj tam.
Už to skouším třetí den a nic nikdo nezvedá.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Ale kuš s Karosou - Ivecem.
Strojírna Jan Synek = Karosa Chlumec nad Cidlinou = Brandýské (nad Labem) strojírny = BSS Senice = PANAV.
Zrovna před týdnem mi přišlo od PANAVu vyjádření k mému vleku z roku 1949, povolili mi zápis pneumatik 8,25-20 místo původních 7,50-20, chtěli za to 1200 Kč vč, DPH a žádné drahoty s tím nedělali.
https://www.panav.cz/cz/kontakty/schvalovani-prestaveb/
Strojírna Jan Synek = Karosa Chlumec nad Cidlinou = Brandýské (nad Labem) strojírny = BSS Senice = PANAV.
Zrovna před týdnem mi přišlo od PANAVu vyjádření k mému vleku z roku 1949, povolili mi zápis pneumatik 8,25-20 místo původních 7,50-20, chtěli za to 1200 Kč vč, DPH a žádné drahoty s tím nedělali.
https://www.panav.cz/cz/kontakty/schvalovani-prestaveb/
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Hele to nevím já sem to hledal podle techničáku.
Mam tám napsáno Karosa Vysoké Mýto
Mam tám napsáno Karosa Vysoké Mýto
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Ideálně naskenovat TP, sepsat požadavky a poslat to tam. Buď to vyjde nebo ne.
Re: Traktorový sklápěcí přívěs T5P
Skusím to za to nic nedám.
Eště se chci zeptat ty jsi tam volal nebo jsi to tam poslal rovnou?
Eště se chci zeptat ty jsi tam volal nebo jsi to tam poslal rovnou?