Vlek Bss 73 rám
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Vlek Bss 73 rám
Ahoj, máte nekdo zkusenosti z srovnáním rámu na vleku? Rám má vzadu prohnutá obě účka o cca 20mm. Máte nějaký typ jak to srovnat?
https://ogar69.rajce.idnes.cz/Vlek_bss_ ... 1451716445
https://ogar69.rajce.idnes.cz/Vlek_bss_ ... 1451716445
Re: Vlek Bss 73 rám
Osobně bych se na to vy....al a sehnal jinej rám z nějakýho vraku, ale chápu, že brakovat a skládat na jinej rám je opruz...
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
-
- Příspěvky: 4451
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Vlek Bss 73 rám
Švajc,flexa,velké kladivo.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Vlek Bss 73 rám
Dělal jsem to taky, měl jsem to prohlé víc. Jde to kupodivu dobře. Dva silné řetězy, pořádná panenka a pořádná traverza. Pořádně přespónovat,ale to se většinou vrátí. Pokud se to ale předšpónuje a dá se na správné místo dobrá rána palicí,potom se jeden diví jak to jde dobře. Ať se daří.
Re: Vlek Bss 73 rám
Ahoj, čeká mě to samí na 5tuně vleku. Někdo zapoměl vyndat v zadu kolíky a zvednul korbu. Je to ohnutý u těch profilů co drží kolíky na rámu. Taky jsem si říkal, že vezmu traverzu nahoru a traverzu dolů pod nápravu, silné řetězy svážu a panenkou budu pumpovat a palicí tomu pomáhat. Rovnali jsme kdysi rám ale to ještě stál starej prázdnej teletník. Sebou jsme si vzali panenku, štorcák a pár silnějších kuláků. Motorovou pilu. Zacouvali valník do teletníku mezi vrata. Tam nahoře překlad jako prase. Oproti překladu jsme postavili na míru uřízlej kulák. Panenku pod zjebaný místo a pumpovali až jsme to parádně srovnali. Sem tam lehké poklepy palicí. Jenže teletník už je zbouranej. Tak si budeme muset poradit holt jinak. V těch vratech teletníku to šlo perfektně.
Re: Vlek Bss 73 rám
není to pak gumový???? osobně bych to asi zkusil taky páč rozborka/zborka je opruz
todle je paráda: https://www.youtube.com/watch?v=ScD1gfJbelQ
todle je paráda: https://www.youtube.com/watch?v=ScD1gfJbelQ
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
-
- Příspěvky: 4451
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Vlek Bss 73 rám
Pěkné, klasika u van, každá druhá je vybulená
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Vlek Bss 73 rám
Ahoj,
rám jsem rovnal na pětituně podobným způsobem, jak píše Lojzek - panenka, řetězy, silný kovový profil a kousky kovových profilů jako podložky. Šlo to docela dobře. Samozřejmě, pokud je profil víc pokřivený, tak může docházet k různým deformacím při rovnání na jiných místech. Ale vyrovnat se to dá. Prohnutý klopný rám na třístranné sklápěčce (částečně prohnutý jeden podélný profil směrem nahoru) jsme rovnali u známého hydraulickým válcem, který byl zapřený o traverzu, sloužící jako překlad u dílny. Je potřeba postupovat opatrně, abys to nepokřivil jinde a při rovnání vždy průhyb trochu "přehnat", protože rovnaný profil má snahu se po uvolnění vracet. Raději několikrát po menších krocích, než najednou, abys nedocílil průhybu na druhou stranu.
Libor
rám jsem rovnal na pětituně podobným způsobem, jak píše Lojzek - panenka, řetězy, silný kovový profil a kousky kovových profilů jako podložky. Šlo to docela dobře. Samozřejmě, pokud je profil víc pokřivený, tak může docházet k různým deformacím při rovnání na jiných místech. Ale vyrovnat se to dá. Prohnutý klopný rám na třístranné sklápěčce (částečně prohnutý jeden podélný profil směrem nahoru) jsme rovnali u známého hydraulickým válcem, který byl zapřený o traverzu, sloužící jako překlad u dílny. Je potřeba postupovat opatrně, abys to nepokřivil jinde a při rovnání vždy průhyb trochu "přehnat", protože rovnaný profil má snahu se po uvolnění vracet. Raději několikrát po menších krocích, než najednou, abys nedocílil průhybu na druhou stranu.
Libor