Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Paráda, už tomu přicházím na kloub!
Zetor 6718
A všelijaký herberk za traktor.. :)
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 34&t=53481 Něco o naší 6718 A naší farmičce. :)
A všelijaký herberk za traktor.. :)
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 34&t=53481 Něco o naší 6718 A naší farmičce. :)
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Šířka nápravy přes kola cca 205cm, kola 400x15,5, délka od konce na osu nápravy cca 72cm, nosič je na rámu přišroubovaný přes "vlašťovky". Ale ty jsi psal, že počítáš s kontejnerama o délce 3m, tak můžeš nosič zkrátit, já mám kotejnery 3,5 a 3,8m dlouhé, tak jsem to stavěl tak, aby kontejner nepřesahoval koncová světla víc, jak 80cm, což je předpis.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Dle návodu na Jnk 3t je max délka kontejnerů 3.4 metrů to je cca 3,28 v ložné ploše.
http://www.avia-club.com/manual_download.php?id=32
http://www.avia-club.com/manual_download.php?id=32
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Díky za fotky a rozměry. Já to na papíry dávat nebudu tak na nějaké předpisy asi kašlu, ale každopádně to chci kompletně ozbrojit světlama, odrazkama, vzduchem apod. Nikdo by mi na to značky asi nedal.
Zetor 6718
A všelijaký herberk za traktor.. :)
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 34&t=53481 Něco o naší 6718 A naší farmičce. :)
A všelijaký herberk za traktor.. :)
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 34&t=53481 Něco o naší 6718 A naší farmičce. :)
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Tohle jsem našel v dílně mezi papirama. Už jsem to někomu měřil a nevím komu. Je to rozteč čepů. Stačí si to pak nasimulovat někde v cadu . Měřeno od spodní roviny kontejneru.
Z fotek je pak patrné jak to pracuje.
Z fotek je pak patrné jak to pracuje.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Tenhle 1 pístovej jnk nedělej, je to taková slabota, zkus se podívat na kloubovej cts 5038 atp. Pokud chceš různé délky kontejnerů, používá se teleskopický.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Já za sebe musím říct že jsem si jednopist pořídil dočasně a že si seženu Okřínek 3038 nebo 5038
Ale jsem s tím dost spokojenej... Natáhne i sklopí 5 tun při tlaku v hydraulice 230 baru. Avie přitom stojí pořád kolama na zemi. Jediná nevýhoda je že když natahuje tak to ten kontejner staví hodně do výšky a tak i třeba unc kurtuju. Je to ale dáno tou délkou. Delší kontejnery to i na jiné nástavbě dělat nebudou.
Ale jsem s tím dost spokojenej... Natáhne i sklopí 5 tun při tlaku v hydraulice 230 baru. Avie přitom stojí pořád kolama na zemi. Jediná nevýhoda je že když natahuje tak to ten kontejner staví hodně do výšky a tak i třeba unc kurtuju. Je to ale dáno tou délkou. Delší kontejnery to i na jiné nástavbě dělat nebudou.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
myky z vlastní zkušenosti můžu říct, že nemáš pravdu. Mám ho za traktorem a natáhnu 3,5t. To mám 7211, která má na čerpadlu jen 180 baru, přičemž nosič je stavěnej pro tlak 225 baru. Natáhnul bych i víc, ale nemůžu hydraulice pomoct zpátečkou (jak se to dělá u avie), protože mi to nadlehčuje zadek traktoru - zadní kola a ty se protáčej, traktor s předkem by to zvládnul. Takže spokojenost.
Sklopím i 5 t, když mi v lomu naložili 7t nešlo to sklopit, otevřel jsem vrata kontejneru a jebnul zadkem kontejneru na zem, (sklápět nešlo, ale složit na zem ano) trocha se odsypalo, znovu jsem ho natáhnul a pak už sklopit šlo.
Výhoda u jednopísťáku je, že se nemusí předělávat hydraulika na traktoru, zvládne to jeden okruh.
Sklopím i 5 t, když mi v lomu naložili 7t nešlo to sklopit, otevřel jsem vrata kontejneru a jebnul zadkem kontejneru na zem, (sklápět nešlo, ale složit na zem ano) trocha se odsypalo, znovu jsem ho natáhnul a pak už sklopit šlo.
Výhoda u jednopísťáku je, že se nemusí předělávat hydraulika na traktoru, zvládne to jeden okruh.
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Já ho mám, když jsem sklápěl mokrej jíl, zdeformovalo se mi to železo co je jakoby trojúhelníkovej doraz....
A když to vyklápíš trpí tam ty háčky jak prase.
Jako ne že by to bylo vyloženě špatný, ale když se podíváš na ten "svařenec" toho lámání, přijde mi na výrobu, obsluhu a výdrž lepší kloubovej dvojpístovej.
A když to vyklápíš trpí tam ty háčky jak prase.
Jako ne že by to bylo vyloženě špatný, ale když se podíváš na ten "svařenec" toho lámání, přijde mi na výrobu, obsluhu a výdrž lepší kloubovej dvojpístovej.
Naposledy upravil(a) myky dne stř pro 26, 2018 12:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
A kdyby se někdo dostal k dokumentaci cts 5038, 6038, atp. byl bych mu velice vděčný. Klidně sz.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Nevím jak kdo ale Avie má čerpadlo na převodovce a když vyslapnes spojku tak čerpadlo stojí.... To bys musel mít zpátečku plazivou a spojku pustit úplně... Možná si viděl že když Avie natahuje tak jí to pod to vtáhne ale rozhodně to nepomůže tím že pod to nacouvas..... Teda aspoň u mě to nejde.To bys musel střídavě zařazovat a vyřazovat zpátečku ale s každým šlápnutím spojky se ti nástavba zastaví.Navic to natahuje celkem pomalu. Mám standart diferak abych mohl jet 80 km/h. A není to moje první Avie.Šéďa píše:myky z vlastní zkušenosti můžu říct, že nemáš pravdu. Mám ho za traktorem a natáhnu 3,5t. To mám 7211, která má na čerpadlu jen 180 baru, přičemž nosič je stavěnej pro tlak 225 baru. Natáhnul bych i víc, ale nemůžu hydraulice pomoct zpátečkou (jak se to dělá u avie)
Mám ji vzadu zkrácenou co to šlo tak aby rolny od nosiče byli nad uložením zadních listových per. Zkracovali jsme asi o 25 cm... Po této úpravě prakticky odpadlo to že se zvedá na zadní.
Co se nosiče týká já bych spíš řešil ten teleskop. Nejen že můžeš mít různé délky kontejnerů ale můžeš usypavat dál za sebe. A samozřejmě ten kontejner při natahování nezvedas tak vysoko. U teleskopu odpadá ten prostřední díl.... Je to pak celkem jednoduchý.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Říkáš teleskopickej hmmmm....
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
mape, ale jde to nacouvávat, po kouskách cukat a přizvedávat. Určitě si zažil přeloženej nebo nerovnoměrně naloženej kontejner, kdy je vpředu víc než vzadu a určitě sis občas pomáhal panenkou přizvednout kontejner nebo po kouscích přizvedávat a podkládat hranolkama, někdy stačí i 5 cm, aby jsi to pak natáhl. A určitě jsi dával špalky pod zadní nárazník, aby nešel až na zem. Tohle je všechno stará vesta a jestli to neznáš, tak jsi toho odvezl málo a musíš se ještě učit a co se týče délky kontekneů taky neplatí to co píše výrobce, na jnk je délka psaná asi 3,4m a já si nechal udělat kontejnery 3,5 a jeden dokonce 3,8 vnitřní délky, jsou to velkoobjemový kontejnery na textilní odpad, když jsou fest našlapaný, tak těch cca 15m3 váží maximálně 2 tuny. Nevýhoda je, že nevysypeš na vysokou hromadu, protože zadek kontejneru při vyklápění jde až na zem, ale zase se snáž natahuje a je menší nakládací úhel. Někde tu jsou i videa mých kontejnerů a nosiče za taktor.
A tohle píšu o pákovym nosiči kontejnerů jezdil jsem i s lanovým a to byl teprve horor, plazit se v blátě a zahakovat lana, nebo v zimě když byla ztuhlá hydraulika, tak kontejner nešel ani složit. Výhoda u lan byla, že jsi bez problémů mohl nakládat a skládat i bokem ke kopci a kontejner šel stále rovně, protože ho držely lana v rolnách.
A tohle píšu o pákovym nosiči kontejnerů jezdil jsem i s lanovým a to byl teprve horor, plazit se v blátě a zahakovat lana, nebo v zimě když byla ztuhlá hydraulika, tak kontejner nešel ani složit. Výhoda u lan byla, že jsi bez problémů mohl nakládat a skládat i bokem ke kopci a kontejner šel stále rovně, protože ho držely lana v rolnách.
- mape
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontejnerka - stavba kontejnerového nosiče
Já mám svoje auto rád tak ho nepretezuju.... Proč bych měl vozit 5 tun když auto má papírově nosnost 2,5. Když ho rozlamu tak mi to nikdo nezaplatí....navíc když tě pošlou na váhy tak je po srande. Je ale pravda že jsem vezl bagr co měl skoro 4 tuny a natáhla to levou zadní. Nikdy jsem nic nespalkoval,nepodkladal a podobně.....
Všechno vždy se zdravím rozumem. Ja to auto ničit nepotřebuju .stalo dost peněz a potřebuju aby ještě pár let jezdilo. To ze má někdo potrebu vozit dvojnásobné hmotnosti je jeho problém a ať si ničí klidně svoje zařízení..... Teda pokud jeho je.....
A ještě..... Odvezl jsem toho už celkem dost. Konteknerku jsem vlastnil 13 let.... Teď znovu ji mám už 4 rokem.
Všechno vždy se zdravím rozumem. Ja to auto ničit nepotřebuju .stalo dost peněz a potřebuju aby ještě pár let jezdilo. To ze má někdo potrebu vozit dvojnásobné hmotnosti je jeho problém a ať si ničí klidně svoje zařízení..... Teda pokud jeho je.....
A ještě..... Odvezl jsem toho už celkem dost. Konteknerku jsem vlastnil 13 let.... Teď znovu ji mám už 4 rokem.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný