BSS PS 701H Bellian
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: BSS PS 701H Bellian
Zajímavá debata . Taky teď přemýšlím na větší opravě korby na 7t ale vůbec nevím jaké profily použít na okraje korby . Plus ještě nerozšiřovali jste někdo korbu aniž by jste museli nahrazovat všechny ty příčky co vedou od těch nosníků ? uvažoval jsem nad tím kvůli balíkům
Zetor 6911 (1980)
Vlek 3,5T
Vlek 3,5T
Re: BSS PS 701H Bellian
Na okraj korby jsem dal L 100x75x7 nerozširoval jsem chtěl jsem dodržet rozměr v TP abych neměl problém na STK když by někoho napadlo měrit.
Re: BSS PS 701H Bellian
původně tam bylo jäcklový Lko cca 50mm a stačilo....proč to tak zhovaďujete????
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: BSS PS 701H Bellian
A co to je jacklové Lko??? . Zhovadil jsem to, protože jsem to dělal pro sebe a chtěl jsem aby se ten kraj zpevnil v tomto místě jsou všechny valníky pokroucené i příčky na korbě jsem přidal.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3116
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: BSS PS 701H Bellian
to mas to Lko na bocích? nebo čela? z jakého materiálu maš předek a zadek?Jaryn82 píše:Na okraj korby jsem dal L 100x75x7 nerozširoval jsem chtěl jsem dodržet rozměr v TP abych neměl problém na STK když by někoho napadlo měrit.
Re: BSS PS 701H Bellian
Lko jsem dal i z čel ty plechy co tam jsou origo jsem odřezal.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3116
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: BSS PS 701H Bellian
Takze ty L ka mas stejne jak z cel tak na bokach a jen si je jinak otocil?
Re: BSS PS 701H Bellian
není válcované, je ohýbané z plechu 4mm....myslím, že z vleku 7t se snažíte udělat 9t ale podvozek na to jaxi není připravenej. bohatě tam bude stačit nějaký obyč Lko 70 max a je klid...v kombinaci s 3kou plechem na podlaze a doplněním nedostatečného počtu vzpěr pod plechem podlahy mezi hlavníma podélníkama a Lkem na okraji to musí v pohodě vystačit..ale dělejte jak uznáte za vhodné.....
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: BSS PS 701H Bellian
Ano ohybané tam je původně, ale já už to měl předělané na L50 válcované a bylo to pokroucené.Nesnažím se z toho dělat 9t ten můj stejně nikdy víc jak 5t nepoveze, ale to co tam je původní je slabé a o těch pár kg co tahnu navíc už se nezblazním a podlaha je krásně rovná.
Tak to bylo zvlněné když jsem to dotáhl.
Tak to bylo zvlněné když jsem to dotáhl.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3116
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: BSS PS 701H Bellian
Tak ja teda pridam par vyztuh jak to mas ty . Na boky uz mam koupeny ty same L ka jak sou puvodni jen to uz sou klasiky ne ty ohybane. Premyslim co z celama.... Nejsou zase tak hrozne zvazuju esi to nechat nebo vymenit....
Re: BSS PS 701H Bellian
Já ty čela taky měnit nemusel, ale říkal jsem si že když už to dělám tak jsem to odřezal to už není o moc víc práce. Udělat tu korbu bylo to ne jednoduší na tom vleku.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3116
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: BSS PS 701H Bellian
Jasne. Podvozek je horsi ten je rozpraskany av jednom miste prohly nekdo nechal asi koliky zajistene oba v zadu.... Tam to asi vyrezu avymenim cely dil
Re: BSS PS 701H Bellian
Já měl ohlej také spodní rám a utržené ty uši na kolíky, ale to se povedlo narovnat celkem slušně to jsem neodřezával.
Re: BSS PS 701H Bellian
hm zbytečně to zhovaďujete, ale proč ne - taháte to přece jen vy vašima astmatikama ....bohatě stačí kloudnej neshnilej plech na podlaze a doplnit výztuhy.....už sem viděl i čelo z nějakýho megaúčka, ale pokud zhovadím korbu odskáče to podvozek v místě heverů......
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.